TTT deel 42!!

Goede morgennnn!!!

ikke is ook weer wakker, ff bijkomen…me ogen zitten nog half dicht!..whaha

@ Jill: ooHH muizen…getver…vreselijk… ik vind het ook helemaal niks… ze zijn zo klein, en snel,…en brrrrrr…

@brenniej
Heb ook ff naar jouw foto’s gekeken, maar errug leuk hoor!

Goedemorgen Brenniej,katertje???Of valt t wel mee zeker wel heerlijk geslapen :wink:

Jill,muizen nou ik moet er ook niet aan denken hoor.

Mk,ja das altijd leuk he nieuw speelgoed en dan ook nog eens de kermis voor de deur,kan begrijpen dat ze niet weg wilde

@ TurkijeLover: whahaha geen katertje hoor…maar wel lekker geslapen indd…!!hahaha,…Moet altijd even bijkomen als ik net wakker ben… ikke ben dan niet zo veel waard!..het eerste half uurtje!:wink:

En ik zit me is te bedenken wat ik vandaag ga doen, misschien ga ik toch nog op schoenenjacht!..

Ben je op zoek naar iets speciaals???En je gaat de videoboodschap maken toch???

Tegen mij moeten ze s’morgens ook niet veel zeggen hoor,moet ook altijd ff bijkomen.

Goedemorgen dames.

Hier ben ik ook nog even voordat ik weer ga werken.

@Jill: Ik zie het helemaal voor me. Grrrrrrrr… ik ben er ook zo bang voor. Zowiezo voor alle ongedierte. Bah!!!

Maar wat goed dat je nu al de tickets binnen hebt. Was de vorige keer wel anders he? :finger:

@MK116: Fijn dat het zo goed gaat met je kinderen hoor! Ben wel benieuwd dan, als je volgende week naar het consultatiebureau bent geweest.

@Cynthia: Lekker toch als het een beetje druk op je werk is. :vak02: Kom jij de dag wel door! Iedereen weer blij maken met een mooie vakantie.

@Bloem: Al terug van de prikker? Werkse vanmiddag!

Verder weet ik het ff niet meer.

Wij gaan vanavond met de hele meute hier naar de stad weer even lekker swingen en baila, baila.:unibrow:. Er is weer kompoelan, oftewel… door de hele stad Indo-rockbandjes met overal terrasjes en (vr) eettentjes, met Indische hapjes.

Fijne dag allemaal. :dag: Groetjesssssss.

mornink ben ik weer
ben ook nog ff niet zoveel waard!

@ roanna, owh dat klinkt gezellig!! ff gauw werken en dan lekker swingen
@ cyn en anders…?
@ jill jij had dus ook last van beestjes???

de rest ben ik alweer kwijt… hihi… gaap…

Goedemorgen ladies,

Alles goed hier? Heb nog niet terug gelezen…

**Nog een uurtje en dan ben ik vrij. Blij van ook, werd zonet zo duizelig. Had vanochtend nauwelijk gegeten dus ik hoop/denk dat het daaraan ligt. Heb nu ineens wel knallende koppijn :retard: **
Vanavond heerlijk tapas eten met een vriendinnetje om het weekend in te luiden :so:

Pff moet nu wat boeken voor 11 personen wintersport… maar dat wordt moeilijk!! Nu al!! Is toch niet meer normaal!!! :disgust:

@ TurkijeLover: jaaa ik neem gelijk de camera mee… Ben gisteravond hier al het huis door gegaan,…en paps en mams hebben even wat gezegt…zusje kwam ook nog even voorbij met 2 vriendinnetjes op der knaloranje fiets!:wink: katten heb ik ook niet gemist!.. Nu richting de stad met de bus, of tram… op schoenenjacht!:wink: met een vriendin! hahaha…zl wat worden!

x

In Delft hiero…kan je ook wel veel leuke dingen erop zetten…we hebben hele hoge kerk hier… zal daar maar is gaan staan… om ook even te filmen! das wel leuk…!:slight_smile: ikke heb al heel ideeen!!

@ mk, owhhh hij is wakker!!

@ diamond, zou je niet ff heel snel iets gaan eten dan? soeppie ofzo?

@ brenniej, film ze en happy shoe-hunting!!

MK: Wat een prachtig jochie!!! Zo’n lekker koppie heeft hij!!! Echt lief :hihi:

MK,wat een scheetje zeg,

Brenniej,dat gaat helemaal goed komen en lekker filmen als je schoenen aan het passen ben…

Roanna,werk ze en voor straks alsvast veel plezier hoop dat het weer wat beter wordt

@brenniej
Veel plezier met winkelen en lekker veel filmen.

hier fris maar toch wel zonneschijn all over the place… nou ja, ik moet toch tot vanavond binnen zitten, dus zal er weinig van merken…

@bloem
Goed gegaan met de prik? geen dozen die verdwaald zijn en die geen deuren open kunnen krijgen.