@bloem
Bezoek was lekker verdeeld over de ochtend, middag en avond. Nu morgenmiddag nog een stel vrienden met hun kinderen (het soort kinderen waar jij zo’n hekel aan hebt) en zondag komen mijn zus, zwager en de kinderen (die zijn wel leuk). Dan kunnen we zondag gezellig samen de kermis over. Iedereen komt en op kraambezoek en op verjaardag.
Oh jé Jos Brink, ik hoorde deze week net dat het weer beter met hem ging. Niet dus.
@MK,wordt je het zo nu en dan niet teveel al dat bezoek?
Krijg je wel een beetje de kans om te rusten?
Is het bij jullie nog niet op het nieuws geweest?
@ TurkijeLover: nee ik ga het niet opsturen, ik neem hem mee…weet ik zeker dat die aankomt,… en misschien duurt het wel net zo lang…en persoonlijk geven… vind ik een beter plan!![]()
ikke ga ff voor de tv hangen!!..
tot later!!! X
Brenniej,is ook veel leuker kan je zelf ook nog wat uitleg geven;)
Ik heb nog geen journaal gezien Jill
@Jill
Je moet wat he. Of die ratjes even laten lopen, liever nu dan dat ze nog groter gegroeid zijn. Of jaren aan moeten horen dat ik een sch**terd ben.
Jos Brink dood? Nog niets van gehoord, heb het nieuws ook nog niet gekeken. Zus op bezoek geweest om haar zoontje te brengen. Hij komt logeren vannacht. Daarna kwam mijn moeder met de andere 2 neefjes nog ff voor een bakkie, zij logeren bij oma vannacht.
@Brenniej
Gaat een toppertje worden die film van jou! Geloof direct dat jullie ontzettend gelachen hebben. Voor vrienden van ons hebben we ook eens de levensloop gemaakt op film toen ze trouwden. Allemaal sketches over en blunders van dat stel. Eentje verkleed met een stomme, blonde pruik en een superkorte rok, de vrouwelijk helft. En een ander in motorpak, de mannelijke kant. Ze zaten allebei bij de reddingsbrigade dus filmen aan het water. Hoogzomer dus een bekijks dat je hebt. Zij zong in een gospelkoor dus de hele bende verkleed als non playbacken bij een kapelletje. En dan nog serieus blijven als alle fietsers stoppen om te kijken wat er aan de hand is. Hebben ons de scheuren gelachen en was de mooiste levensloop die we gemaakt hebben. Het huwelijk heeft helaas niet lang geduurd want na een jaar waren ze gescheiden.
@Linda
Eindelijk vakantie. Nog even en dan … op naar Kreta!
@Bloem
Kijkt leuk, het reisverhaal enkeltje Bangkok. Heb em toegevoegd, binnenkort maar eens lezen.
@TRL
Ook een goede tip van jou! Peet en Wim ook toegevoegd. Heb weer wat te lezen dus.
Voor de liefhebbers … had deze ook nog http://merenar.punt.nl/ , gaat over een stel dat geëmigreerd is naar Turkije.
ben weer thuis
had een sms van mn pa dat jos brink officieus dood is.
dus niet officieel, maar officiues… had ie om 19.00 uur verzonden
ojkey, ter kennisneming aangenomen
heb nog aan hem gecatert… die lust wel een happie ![]()
@ marion, klinkt druk allemaal weer maar wel gezellie… nog winkelplannen van de week?
hoe is de 1e schoolweek voor J. bevallen?
trl, ik zal strax eens kijken, kende ze nog niet!
mk, gezellie allemaal hoor en met de kermis kun je nog wat leuks gaan doen!
@marion: bijna vakantie, moet alleen morgen nog werken
hey meiden…
hier ff een kort berichtje van mij…
ik ben weer op nederlandse bodem…helaas…het was geweldig…vanmorgen om 11 uur aangekomen…
ik geef morgen ofzo een verslag van mn afgelopen 2 maanden…kan op het moment niet zo goed door mn tranen heen kijken…
hoop dat het goed gaat met iedereen!! dikke kus
filiz
@ filiz!! hey meissieee!! we hebben vaak aan je gedacht hoor!! tja… uhm… welcome back? sorry schat, NL sucks!!
we willen alles van je weten!! rust maar lekker uit, laat het bezinken en kom dan rustig op de thee wanneer je eraan toe bent
:kus:
Heyyyy Filiz,fijn (voor ons) dat je weer terug bent.
Het valt niet mee he,na zo een lange tijd opeens weer alleen te zijn.
Fijn dat je zo genoten hebt meid,heel veel sterkte.
Dikke knuffel!!!
Filiz,welkom terug!!!Rust eerst maar lekker uit en weer wennen aan Nederland.
@ filiz welkom terug en sterkte met het wennen in het koude kikkerland
zo vorig om deze tijd kwam ik alweer uit Frankrijk. Wat gaat een jaar snel voorbij.
en iedereen een hele fijne weekend
djoeg…
:paranoid: hoorden jullie dat?
dat was ikke die omviel van vermoeidheid… jullie kunnen vast wel raden waar ik me naartoe ga begeven
truste!!
@Besmile ook voor jou en natuurlijk iedreen een fijn weekend!!
@Bloem,jeetje meid ben je een beetje voorzichtig,slaap lekker meid!
Bloem,dat was een beste smak,kon het hier horen ,dacht al was da:paranoid:
slaap lekker :slapen:
@Linda
Oeps … dacht dat je NU al vakantie had :redface:
@Bloem
Weer met beide beentjes op de grond?
Winkelen … heb ik altijd zin an ![]()
@Filiz
Welkom thuis meissie! Fijn dat je het zooooo naar je zin hebt gehad.
Kom maar effe rustig bij en hopelijk kom je snel voor een bakkie :kus:
@filiz
Welkom thuis, lees dus hier het antwoord al.
Had eerst de pm gelezen en toen pas hier.
Valt dus niet mee na al die weken, kom maar rustig bij en we horen de verhalen later wel van je. Wel een goed teken dat je Turkije en askim zo mist, dan zit het iig wel goed tussen jullie.