@ toos truste meis, slaap lekker
ikke ga ff een spuitje halen!!
@ toos truste meis, slaap lekker
ikke ga ff een spuitje halen!!
Hmmm ligt het aan mijn pc of staat de teller van de posts echt stil???
Bloem,je laatste shotje;) en dan kan je er voorlopig tegenaan
Goede morgen!
Jullie zijn ff niet bij te houden, moet naar kantoor nu, dus geen tijd om bij te lezen, maar even nog turkijefan een fijne vakantie wensen.
@Turkijefan
Denk dat ik te laat ben maar toch …
Veel plezier
http://www.visitingeuropa.com/fra/italie/images/banner_italie_index.jpg
in Italië
@allemaal
Zie jullie strakkies weer!!
zo idd laatste spuitje voor de reis, na de reis ook nog 2, maar goed, dat zien we dan wel weer
gaap
ga ook nog ff een tukkie doen, hoef toch pas laat te werken :biggrin:
@bloem
Ben je alweer terug dan?
@bloem
Sterkte met… (geen idee) … het slechte nieuws.
Wat het ook is, iig een :kus:
@brenniej
1000 posts, een ster erbij!!
Leuk trouwens dat G. al je filmpjes heeft gemaakt voor je, wat zal dat een tijd gekost hebben.
@toos
Slaap lekker!
@jill en linda
Tickets binnen, het komt nu echt dichtbij.
Goedemorgen iedereen!!!
@Tooos slaap ze!!!
@Marion,werk ze,lekker laatste dag voor het weekend.
@Bloem gaat het een beetje?
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=3193
Heel knap gedaan.
Waaaaaaaaaaauw mooi hoor!!!
@MK,hoe is het met jullie?
Goeiemorgen!!
Sorry meiden maar red het ff niet om alles bij te lezen… Zit vandaag alleen en het is al wel weer behoorlijk druk!! Dus kan echt niet bijlezen!!
Ik hoop dat ik vandaag wel een beetje kan bijhouden, maar anders is het gewoon ff niet anders!! Vergeven jullie me???
Vind jullie in ieder geval wel lief!!! ![]()
X
@cyn
Heerlijk toch als het een beetje druk is, gaat de dag lekker snel.
Cyn,natuurlijk vergeven we je.En lekker toch dat het druk is gaat de dag lekker snel…
Brrrrr ik vind het maar koud hoor en het regent hier ook nog.Zeg net tegen me collega’s als we volgend jaar weer zo’n zomer hebben ga ik emigreren of 6 weken op vakantie ;)![]()
@Cyn natuurlijk vergeven we je,haha
heee gelukkig!!!
Trl: Klaar voor het begin van het seizoen?? Wat wordt het zondag…??? En worden we kampioen, of wordt het iemand anders?
Jill: hoe is het? Lekker bijna op vakantie!!!
@Mk: hoe is het met de kleine?
Cyn,winnen natuurlijk zondag ze hebben wat goed te maken he van afgelopen woensdag leek nergens op.En als ze nog een goede aankoop doen moet het lukken om kampioen te worden… ![]()
Goedmorgen allemaal,
Hopelijk hebben jullie lekker geslapen, ik wel maar ik heb gedroomd maar weet enkel niet waar het over.
Wel jammer want ik weet wel dat het heel echt leek.
Raar he.
Maar goed nog een dagje werken en dan gelukkig WEEKEND!!
En dan los ik Toos weer af want dan ga ik de nacht in hahahhahaah.
Groetjes Jac
@Cyn alles ok hier ik kan nu echt aftellen dus wat wil een mens nog meer?
O ja gisterenavond zitten we hier naar de tv te kijken naar een programma waar een aantal vrouwen hun hand in een bak moeten steken zonder te zien wat er in zit.
Ze moeten raden wat voor beest er in die bak zitten,je kent het wel,vogelspinnen,kakkerlakken enz.Maar ik lag een beetje op de bank te doezelen en opeens zie in mijn ooghoeken iets bewegen en geloof het of niet,ik zie een muis door de kamer lopen!!!
Mijn man en mijn zoon dachten dat ik droomde en beleven lekker zitten,dus roep ik nog eens en ga op de bank staan.
Ze hebben hem kunnen liquideren gelukkig.
Ik heb hier de hele dag de schuifpui open staan en die is lekker naar binnen gesukkeld natuurlijk.
En ik ben zo bang van muizen,brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ik
Met de kleine gaat alles prima, we zijn weer met z’n tweetjes vandaag. Ik heb dus alle tijd voor hem, als het straks droog is ga ik lekker een rondje met hem wandelen. Hij groeit als kool, dat zo’n kleintje zo kan groeien van een beetje melk van mij. Volgende week vrijdag moet hij voor de 1e keer naar het consultatiebureau, ben wel heel benieuwd hoeveel hij is gegroeid.
Vanmorgen een enorme klus om M. naar het kinderdagverblijf te krijgen. Ze zijn voor het huis de kermis aan het opbouwen en dan is het natuurlijk heel leuk om boven op je stoeltje voor het raam te kijken. Toen ze eindelijk daar wel was, kwam ze haar nieuwe speelgoed weer tegen… maar het is gelukt om haar daar te krijgen.