TTT deel 44

Bloem,jij gaat de 7de * echt wel redden voordat je weg bent

@Brenniej is niet gek he dat je bang bent,is ook allemaal raar.
Zorg in elk geval dat je altijd een telefoon bij je hebt.
En die vermoeidheid komt misschien ook wel door die stress

@ Brenniej, bel de Ghostbusters!!!

@ jill… hihhii zie het nu solly!! hahaha… zit een beetje :retard: te kijken… hahaha
das idd wel erg veel voor 1 avondje/ nachtje

Bloem red de 8e * nog wel!!!

@Mierre dat overkomt je nooit meer!

Miere,Ik heb het wel eens met de huisleutels gehad,zitten altijd aan de binnenkant van de deur en ik ga weg en gooi zo de deur dicht,slimme ik :slywink:

@ miere en dan toch dichtkwakken die klep

@ trl ja als dat niet lukt dan weet ik het ook niet meer!! hahaha, doe er zo’n 100 per dag… dusseuhm… woensdagavond denk ik!?

Dus woensdag avond hebben we hier een feestje te vieren :biggrin:

@ miere, weet niet of er uberhaupt een 8e ster is! hahaha

@ trl, owh ja, huissleutels in de deur, post pakken, en denken… owh hou die deur vast hou die deur vast… daarom moest je de deur vast houden!!

reserve sleutel lag binnen, (ex) man 2 weken in noorwegen… hellup!!
over de schutting… hihi… eind goed al goed!

Ja, hihi, suf he, maar of het me nooit meer zal gebeuren???weet niet hoor. Ben soms weleens afwezig met m’n gedachten, turkije ofzo

@ trl… denk het wel ja! party hardy! hahaha 1e member met 10,000 (redactie heeft nu 10.200 ofzo)

@ TurkijeLover: er loopt geen beveiliging!:frowning: was het maar zo!..
Its just the two of us…!!! pffff ikke ben verantwoordelijk voor 167 mensjes…!! en dan nog dat gedoe!! maar jaaaaa ik ga der weer tegenaan!!!

ik wil gewoon wat het is, dan is het ok,…want dan kan ik daarnaar handelen, nu kan ik niks!..omdat ik niks weet!!!en dat gaat me ook beetje irriteren!

Bloem,daarom heb ik me ouders en een vriendin ook een sleutel gegeven.

Brenniej,werk ze alvast en succes

Kan me voorstellen, Bren, heb je geen honkbalknuppel mee?

ppfff brenniej!! hoe kan dat?? en als er brand uitbreekt ofzo?? jeetje jhheee…

@Brenniej,Is er bij de andere in de nachtdienst ook al een zoiets gebeurd?

@ trl i know, hadden wij ook, maar die waren ff op vakantie geweest en wij hadden de sleutel nog in huis…
en trouwens, sleutel zat aan de binnenkant van de deur, dus had nog weinig uitgemaakt…

Is toch wel erg weinig he 2 verzorgsters op 167 bejaarden en inderdaad zoals bloem zegt wat als er moet geevacueerd worden?

Oww maar als bij mij de sleutel aan de binnenkant zit kan ik de deur wel van buiten open maken