yoehoe!!
@ marion, heeft J vandaag gewonnen of niet? gescoord??
@ mk, gaat hard he?
@ roanna truste, slaap lekker en tot morgen!! :kus:
Sodeju,ben een avondje weg en tis gewoon niet meer bij te lezen,jullie gaan echt snel,maar heb t geprobeerd dus…
Brenniej,werk ze.En das balen van je vlucht.Maar ja paar uurtjes beter dan dan 3 dagen eerder.Mijn vlucht zou dus 3 dagen later gaan heen ook met kmfl
Net terug van de vrienden was erg gezellig en lekker gegeten,gefrituurde kip,pilav en komkomersalade.Lekker gedronken ook.Ze hadden het erg naar hun zin gehad gelukkig en nog een leuke tas gekregen ook en een koelkast magneet.Geen zin meer om te gaan stappen:wacko:
Zaterdag is altijd de drukste avond op straat, dan komt er veel ‘vreemd’ volk die een avond uitgaat. De overige dagen zijn het meer mensen die echt iets met ons dorp hebben, zo’n reunie idee.
@ mk, is jullie dorp dan zo’n stapdorp op komen alle mensen van de boerderieen naar jullie dorpje??
@ trl, hey leuk dat je een leuke avond gehad hebt! hoeft niet altijd op stap te gaan om het gezellig te hebben? toch?
@trl
Leuke avond gehad dus en nu nog ff hier lezen ![]()
@bloem
Niet echt een stapdorp, maar er zijn groepen mensen die alle kermissen aflopen. Op zaterdagavond dan.
Nou nou jill doet weer iets,pffff gooi het er maar vanaf bloem het staat er gelijk 10 keer op of zo .
DOM DOM
Helemaal mee eens Bloem en we hebben hier de hele week nog bandjes op het uitgaansplein spelen dus kan nog genoeg.
MK,ja zeker leuke avond en dan hier lezen daar ben iknog wel ff zoet mee:)
@MK116: Nou, sterkte ermee dan. Word je niet door je lieve G uit je slaap gehouden, doen die dronkelappen het wel. Heeft wel beide met de fles te maken. hi, hi. Oh nee, je geeft nog geen fles he? ![]()
Truste…all. :dag:
@Roanna slaap lekker en sweet dreams,tot morgen!!!
@ mk owh zo! en tja, leuk zo’n centraal huis dan he? wel gezellig strax als de kinderen wat groter zijn
@ trl, en gaan ze nog eens naar tjechie toe op vakantie??
@ jill, zal eens kijken wat voor onzin je geplempt hebt! ![]()
Haha Roanna je bent nog gevat vanavond,goed gevonden.
@ jill
hahahaa… ikke zal ff de andere 9 weghalen, maar beter dat je nu weet hoe het wel/ niet moet, dan strax als je echt wat vertellen wilt he??
en dat bedoelde ik dus, het lijkt aslof je het nog niet geplaatst hebt en dan druk je nog eens op reageer en nog eens en nog eens… ![]()
maar je bent niet de enige hoor!!
slaap lekker roanna
Weltrusten Roanna,
ik ga nog ff voor de buis hangen en dan ook me bedje opzoeken,morgen er weer op tijd uit.Ga naar Doetinchem om me cluppie naar de winst te schreewen :slywink:
:dag: tot morgen
@TRL,Fijn dat het zo gezellig was,maar hier is het ook hèèèl gezellig,en ja sorry he van het bijlezen maar we konden gewoon niet meer stoppen.
Ik heb wel eens gehad dat er een stelletje voor de achterdeur zat toen ik thuiskwam. Oh pardon, mag ik er even door.
Jill,tis hier altijd gezellig en dat bijlezen is zo erg niet hoor.
Ik wacht nog even de wasmachine af, dan kan de volgende erin en dan ga ik ook naar boven.