Had toch handig geweest he Jill mn glazen bol.
zo dames ikke weer thuis in B.
brenniej nog niet terug?? :paranoid: ga me meteen zorgen maken hahah!!
ikke naar de tandarts geweest, binnen 2 sec in de stoel en er weer uit! heb zulke mooie tandjes he!? :biggrin: valt nix aan te doen
toen naar de bank, geld halen!! whoehoeeee chineese yuan rennen en US dollars!
100 rennen (€ 10 ofzo) erg mooie briefjes, rood, ziet er uit als geld, maar die dollars!! hahaha… kreeg echt de slappe lach… net van dat monopolie geld. helemaal gloedje nieuw en gestreken! zo klein en smal en lange biljetten… hahaha… kriebels!!! hahaha
heb mn werk gebeld dat ik een uurtje later kwam… handig! vrijdag wel langer werken, maar nu op het gemakje terug naar huis, hier ff douchen en dan naar t werk…
wel kaal hier al!
oeui moet alweer opschieten.
tot zo!
nou rustig hiero zeg!!
ikke fris gedouchet… zonnetje schijnt hier… mooi!
ikke ga zo werken, ben alleen super moe zeg… pfff… gaap… zou nog wel ff een uurtje of 2-3 willen slapen… maar ja, de plicht roept!
nog ff lekker een stukkie tomatenbroodtaart en ik ben er weer klaar voor!
Bloem,t komt nu echt dichtbij he,zal vast wel een lekker gevoel geven.
Meestal komt brenniej 's morgens eerst nog ff langs voordat ze gaat slapen…
Gisteren om 22.30 gaan slapen, maar helaas om 23.00 wilde G. zijn eten. Lag al helemaal in coma (ondanks alle herrie). Valt toch wel mee dat je gewoon overal doorheen slaapt. Volgende voeding om 03.30 en toen was alles weer rustig buiten.
ja echt wel! jammer alleen dat ik niet ietsje langer kan genieten van mn vrije dagen
mn reisgenoot heeft vandaag gewoon al zn laatste werkdag
afgelopen vrijdag afscheid genomen van mn collega, die heeft nu vrij en zie ik niet meer, zo zullen er steeds meer zijn
tis al aardig leeg/ opgeruimd in huis, kaal en leeg… valt het stof zo op!! hahaha…
ff werken, deze week nog een beetje shoppen, misschien nog een x naar de kapper ofzo…verder geen afspraken meer… dacht ik…
zen/ inner peace… ben er echt klaar voor
owh méééén voelt goehoed!! zou er haast emotioneel van worden!! hahahaa
nou ikke te werk
tot straxxies weer!!
@bloem: wel raar dat brenniej nog niet langs is geweest, begin me ook wel beetje zorgen te maken haha
Misschien leest ze stiekem mee om ons ff op stang te jagen.
goede morgen allemaal…
@bloem…dat is altijd fijn als het bij de tandarts snel gaat!! alweer een beetje uit je zombischap?
@brenniej…vertel…heb je m gevangen vanacht?
@linda…veel plezier met het uitzoeken van een nieuw bed?
ikke ff eten dan douche en naar de bieb…mn kamer op orde brengen drukke dag
morgen weer naar school…tot later…xx
Ow ik krijg dr ook wat van hier! Vanochtend zou dus m’ n nieuwe collega beginnen. Ze zou er om half acht zijn maar om half negen was er nog niemand. Belt ze een kwartier daarna om te melden dat ze er toch vanaf ziet! Jeetje kun je zo’ n leuke baan krijgen laat je het aan je neus voorbij gaan. Dus nog steeds geen zicht op minder uren :retard:
Dia
Jeetje zeg, das ECHT een stomme aktie!
Filiz
Ga er weer met frisse moed tegenaan op school?
Dia,das ook wat en dan ook nog zo lekker op tijd afbellen zeg.Nou misschien maar beter dat ze ervanaf ziet van zó iemand kan je dan ook niet op aan …
@Dia: BALEN!!! succes ermee!
@ linda: ben je al op beddenjacht geweest of ga je vanmiddag??
Zo ik ga straks de nachtdienst in en met mijn verjaardag kom ik eruit hahaha.
Nou ik vier het toch niet, geen zin enkel ouders, broers plus schoonzussen komen en natuurlijk mijn allerliefste neefjes.
Ik heb geen zin om het uitgebreid te gaan vieren als ik weet dat ik die week daarop vakantie krijg en ga.
Stom he vroeger was het wel altijd zo, dat ik veel zin had in mijn verjaardag en nu kan het gestolen worden hahahha.
Groetjes Jac
@jac: ga zo meteen op beddenjacht om 13 uur bij mijn moeder afgesproken
@diamond: jeetje das echt balen zeg
Zo net maar weer 4 sollicicatiebrieven gemaakt, deze zo even op de bus doen
@dia
Wat een toestand, lekker wel om 's morgens af te bellen. Als het zo’n typje is, kun je die beter kwijt dan rijk zijn.
Is de baan niet iets voor linda, die zoekt iets administratiefs.
@jac
Pas je wel op voor de spoken jac haha.
@linda
Je krijgt er wel handigheid in zeker, al die brieven. ![]()
Hallo!!!
Hoe is het hier?? Heb niks teruggelezen, is echt teveel!!!
Heb gigantische oorpijn en koorts denk ik… nou ja komt ook wel weer goed!!!
Hier regent het ook enorm, dus ben weer lekker blij :disgust:
Bloem: Weet jij welk hotel er naast Bitez Han in Bitez failliet is in Gumbet? Ze zeggen Iskandil… en dat zou me (helaas) niet echt verbazen!!!
Dia; die kan je inderdaad beter kwijt dan rijk zijn! Lekker is dat zo vlak voor het begin afbellen!!!
Sorry meiden ik ben niet echt sociaal… maar zit weer op mijn werk, en verwacht dat het wel weer druk wordt, dus heb niet zoveel tijd om bij te lezen!!
X
@cyn
Gelukkig maar dat je die scooter niet hebt dan ![]()
@linda
Succes met de beddenjacht.