TTT deel 42!!

@brenniej
Totdat er weer iemand ziek wordt :wink:

Toos, wat leuk!! Werkt ze bij een bekende organisatie?

Volgens mij wel. Stuur je een PB

Ze werkt er nog niet zo lang, had pas een boeking van €23000,-. voor een reisje barcelona. Was er apetrots op

Roanna, veel sterkte met alles! Hoop van harte dat het meevalt met je broer

De kaping is weer voorbij lees ik net De kapers hebben zich overgegeven, gelukkig maar!

Cynthia, ga zo door met al die reizen verkopen Jou baas heeft wel een goeie aan jou hé!?
Ik ga zo aan t werk tot vanavond 11 uur Alle clienten zijn thuis, dus zal wel een drukke dienst worden. Nou ja, dan gaat de tijd ook lekker snel.
Fijne zaterdag nog iedereen.

@ MK: maar dan zeg ik lekkker neee!!:wink: ik heb genoeg nachten gedraaid afgelopen tijd!..:slight_smile:

Toos; ja tuurlijk ken ik dat! Ik voor dat soort reizen erg bekend!! En dat is een mooie reissom voor Barcelona… waren wel aardig wat personen zeker!! :vak01:

Jeeh! Heb al 5 stemmen :wub:

Dat is waarschijnlijk een bedrijfsuitstap geweest?
Ik ken toevallig iemand die vorige week 2 of 3 dagen naar Barcelona is geweest met alle personeel en partners van restaurant feestzaal in Nederland.
Dat loopt dan wel lekker op.

Jaja cyn je gaat lekker!!! En ik ga het zeker eens proberen!

Ja goed he :kus: Maar het smaakt in ieder geval erg lekker!!!

x

@ Cyn: Ikke had ook op jou gestemd!;)…

had het toevallig van de week uitgeprobeerd!!!:wink: met mams! hahaha

Ik zag het :wink: Thanks haha :stuck_out_tongue:

Heb nog wel een recept voor turkse broodjes echt super lekker… Maar kon het niet meer vinden… Als ik het nog vind (anders moet ik het mijn moeder even vragen, zal ik het alsnog wel neerzetten!!!

Okeeeey dan!!!:):):slight_smile:

mornink!!
net een half uurtje wakker
en net op tijd in dit deel
ff denken hoor

@ roanna, jeetje he, was cker wel ff schrikken aan de telefoon! hopelijk kunnen ze het allemaal snel en goed behandelen!
en je weet nu toch onderhand wel dat je dat soort dingen gewoon kwijt kunt hiero!
@ crazy, werk ze, volle bak, ga je weer koken?
@ brenniej, doe maar rustig aan dan als je weer 5 nachten moet draaien… strax weer een week voorbij
@ marion, en en?? gewonnen?
@ cyn… kijk!! das leuk meteen boeken en niet alleen maar een brochuretje halen
@ TRL hoe hadden je vrienden het in tjechie gehad?
@ toos, is het nog druk op het ’ eiland’? of zijn de meeste duitsers alweer naar huis
@ jill, ook voor jou alweer aftellen, hoe gaat het nu allemaal met je?
@ linda, laatste werkdag en dan volgende week op vakantie!!
@ miere, nog steeds terrasjes aan het lopen? of vooral binnen nu?

gaappp
zo lang geslapen weer…
moet nog douchen en zou eigenlijk de stad in moeten voor het een of ander…
eigenlijk geen zin an, maar ja… strax kom ik nog behoorlijk in tijdnood vrees ik!
ik kijk het nog ff aan denk ik :wink:

hallo meiden…
hier dan mijn turkije verslag :wink:

laat ik beginnen met te vertellen dat het 2 super maanden waren. ik kwam 's morgens vroeg aan en askim heeft me met zijn oom opgehaald van het vliegveld…een paar uur samen doorgebracht maar daarna moest ie weer gewoon aant werk…ik mn koffer uitgepakt en alles verder ingericht…daarna ook naar de winkel gegaan en iedereen weer gezien tantes ooms nichtjes en neefjes…

hij werkte iedere dag van 10 tot 12 maar na 12 uur gingen we vaak nog op stap, ergens iets drinken, naar vrienden of lam eten…

ik heb ook veel tijd in de winkel doorgebracht, 's avonds heb ik een beetje geholpen met verkopen enzo.

door de dag deed ik iets in huis…met al die zand daar blijf je bezig!! ik ben veel in manavgat geweest, en in side.
1x per week ongeveer ging ik naar een vriendin in sorgun…maar dan ben je met de bus uit kizilagac ongeveer een dikke 3 kwartier onderweg. en zij kwam ook vaker naar mij.

in de weekenden gingen askim en ik op zaterdag avond naar de stuwdam bleven daar een nacht slapen, 's morgens zwemmen en 's middags weer terug…het is daar zo mooi!! die mam van wie het restaurant daar is heeft een belgieschie vriendin…die woont daar ook dus dat is erg gezellig

naast ons woonde aan een kant een duitse man, en aan de andere kant een duiste vrouw die daar met een turk samen woonde…genoeg mensen om eens iets anders mee te spreken dan turks dus

een vriend en vriendin zijn 2 weken bij ons geweest…en dat was ook erg gezellig…vaan om 12 uur 's nachst nog gegrilled op het balkon…waterpijpgerookt ed…

mamz is een weekje geweest…en dat was de raarste week uit mn leven tot nu toe…mam was niet zihzelf en mn vriend ook niet…heel raar kan het niet goed geschrijven…maar t komt er dus op neer dat mam hem niet zo mag en hij mam niet…naja raarrr

we hebben veel gepraat over ons en de toekomst…er zijn een hele boel dingen helder geworden voor ons 2e en dat
is fijn…volgend jaar ga ik voor goed naar daar…daarom besloten om in oktober niet te gaan is voor ons alle 2 duur en at geld kunnen we beter sparen daarom ga ik in december…dus nog 4 maanden w88…hoop dat het snel gaat!!
ging het liefste vandaag terug!!

dikke kus filiz

Filiz: moedige beslissing!! Wel erg jammer dat je mams hem niet zo aardig vind en andersom ook niet!!! Super hoor dat je voorgoed daar heen gaat!!! Spannend!!! Nou dat is nummer 2!!

Who’s next :so:

hoezo nr 2 who’s next?
vergeet je niet iemand??

@ filiz, super om te horen allemaal!1 heerlijk! maar ik krijg eerlijk gezegd een beetje raar gevoel bij wat je verteld over je moeder en je vriend… hoe komt dat dan? wat zegt ze ervan nu je terug bent? was dit de 1e keer dat ze elkaar ontmoetten??