TTT deel 42!!

Zit er echt al zoveel vol?

Ikke ga me best doen!!!..

Nou alle punten opgeschreven die ik wil filmen enzoo…oohh ik zie me dalijk al lopen met me briefje en de camera…dat wordt dolle pret natuurlijk!!.. NOu voor degene die aan het werk zijn!..werkse…en de rest een fijne dag!!

tot later!!! :kus:

nee! was er om 5 voor half… een errug jammie ruikende meneer vroeg mij: ben jij bloem? knik, ff formuliertje ondertekenen, stempeltje, stickertjes, kom maar mee
naar een kamertje, erg lekker ruikende meneer naast me, ff mn arm wakker geklapt, klein prikkie, vloeistof erin en pleistertje erop…
erg lekker ruikende meneer bedankt en 20 minuutjes nadat ik weggegaan was, was ik weer thuis… zo hoort het

méééén wat rook ie lekker :wub:
meneer was verder niet aantrekkelijk hoor, maar tis altijd prettig als mensen lekker ruiken, toch??

@ brenniej! veel plezier!!

@ cyn, ja idd ongelooflijk… is er te weinig ingekocht ofzo? of zijn het hele populaire dingen waar iedereen naartoe wil?

maar goed
ik ben naar mn werk

@ marion, ik hoor het wel!
@ TRL nog ff en dan: alvast een prettig weekend
@ cyn: werk ze
@ brenniej, shop ze, film ze
@ toos, slaap nog ff lekker door

zo ja… is wel genoeg… vergeet de helft, maar ben er strax weer! :smiley: is de rest aan de beurt

Mk@ idd en wat heb je een lekker jochie zeg!

Nou het gaat om tsjechie… en dat is gewoon niet zoveel aanbod… en ik heb 5 kamers nodig, en er zijn er nog maar 3 :disgust:

@MK,jammer he dat ze zo snel groot zijn he,maar inderdaad het is een lekker jong he,je zal met recht apetrots zijn.

@Brenniej,leuk idee hoor die videoboodschap!!!

@Roanna werk ze!

Trouwens het valt mij op dat mensen die bang zijn voor muizen doorgaans niet bang zijn voor spinnen en andersom.

Jill,nou ik moet van beide niks hebben hoor :biggrin:

Cyn,dat wordt moeilijk dan,Tsjechie is intrek de laatste jaren met wintersport.

Nou ik ga afsluiten hier en een lekker broodje kebab halen.

tot strakkies:dag:

@trl
Eet smakelijk :smiley:

@ TRL smakelijk!

@ cyn, tja tjechie he? is goedkoper dan de standaard landen en idd erg in trek…

Dat smaakte weer heerlijk :smiley:

Nu even aan de schoonmaak en staks komen ze me achterruit erin zetten,dus ben er voorlopig vandoor.

@ TRL fijn dat die ruit zo snel geregelt kan worden!! rijd je tenminste weer veilig in de rondte!

@bloem
Gaat het weer wat het werken? Wat een lief mailtje trouwens van die collega! Verder nog iets gehoord van je leidinggevende? Nog maar 10½ dag werken, het gaat nu echt snel.

@trl
Raampje er weer in vanmiddag, is wel lekker met dit weer hè.

@ mk, gaat vandaag wel, alleen geen ene moer zin en dan tot 8!! schiet idd op ja, nog nix gehoord… afwachten of niet, ga strax mn ontslag brief maar eens maken!!
whiehhee

Weten ze dan nog niet dat je ontslag neemt???

Zo back to normal life. Werd om 12 uur al wakker van overvliegende straaljagers. Zat rechtop in bed, dacht minstens dat de russen kwamen. Toch nog terug gegaan, lig ik net weer te knorren gaat die grrrrrrrr wekker. Maar goed, hebben het weer gehad.

ja tuurlijk weg!
hoef nog niet eens ontslag te nemen, maar goed
moet allemaal officieel!!

owh trouwens goed nieuws, voor mij…
dacht dat beps donderdag terug kwam, maar ze is dinsdag alweer terug!! :biggrin: ikke blij mee… giggel

@ toos wanneer moet je weer?

werken of in de nacht