Is altijd zo leuk hoe jij er in opgaat is wel een teken dat je je werk graag doet.
Leuk zoveel enthousiasme!
De baas weg en Cyn houdt de tent draaiende ![]()
Haha ja!!! Heb echt 2 dagen topgedraaid!!! Is altijd wel lache!!! ![]()
Cyn even een vraagje weet jij waar je moet zijn om contacten te leggen tussen touroperator en bv een hotel?
Ik bedoel waar kan een hotelier contacten leggen?
@jill
ThanX voor de punten!!!
Graag gedaan jij ook bedankt he!
Jill, dat gaat (volgens mij) altijd via productmanagers van de touroperator… Weet het trouwens niet zeker! Kan ik je niet mee helpen…
En ik vind mijn werk ook echt super!! Sommige mensen lijkt het saai… Maar je boekt bijna nooit hetzelfde!!! :king:
Ik hoor net dat er in Antalya een Turks vliegtuig is gekaapt!
De passagiers en de piloten zijn kunnen ontsnappen zeggen ze net op het nieuws.
Het zou gaan om een vliegtuig van Atlas Jet en zijn nog 9 passagiers en enkele stewardessen aan boord.Vrouwen en kinderen werden vrijgelaten en toen hebben veel mannelijke passagiers de kans gezien om via de achterdeur te ontsnappen.
@Cyn bedankt ik zal het zo doorgeven!!!
Ja dat was vanmorgen inderdaad al bekend. Het was een toestel van AtlasJet op weg van Cyprus naar Istanbul. De kapers wilde via Antalya naar Teheran (Iran) vliegen… Gelukkig dat het goed is afgelopen!!
Er werden al banden gelegd met Al Qaeda (pff moeilijk woord haha)
x
O sorry ik hoorde het net pas,maar er zijn er toch nog altijd gegijzeld?
oh dat weet ik niet!! wij hebben hier geen radio… dus lees alles op telegraaf enzo!!
x
Roanna,wat een tegenslagen voor je broer en schoonzus,hoop dat ze hier ook weer bovenop komen.Sterkte.
Cyn,gaat dus lekker met de boekingen,krijg jij daar ook een extraatje van mee?
TRL: nee was het maar zo!!! De studiereizen zijn mijn extra he ![]()
Owww maar dat is ook lekker toch zo kom je nog eens ergens…Weet je al of je mee mag in november?
Goede morgen!!!..
Tis al middag, maar goed ikke ben net wakker! zit me is te bedenken wat ik vandaag ga doen… maar ik moet vanacht weer werken! grrrrr echt helemaal geen zin in!.. dus hou ik het vandaag maar een beetje rustig!..
@ Roanna: Jeetje wat een bericht, Gelukkig kunnen ze er zelf heel goed mee omgaan en goed over praten!..das wel heel belangrijk!.. Sterkte! :kus:
@Cyn: Oudste dochter werkt bij een touroperator en vind het ook leuk als ze grote boekingen heeft.
@Brenniej: Wens je vast succes met je nachtdienst, ben blij dat ik het gehad heb voor een paar weken
@ toos:Bedankt! ik zou blij zijn als deze 5 er ook op zitten, en dan hebben ik voorlopig geen nachtdiensten meer!!..