TTT deel 43

Ik denk het ook niet!,… ik ben ieder geval blij dt ik er bij ben geweest, anders had ik morgen heel wat te doen!:wink:

alhoewel ik weet niet hoeveel jullie vanavond nog kletsen!!

Om 15.38 uur vanmiddag is dit deel geopend.

maar hij gaat nu wel heel snel!..als we morgen hetzelfde doen,… hebben we binnen anderhalve dag gered!:wink:

over 10 minuutjes moet ik naar me werk!!:frowning:

En je hebt helemaal niet geslapen?

tis toch gewoon het laatste waar je zin in hebt,… op zaterdagavond om 23.00???

******* werken ******

nee ikke heb helemaal niet geslapen, nu was ik wel pas om 12 uur wakker…dus dat scheelt een hoop,… en anders ga ik als het vanacht rustig is…ff met me hoofd op me vest liggen!;):wink:

@ mk, ikke lang van stof?? as if!! :smiley:

@ jill, daarom ben ik er gewoon altijd!! hoef ik ook niet bij te lezen :smiley:
moest vanochtend/ vanmiddag iets van 6 blz bijlezen, dan denk ik echt… howly cow!! maar ik lees alles braaf bij, behalve als ik echt langere tijd weg ben, op vakantie ofzo…

@ brenniej: werk ze, kop op! je kunt het!

Ik hoop dat de uurtjes van vanmorgen je er doorheen slepen. Ik zou dat echt niet trekken, ben veel meer een ochtendmens.
Het is dat ik nu wacht totdat G. wakker wordt voor de laatste voeding, anders had ik al vlak gelegen.

Nou Lieve Schatten, ikke vond het heel gezellig vanavond!!!
lekker gekletst… me verhaal kwijt!:wink: voel me een stuk beter!

Ik ga heerlijk werken, waar ik ontzettend niet normaal zin in heb!

Jullie nog een fijne avond… en voor straks sweet dreams!..
Ik zal morgen het lichtje aan doen, als ik thuis kom…en de eerste ben!:wink:
Enne ik zie wel of jullie in ene nieuwe deel beland zijn!.. maar stiekem ga ik er van uit dat dat niet meer te redden is!,…dus doen we het gewoon morgen!!!..

Doeggg…Dikkkkeee kusss…:kus: :kus:

Werk ze fijne dienst!

Ik lees ook alles, maar af en toe duurt het echt een paar dagen voordat ik weer helemaal bij ben. Heb ik net 10 blz gelezen, kom ik later op de dag weer en dan zijn er weer 15 bijgekomen. Daar duurt het ff.

@ mk, hopelijk heeft de kleine man gauw honger!! en zonder nu in allerlei mama-details te vervallen, maar kun je hem niet gewoon wakker maken… op een gegeven moment moet ie toch aan jouw ritme wennen ipv dat ie komt wanneer het hem uitkomt (okey klinkt erg streng, maar je snapt de vraag wel)

@ brenniej, tot morgen!! :dag:

:kus::dag: Doegggggggggggg Brenniej. Werkse :biggrin:

Werk ze, fijn dat je weer wat vrolijker bent. Waar een forum al niet goed voor is.

@ mk, soms is het dweilen met de kraan open, heb je bijgelezen, dan post je iets, moet je weer 10 berichtjes bijlezen :smiley: lol moet daar weer op gereageerd worden… hihi, en dan weer terug op de 1e, en dan weer op de 2e partij berichten…:smiley: zo houden we mekaar bezig

Dit forum is het beste medicijn!!!

En blijven we van de straat. :biggrin:

Kennen jullie Belle Perez? en wat vinden jullie van haar?

owh jongens… zonder dit forum was ik allang in het gekkenhuis beland of had ik mezelf iets aangedaan!! echt hoor! serieus!!

nu is het wat minder als eerst, maar soms had ik dachten dat ik gek werd van mezelf, twijfel, verveling, heimwee, verdriet, eenzaamheid en dan was er altijd wel IEMAND die iets wist te zeggen of om me op te beuren, of om mn gedachten ff te verzetten of wat dan ook!!

ikke ben dan misschien forum verslaafd en niet helemaal met alle 100 op een rijtje, maar I LOVE YOU GIRLLIE’S!!