TTT deel 42!!

@ babsch, ik zie alleen een foutmelding van hotmail ofzo

@ brenniej, is van een jongen uit marmaris, had ineens een bericht van em op mn tagged, ken em niet, meteen gedelete, maar toch ff gekeken en dit stond bij zn profiel
beter goed gejat dan slecht verzonnen… toch?

@ trl, ja joh, kom een x naar gumbet, ik een keer naar kusadasi beps opzoeken, beps mij opzoeken. brenniej mij opzoeken, ikke brenniej opzoeken, ikke marmarmar opzoeken… poehee…
gelukkig zit er niemand van ons in side… nou ja, die zitten er wel maar alleen in het hoogseizoen en dan weet ik cker dat ik te druk zal zijn…

kan volgens mij beter naar gummbybet gaan en niet werken…helemaal geen tijd voor, lijkt me ook veel relaxeter, maar ja… €€€€€

@ babsch, dit is wat ik krijg
Windows Live Hotmail kon dit verzoek niet uitvoeren. Windows Live Hotmail kan contact met je opnemen over problemen die je hebt gerapporteerd.

Gezelli Brenniej,gaan we samen Bloem opzoeken dat kan ook

@ Bloem: je hebt er maar druk mee;)… maar wel gezellieeee!!

@ TurkijeLover: jaaa precies… ikkke ben zeker van de partij…!!

Ja ik ook en ik was nog wel zo nieuwsgierig. :paranoid:

@ trl en brenniej, ja joh!! kom allemaal tegelijkertijd, das het meest handig!! gaan we lekker een dagje varen op de boot, van een goede vriend van mij :wink:
hahahahaa
solly!! zie het helemaal voor me,
enneuhmm brenniej, als ik dan al op kos geweest ben, kom ik een keer naar marmaris voor een dagje rhodos als we weer moeten voor het visum :biggrin:

@ roanna, ook weer boven water?? wijzer geworden van het iskandil drama?? misschien kun je me ff bijpraten??

**Het is zo moeilijk.
Maar we kunnen het aan.
Er komt een tijd dat we voor altijd samen zijn.
Nooit geen afscheid meer,
altijd bij elkaar.
Mja tot nu toe is dat nog niet zo.
We zullen het nog een tijdje vol moeten houden.
Beide ons eigen leven, het is moeilijk maar het moet.
We moeten elkaar een beetje los laten. En verder gaan.
De tijden dat we samen zijn daar moeten we van genieten,
Niet treuren dat we straks weer afscheid moeten nemen.
Gewoon blij zijn dat we elkaar over een tijdje wéér zien.
Niet denken waarom houden we zoveel van elkaar?
Nee, blij zijn dat we elkaar hebben gevonden.
De afstand is moeilijk,
maar samen komen we er wel!
**

@ Bloem: jaaa dat vind ik een goed plan!!!

Dat gaat vast gezellig worden :p.

zeker weten!!..all together in Turkey!..dolle pret!

Nou Bloem dat is een beetje teveel om dat hier allemaal neer te zetten. Als het je belangstelling heeft, kan je het ook terug vinden op een ander forum. Dan stuur ik je eventueel even een pb.

Ik ben in ieder geval blij dat ik hier niet heen hoef. :evil:

Vind het ook wel weer jammer dat Jill er weer niet is/was.

Ladies,ik ga me bedje opzoeken fijne avond nog :dag:

Me too.

Ik zeg alvast weltrusten en tot morgen en de laatste doet het :idea: wel weer uit he?

:slapen: Truste allemaal :kus:

@ trl slaap lekker

en dat word cker gezellig!! jammer dat jullie tot nu toe nog geen meeting hebben bijgewoond, maar die zijn ALTIJD gezellig en in turkije natuurlijk helemaal!!

@ roanna, nee laat maar, dacht ff de verkorte versie mee te pakken, heb geen zin om al dat, ik was er nog, nix aan de hand, maar ik was er en toen… blablabla-gezeik aan te horen van een stel **** wijfen…
anyway…
idd jammer dat jill of toos ook niet ff meedoen…
maar ja, iedereen zo z’n eigen beslommeringen en bezigheden…

@ roanna, ook jij: truste!!! tot morgen weer!! slaap lekker

zooo…
Ikke begin beetje moe te worden…

heyyy dat was ff heel sneaky mn 9.000 e post!! hahahaa…

@brenniej, wat zullen we doen… vloer aanvegen, stoelen omhoog, deur opslot, licht uit? deze bar gaat sluiten!!!

Als het goed is, is ie er nu wel…

Hey, ziet u het nu wel!?

Bijna pc-tje vermoord! Kreeg het echt ff niet voor elkaar!