TTT deel 42!!

@brenniej
Wil je nog meer filmen of heb je genoeg stukjes.

@bloem
Zal ook eens kijken op die site.

is echt geweldig mk!! ben je nog wel ff bezig!!

@ mk, is M weer een beetje bekomen van alle verjaardags-perikelen?? was er nog veel bezoek of waren die allemaal geweest op kraambezoek??

@ MK; nou volgende week is me opa jarig, dus dan heb ik even de family bij elkaar! das ook wel leuk denk ik!.. verder wil ik nog even langs de molen hier vlakbij…en dan heb ik wel een beetje denk ik… misschien als ik nog uitga ofzo dat ik even daar nog wat van film, maar denk ik hem niet zo een plezier doe… Met brenda is aan het stappen filmpje!:wink:

:smiley: zou ik ook weer niet doen nee… alhoewel… it’s your life!! jij weet hoe het stappen er in marmaris aan toe gaat, kan ie zien hoe het in NL gaat (en waarom je het in turkije waarschijnlijk zo leuk vindt ;))

jaa dat is wel zo,… maar ik doe het denk ik niet… tenminste cafetje ofzo wat drinken met vriendinnetjes is ok…tuurlijk…maar geen discotheek,… Dat zal een hoop van de pret verpesten denk ik (Hoe goed ik hem tot nu ken) hehe

okey erg verstandig!!

ikke ga naar huis!!
tot straxxies

:dag:

ikke ga ff douchen!!!..

tot straks!!! :kus:

Brenniej,klinkt heel erg leuk dat filmpje,je vriendin zal er vast wat moois van maken.Probeer je hem nog op te sturen voordat je gaat of neem je hem mee?

Linda,laat verjaardagsbezoek,maar altijd leuk.

Bloem,ken je de site www.wimenpeetzerereet.nl is een stel dat een van Instanbul naar Australie fiets.Me ouders hadden hun vorig jaar in Kusadasi ontmoet.

Pfff net ff alles goed doorgelezen voor visum aanvraag maar vind er wel wat tegenstrijdigheden inzitten.Je moet terug vlucht kunnen aantonen en je medische reisverzekering en vervolgens geven ze nadrukkelijk aan dat je nog niets definitiefs moet doen,zolang je geen goedkeuring heb:tssk:

@Brenniej,dat wordt zeker een geslaagd filmpje als ik het zo hoor,leuk en inderdaad ik zou het ook niet filmen als je in de discotheek bent het zou voor onnodige irritatie zorgen denk ik.

@Linda,heerlijk he nu kan je vakantie beginnen!!!

Ik hoor net op het nieuws dat Jos Brink dood is,jammer ik mocht hem wel.

Goh dat had ik nog niet gehoord,wel dat het niet goed met hem ging en dat hij deze week al 3x geopereerd was.

Zou het dan wel waar zijn het was hier in Belgie al op het nieuws.
Is wel heel snel gegaan,maar er waren complicaties bij de operatie geweest en ze hadden hem in een kunstmatig coma gehouden.

Heb het net gelezen op nu.nl dus het is vast wel waar Toos.

Haha Toos?

Ik geloof dat er heel wat bij komt kijken áls je voor langere tijd naar Turkije wilt.

Oeps Sorry bedoel natuurlijk Jill hahahaha

Nee gaat erom dat me vriend hierheen wilt komen voor vakantie

Is niet erg hoor!!!
Owwww ja dat is nog moeilijker denk ik,ik hoop dat het jullie lukt.

Wij ook;),maar zal niet makkelijk zijn al denkt mijn vriend daar anders over