Dat dacht ik al ![]()
ppfff pc hiero is zoooo traag!! howly smokesā¦!!
iemand nog wat leuks te vertellen??
rustig hiero!
Hoe zou het met Brenniej zijn??
ik denk dat die gewoon lekker in dromenland is en er helemaal nix aan de hand was vannachtā¦
en ze zal zich altijd afvragen wat dat geklop was, want tis nooit meer weer gehoord!!
owh ennnnn
ik heb bijna mn crosstrainer verkocht!! jippieā¦duimduimduim
Bloem,ik hoop het voor je,maar nog niet te vroeg juichen he.
Bahhh heb geen zin meer,maar moet nog een uur!!!
Zou mooi zijn Bloem. Extra euries en minder om te verhuizen.
juist!! 2x de spijker op de kop!!
@ trl, nog ff kom op⦠misschien rondje lopen? koffie halen, beetje kletsen⦠ww-enā¦
ikke moet nog tot 8 en heb ook geen ene f*** zin!!
@bloemā¦dat zou mooi zijn als je m zou verkopenā¦ik duim iig mee!!
@trlā¦nog ff volhouden meidā¦
ik ga ff n sigaretje roken (moet nodig minderen na uit turkije zijn terug te komen) en dan ECHT aan mn kamer beginnen
Nou ik heb ook geen zin meer, moet nog tot 17.00 uur in het ziekenhuis werken en dan nog 2 of 3 klanten (pedicure) doen, ben ik pas weer tegen 22.00 uur thuis bahā¦
En internet doet het om de haverklap niet, dus dat schiet ook al niet echt opā¦
Filiz
Moet er ook snel ff tegenaan. Even de stofzuiger en de dweil er doorheen halen hier.
Kimbo
Troost je, als het tegen zit moet ik vanavond ook nog aan het werk. Maar als het regent mag ik lekker binnen blijven, zal je zien dat het dan droog blijft.
Marion,ik hoop echt wel dat het droog blijft,heb vanavond met een vriendin afgesproken en moet op de fiets heb me auto uitgeleend aan een andere vriendin,dus het mag niet gaan regenen hoor,sorry voor jouw :biggrin:
yes!! verkocht
wel voor ⬠100 minder dan ik destijds heb betaald, maar toch een lekker centje voor de reis, geen gezeul en gesleep en ikke ben er weer vanaf!
Ha lieve schatten,
Ik heb deeltje 43 maar overgeslagen, geloof ik.
@Filiz, ik zie dat je er ook weer bent, leuk gehad?
@Bloem, gaat opschieten nou, nu kan je echt af tellen. Voel je je nu beter? of had je dat ergens in deel 43 al verteld?:redface:
@ Brenniej, spoken???
@ Linda, succes met het bed!
@ Marion, wanner kom je bij mij langs met je stofzuiger en dweil? Heb er geen zin in.
@Allemaalā¦weet het verder niet
Ik ben het spuugzat, heb absoluut geen zin meer om te werken. Mag nu wel naar huis, maar moet nog ongeveer 3 weken. Ben hard aan vakantie toe. Ga nu maar ff peukie roken, en dan naar huis.
XXXX Mar
He, goed Bloem weer een zorg minder!!! Gefeliciplapsteerd!!!
@mierreā¦idd ik ben erweerā¦het was superā¦een uitgebreider verslag staat in deel 43ā¦pagina 60 geloof ikā¦
sowieso⦠GEEN regen⦠hebben we al genoeg gehad⦠niet??
Bloem,weer wat centjes voor de reis,lekker.En wat minder om te verhuizen.
owh wat is internet traaaagggg
heb ik iets gepost zitten er alweer 3 berichten tussen