Nou, Brenniej:
Een wereld van verschil! Nee, geintje, jullie kijken op beide foto’s zo verleifd! Daardoor valt het verschil niet op…
Of wij leten niet goed op, dat kan natuurlijk ook!
oohhhh hoe krijg ik het nou weg
Turkije lover:
Dat is dus best wel lang! Houd vol!
jongens ik schaam me kapot!!! het moet kleiner of weggg…!! whahahah
Lekker laten staan Brenniej,maak toch niet uit.
Babsch ,natuulijk hou ik vol.Misschien hebje het al gezegd maar hoe lang zijn jullie samen ?
Brenniej:
Wat maakt jou het uit!
Het zijn leuke foto’s hoor!
hahahaa
@brenniej, luid en duidelijk hoor
die ene is meer zwart wit en die andere meer kleur, bij de 1e wordt je koppie weer een bietje weggedouwd en bij die andere niet
ikke vind die andere, die je altijd had NOG STEEDS de leukste hahaha
@ turks leren, owh ja, had zo’n goeie cursus van studieplan, kwijt geraakt in de post, best jammer maar was erg goeie cursus, maar ja, die werkwoorden he? echt alllles lijkt op mekaar, woordjes onthouden lukt nog wel, maar dan een zin maken?? als ik er weer een tijdje ben, kan ik sommige dingetjes toch ook wel weer volgen, gewoon de melodie en opbouw enzo… hihi
ikke doe ook liever niet msn, ook toen ik askim had… brrbrr… wil je meer meer!! als ik nu een foto zie van mn beste vriend, nee nee, liever niet, kan ik er nog slechter tegen dat ik hier ben en niet daaarrrrr
@brenniej: mooie foto!
Hier komt Askim vandaan…
Ik ken hem nu 4 jaar en toen vond hij mij meteen al helemaal leuk, maar ik wilde niks vanwege het cultuurverschil, afstand blablabla
Al die tijd wel een vakantierelatie gehad, maar nu sinds verleden jaar zijn we officieel echt samen!
Dus ja, hij zegt altijd al 4 jaar, maar ik zeg meestal ik ken hem nu 4 jaar. Beetje dubieus dus…
Ben wel al vier jaar helemaal gek van hem en hij van mij…
Bloem,die van Studieplan heb ik hier ook liggen,maar 1 keer aan begonnen en daarna niet meer schaam schaam.Doe nu wel eens op turks nu.nl is ook wel aardig te doen.
Babsch,4 jaar dan ken je hem in ieder geval ook al aarig goed,dus weet je wel hoe het zit.
Brenniej,das een klein dorpje zo te zien niet veel te beleven…
neee daar is egt niks… Bergen…bergen en nog is bergen…
heeel streng gelovig daar…
maar tog heeel los!!!
ikke snap niks van dat dorpje daaro…:S:S
Ik hoop, zoals elke x…, weer wat beter turks te leren, maar ja, ze spreken ook engels he en dat gaat nu eenmaal een stuk sneller… En mijn poepie verstaat ook 75% van het nederlands dat er wordt gesproken, alleen terug praten is wat moeilijker voor hem. Maakt mij niet uit!
Turkije lover:
Yep, dat is absoluut waar!
Wij spreken eigenlijk altijd engels met elkaar,proberen elkaar wel wat te leren hoor,maar ja als je er steeds maar kort bent raak je dat ook zo weer kwijt
TurkijeLover; heb jij niet leuke foto van askim en jou…
Als je niet wilt laten zien… okeee hoor… ben gewoon nieuwsgierig!![]()
sorrryyy haha
Ik heb ook ff snel een foto-tje opgeduikeld.
Beetje moeilijk allemaal, want ik zit onder een andere account nu, dus kan niet bij alle foto’s komen!
En ik heb er genoeg! Van de afgelopen drie maanden alleen al 240…
@ brenniej, hahaha beetje raad het plaatje… welk dorp is het ookalweer?
@ babsch.,… owh ja!! zien zien
@ TRl ben eigenlijk ook erg benieuwd…
ben sowieso benieuwd naar de askimmen!! hhahaaa
ik denk dat samen een gemeenschappelijke vreemde taal handig is in het begin, maar denk dat je allebei moet leren van elkaar… anders zal de 1 altijd meer gehandicapt zijn in converstatie’s dan de ander…
merk dat je vooral goed woordjes kan leren tijdens de rustige momenten, wanneer je alleen bent… met zn 2-en dan uiterraad… van die rode oortjes momenten :hihi:
owh en @ trl, als je hem volgend jaar kwijt wilt, ik hou me aanbevolen! voor mij werkte ie echt erg goed, als je jezelf er maar echt toe zet, dan werken de meeste cursussen wel
owh ik word gek van mn pc
of ik moet de schermresolutie op 500x800 ofzo zetten, of op 1200 bij nogwat
maar de ene is koeiegroot, echt niet te doen en de andere is helemaal prima, maar als ik dan scroll, dan blijft de pagina hangen en gaat ie eerst opnieuw opbouwen enzo… zit me dus een ongeluk te slepen en ik word er gek van!!