@bloem
Slaap lekker.
@jill
Kan het nog steeds goed hebben hoor de visite, het gaat eigenlijk het verdeeld allemaal. Nu staat de volgende kraamvisite voor donderdag gepland. 's Morgens de baas en 's avonds de collega’s (toevallig op dezelfde dag).
@bloem
Slaap lekker.
@jill
Kan het nog steeds goed hebben hoor de visite, het gaat eigenlijk het verdeeld allemaal. Nu staat de volgende kraamvisite voor donderdag gepland. 's Morgens de baas en 's avonds de collega’s (toevallig op dezelfde dag).
@MK gelukkig maar want anders heb je er ook niet veel plezier aan als je er elke keer tegenop moet zien.
Jeetje rustig hier vanavond!
@Filz zorg er maar voor dat je weer snel in het lijstje kan dan heb je weer wat om naar uit te kijken.
Zo ikke ben er ook nog even voordat ik me bdje induik!
@ Filiz: Welcome Bk… Zal niet meevallen,…:kus:
@ Bloem: Be carefull!!!.. Slaap lekker!!!..
@ Marion: Jaaa wij hebben ook zo vreselijk gelachen, maar tis echt onwijs leuke dag geweest gewoon… hahaha… ik moet regiseur gaan worden joh!!!
zag het helemaal zitten met die camera in me handen,…even dit…en oohh nog even dat… en heeee hier zie ik nog wat!.. hahah
@ TurkijeLover: over dat visum… tis allemaal heel dubbel…wat moet je nou??? En daarom is het ook allemaal zo lastig,!! omdat je zelf maar moet uitzoeken wat goed is…heb je 1 niet wordt je naar het ander doorverwezen…en ga zo maar door!!!.. Grrrrrrrr!!!..
Bah ik zit op me rooster te kijken en werd ineens weer herhinnerd, dat ik morgen WEER de nacht in moet… weer gezellig 5 nachten… njaa tis weer een gat in het wachten… gaat de tijd weer lekker snel!..
Ikke ga verplaatsen naar me bedje…!
Slaaap lekker iedereen…!
Kusss…!!
Slaap lekker Brenniej!
@filiz: welkomt terug!
@marion: geeft niet hoor, die ene dag kom ik ook nog wel door, morgen van 9.30-18 uur, is te doen
@brenniej: weltrusten, succes met die nachten, je werkt veel nachten he werk je alleen maar die diensten of werk je ook overdag
Ik ga ook slapen, ben moe op naar mijn laatste werkdag. Morgenavond nog visite voor mijn verjaardag, dus zal morgen wss niet hier langs komen dus tot zondag dan maar
@ Linda: Nee ik heb gewoon een fulltime baan, met wisselende diensten, draai alle diensten, dag avond en nacht…! maar het is nu vakantieperiode…dus het is allemaal een beetje crisis!..
Ga ook mijn bedje in, morgen om 8.00 uur is het weer dag want moeten om 9.00 al op het voetbalveld zijn. Te vroeg eigenlijk op mijn uitslaapdagje. Maar ja, het is niet anders. Lekker nog even wat lezen in bed dan sukkel ik vanzelf wel in slaap.
Hey Filiz, welkom terug in Nederland al had je natuurlijk veel liever bij je askim gebleven! Kom eerst maar ff lekker bij en probeer weer een beetje te wennen aan je gewone leventje hier! Daarna horen wij nde verhalen wel. Sterkte ermee meis.
Jill, een echte muis in huis…bah. Ik ben er niet echt bang voor, maar vind ze wel vies! Een jaar of wat geleden hadden wij een nieuwe keuken laten plaatsen en na ongeveer een week hoorde ik een raar geluid uit de keuken komen. Ik kijken, wat denk je? Zat er een muis in de bestekla…gatverdegatver!!! Meteen alles schoongemaakt en ontsmet en de gaten opgezocht waar die muis doorheen gekropen was. Helaas hadden we toch wel regelmatig last van muizen daar en uiteindelijk hebben we muizenvallen moeten neerzetten en doosjes met gif.
Spinnen ben ik echt wel zooooooo bang voor. Brrrrr die enge kriebelpoten! Zondag zet er nog een enorme spin in de woonkamer. Manlief heeft hem weggehaald en buiten gezet. Ik heb t daar niet op, loop ik echt nog dagen te kijken of die toevallig niet weer binnen is gekomen!
Slaap je al Bloem? Zo ja, slaap lekker verder, zo nee, slaap lekker straks!
Jos Brink overleden…ik ben er een beetje treurig van eerlijk gezegd. Ik mocht hem altijd graag zien en horen.
Nou meisjes (en jongens), slaap lekker, of werk ze, of wat dan ook…
en een fijn weekend allemaal.
Goedenavond meisjes.
Ik ben ook weer thuis. Eigenlijk al een tijdje, want het was niet zulk denderend mooi weer, dus hadden het gauw bekeken. Wel droog, maar zo koud. Brrrrrrrr. Heb later samen met mijn nicht en man nog heerlijk hier thuis zitten keuvelen over van alles en nog wat. Zien elkaar niet zo vaak. Zij komen uit Arnhem en komen meestal alleen hier als er wat te doen, is zoals die Indische avonden en wij bij hun als we eens in Arnhem gaan shoppen of naar de Ike* gaan.
Kreeg vanmiddag ook een naar bericht van mijn broer ( heb maar een broer), maar dat vertel ik nog wel een keer.
Nou, ik ga er ook maar zo in. Nog even boven tv kijken en dan maar weer slapen.
@Linda: Nou, nog een dagje werken en dan…:vak02: Heerlijk meid.
O ja… en natuurlijk welkom thuis Filiz. Ook ik ben benieuwd naar je verhalen, maar neem even de tijd om bij te komen en weer te wennen hier. ![]()
MK116: Tof ![]()
Truste allemaal. :dag:
Slaap lekker iedereen,tot morgen!!!
O ja bij deze doe ik de lamp ook maar even uit.
:idea::idea: Een goede morgen!
Een lekker zonnetje hier op het moment, hopelijk blijft het zo. Hebben weer ff regen zat gehad. Nog een bakkie en dan op naar het veld.
Tot straks!
Morgen allemaal,
Hier ook erg zonnig hopen dat het zo blijft.
Marion,succes met de wedstrijd en hopen dat J weer wint en mag scoren.
Roanna,naar bericht van je broer?Sterkte ermee.
Vrienden van mij zijn ook weer terug van vakantie,vanavond gaan we gezellig met z’n allen bij een vriend eten en naar hun verhalen luisteren natuurlijk
@filiz: WELKOM TERUG!!!
Zo ik heb eventjes gestemd voor de recepten rubriek.
Ik heb eindelijk weekend na 4 weekenden hhahahaha weet gewoon niet wat ik moet doen.
Maar ik denk maar eventjes mijn kamer helemaal stoffen en zuigen enz.
Misschien kom ik vanmiddag nog eventjes langs anders iedereen een fijne dag!!!
Goedemorgen iedereen!!!
Goeiemorgen,
@Feliz: Welkom thuis meis.
@Roanna: Sterkte met het nare bericht
@Marion: Wens J succes op het voetbalveld
@TKL: Alvast een gezellige avond
Hoe is het Jill, gaat het goed??