Bloem,zal het onthouden,tis wel met casette’s
owh das wel ff wat minder dan, maar ik zie tegen die tijd nog wel ff… is meer iets voor de winter 2008… denk dat als ik er heen ga voor het seizoen, ik niet echt veel tijd heb om tussendoor nog een cassettetje te luisteren… maar ik hou het in gedachten!!
@ Bloem; rooie oortjes moment!! whahaha…ja maar indd is wel waar!:)![]()
dat dorpje is trouwens, ja het ligt naast Aksehir…hoe dit dorpje exact heet… ik zou het niet weten… zo moeilijke naaam… ik vergeet het elke keer… oeeeppsss!
Okidoki Bloem,tegen die tijd laat je het me wel weten:D
Ik dacht: ik ga even langs een vriendin, wat spulletjes terugbrengen… Kom ik terug, zijn jullie alweer een deel verder!
Pfff, gaat snel hieroo.
@ brenniej, hahahah ben jij nou een goede vriendin! hahaah… weet niet eens waar d’r vriendje vandaan komt
tease tease… ikke weet niet eens de achternaam van mijn liefde!! hahahaha… owh dis echt hilarisch nu ik erover nadenk!! hahahah
@ trl komt goed!! kom maar een keertje brengen!! kusadasi gumbet is best te doen!
@ cris, come, join the funnnn hebbie mn pb al gezien? wat vind je ervan??
enneuhm… weet je al of je morgen gaat vertrekken of wordt het toch donderdag?? owh wat een vragen allemaal!! :eek:
@ Bloem: ooohhhh egt te erg…!! whahah…maar het scheelt…dat als iemand aan Askim vraagt waar die vandaan komt,…hij zelf ook altijd Aksehir zegt!!.. dus het valt allemaal nog wel mee!!;)![]()
ja moet het een beetje goedpraten voor mezelf!
ja idd, daarom… hij komt gewoon uit ahsehir ofzo… enneuhm… kan ie uitspreken waar jij vandaan komt?? ach, das ook niet zo moeilijk trouwens
nee ja, stomme is, vaak weet je de achternaam wel door msn ofzo, meeste gebruiken het in de email, voor en achternaam, maar hij niet, wil ie niet… heb het wel eens gevraagd, maar achternamen doen er eigenlijk niet echt toe, zeg maar, ik weet het niet… zal het hem toch eens vragen, volgend jaar ofzo
owh en kwam net deze text tegen… vond em erg leuk
**when you were born, you were crying and everyone around you was smiling - live your life so that when you die, you’re smiling and everyone around you is crying… **
Bloem,als ik volgend jaar in Kusadasi ben kom ik je misschien wel opzoeken in Gumbet
Daar ist ie dan! Mag ff duren, maar dan heb je ook wat!
@ babsch… uhM? was da>?
@ trl is goed!! dealll!! ik zei al, krijg het echt mega druk!! hahaha, owh en ook nog werken ![]()
@ Bloem: daaaroooommmm!!!
jaaa die tekst…woow:) ff opgeslagen in me phone!!!..ga is wel is een keertje versturen denk ik! hihihi…
@ TurkijeLover: Jaaa volgend jaar… in het voorjaar…Ikke ben er dan ook!!
Bloem:
Das foto van mij en m’n poepie!
ik zie hem niet:(:(![]()
Hahaha Jaa dagje gumbet dagje marmaris,Marmaris nog nooit geweest.
dan kom ik ook naar Gumbet… En jij ook…gaan we daar Bloem opzoeken!![]()
Probeer hem opnieuw te plaatsen, maar dat mag niet!
Waarom zien jullie hem nou niet???:frown: