TTT deel 44

Haha juist!!! :hihi: Jij snapt het :biggrin:

Linda,je bent er maar druk mee met al die sollicitaties,niet vergeten erin te zetten dat je binnekort met vakantie bent he ;).Heb je van die andere nog wat gehoord?

hahahhaa SPOKEN ach dan neem ik nu brenniej mee toch?

he je zou maar bijna op vakantie gaan LINDA!!!
Heb je er al een beetje zin in??

Groetjes

@cyn…beterschap…kan je niet beter lekker in bed gaan liggen als je koorts en oorpijn hebt?

@marion…tja school…ik heb op het moment nog neit echt zin erin…maar tis mn laatste jaar ik wil graag slagen…dus zal er met frisse moed tegenaan moeten :wink:

so
me is back!!

@ dia, was da noU! beter dat ze nu afzegt dan pas als ze goed en wel ingewerkt is!
@ cyn, tja ik weet het allemaal niet, hou het niet zo bij, maar zat eraan te komen… toch?

uhm…
owh ja
@ filiz, morgen weer school? is dat dan nu je laatste jaar?

de rest ben ik alweer kwijt…nog een beetje moe enzo!

okey tegelijK!! hahaha
question answered!

zo ik ga boodschappen doen iedereen een fijne dag!!!

Groetjes Jac

@dia…wat iets onfatsoenlijks om zo laat af te bellen idd…!!

@bloem…ja idd morgen…en laatste jaar…

@jac…boodschapdoenze…of zoiets haha

Jac
Vier mijn verjaardag ook niet meer zo groot als jaren geleden. Moest ook nog altijd in 2 etappes omdat het anders niet binnen kon. Je sjouwt je een breuk en hebt er zelf nog niets aan. Nu komt alleen de familie en mijn beste vriendinnen en vind het wel goed zo.

Linda
Nog iets van de sollicitatie van vorige week gehoord?

Cyn
Oorpijn das minder. Geen pijnstiller bij de hand? Of anders ff naar de dokter bellen voor het geval het een ontsteking is.

Filiz
Idd wel zorgen dat je je diploma op zak hebt.

mijn verjaardag 2007: op een tropisch eilandje in de hangmat met een giga-cocktail in mn hand :biggrin: owh en verjaardagsvisite is van harte welkom om MIJ op te komen zoeken!! :smiley:

Komt daar straks een overvol vliegend tapijtje het tropische strand op :smiley:

Iedereen zingt keihard ´lang zal ze leven´

En Bloem maar denken … droom ik nu of hoor ik de meiden van ww

Ze opent haar ogen

EN

Helaas het was idd een droom

Marion: ja heb wel paracetamol!!! Ik ben niet iemand die snel naar de dokter gaat… dus ik wacht het nog wel ff af… Als het lang duurt ga ik wel even langs!! :so:

@ marion hahhaa… zie het gebeuren!!