TTT deel 42!!

Goedemorgen allemaal.

Omdat jullie me allemaal sterkte wensen, zal ik even in het kort proberen te vertellen waar het over gaat. Ik heb een broer en schoonzusje, waar wij 2 jaar geleden na zoveel jaar weer eens mee op vakantie waren geweest naar Salou, omdat we dat vroeger ook ook al eens gedaan hadden, na het overlijden van onze ouders toen. (1991)

Na onze laatste vakantie in Salou (2006), bleek mijn broer een soort van keelkanker te hebben, maar is na heel veel behandelingen er weer boven op gekomen. Hij net een beetje hersteld, krijgt mijn schoonzus longkanker. Je weet hoe dat gaat, chemo, bestralingen en wonder boven wonder, ook zij komt er weer bovenop.

Giestermiddag belt mijn broer mij zelf op, met eerst nog wat geintjes en op een gegeven moment zegt hij, dat hij niet zo’n goed bericht heeft. Nu is bij hem ook longkanker vastgesteld. Gaat naar de huisarts met behoorlijke klachten en die zet gelijk alles in het werk om te zien wat het kan zijn.
Hij moet volgende week de hele medische molen in van scans, patscan en brongoscopie enz. Waarschijnlijk is het te opereren, maar dat is nog even afwachten op de volgende uitslagen.

Maar weet je, die mensen zijn er gelukkig zelf zo nuchter en positief onder en we kunnen er zo goed over praten met elkaar, dat het dan net lijkt of het minder erg is. Maargoed, de rest is toch even afwachten weer.

O ja, mijn broer is ouder dan mij en had er net 42 jaar hard werken opzitten. Was net 2 maanden met de VUT en hebben vanaf die tijd alleen maar ellende gehad.

Zo, ik ben het even kwijt en hou jullie er van op de hoogte.

Nu weer over tot de orde van de dag.

Verder alles goed hier? Met mij wel hoor!:wink:

Fijne dag nog allen.

VInd het heel wat voor je broer, schoonzus en jullie. Knap hoor dat ze er zo positief onder blijven, je weet na zo’n diagnose niet wat de toekomst bied. Vind het altijd zo sneu als mensen hard gewerkt hebben, net met de Vut en dan zoiets. Wil jullie toch sterkte toewensen

Maar verder gaat het hier ook goed hoor, beetje gammel.

@Toos: Bedankt ook weer hoor. Fijn om op een forum als dit te zitten. Kun je toch even je verhaal kwijt en ach ja, de rest is afwachten.

Jij hebt nu ook weekend Toos? Ik heb nu even de witte :was: draaien en die kan gelukkig lekker naar buiten, want het zou droog blijven.

Verder heb ik geen wilde plannen voor het weekend. Vanmiddag even boodschappen doen en dan lekker ff relaxen thuis.

Ja ben vrij het weekend. Gelukkig wel. Heb ook geen plannen, ook even boodschappen doen en verder zien we wel

Roanna, jeetje wat naar zeg!! Hoop dat hij er wederom overheen komt!!!

@Jac+Besmile: Thanks voor jullie stem :stuck_out_tongue:

Jos Brink: zielig, maar hij had er zelf vrede mee… En dat geeft ook wel weer een mooie gedacht!! Ik had het ook wel al een beetje verwacht!!

Vandaag weer aan het werk… Zit nog steeds alleen!! Weer lekker boekingen aan het maken, dus ik vermaak me wel!!!

Filiz: lieverd, welkom thuis en sterkte komende tijd!!

Nog een tip: Meiden die prepaid hebben en veel smsen naar buitenland?? Ik betaalde altijd €0.29 per smsje… nu heb ik AH-mobiel en betaal nog maar €0.10 per smsje :stuck_out_tongue:

@Cynthia: Werkse vandaag. Gelukkig heb je boekingen te doen, dus schiet het weer lekker op.

Jij verder ook nog een fijne dag.

Ik ga nu douchen en kom later op de dag vast nog wel even weer langs.

:dag:

@Cyn: Vermaak je vandaag.
@Jill: Bedankt voor je punten:kus:.
Bij ons nog geen :zon02:, maar wie weet komt ie nog wel vandaag.

@Toos: Ik had je net ff een pm gestuurd. Hopenlijk heb ik er genoeg postzegels opgedaan en is die aangekomen. :wink:

Ja hoor de postduif heeft hem bezorgt, heb er een terug gestuurd

Oh, dan heeft die duif zeker tegenwind. Maar zal zo wel komen dan. :wink:

Postduif had vertraging onderweg

Ga douchen en boodschappen doen.
Werk ze of anders een fijne dag vandaag

WAAAAAAAAAH heb echt een megaboeking!

vertel…

6 personen mega luxe naar Mexico voor 16 dagen :so::zon02:

@Roanna meid jeetje wat een bericht,je staat machteloos he.
Soms vraag je je af wat kan een mens er nog allemaal bij hebben,gelukkig kan je broer er goed over praten.
Ik hoop echt voor jullie dat het allemaal goed komt,het feit dat je broer het al eens allemaal heeft meegemaakt zegt wel iets over zijn karakter.
Volgens mij een vechter en dat is alleen maar positief.
Ik wens jullie allemaal sterkte en ik hoop dat je broer weer snel van de VUT kan gaan genieten.STERKTE MEID!!!

@Cyn lekker he om zo de dag te beginnen!!!

@roanna
Wat een tegenslagen voor je broer, denk je dat je toch wel je portie hebt gehad samen en dan krijg je het gewoon nog een keer. Heel veel sterkte voor ze en ook voor jullie natuurlijk.

Haha ja!! En heb ook al 5 andere boekingen!!

Ook Turkije!!! :stuck_out_tongue: