TTT deel 42!!

Heyyyy Jill,
Alles goed, lekker geshopt op de markt

Was kort maar krachtig, maar mn collega next door heeft me nodig. Zie je misschien nog anders welterusten

Is niet veel van shoppen gekomen,we hebben lekker op een terrasje gezeten.
Jammer Toos zie je straks misschien nog.

Toos nog een rustige nacht!!!
Ik zal de lamp maar uit doen,slaap lekker iedereen en morgen gezond weer op!!!

Goedeeeee mooooooorgen,
Zal het :idea: maar vast aandoen, scheelt weer zoeken naar het knoppie. Was wel rustig vannacht, alleen vanmorgen even druk. Het heeft vannacht geplenst, hebben jullie niks van gehoord.
@Jill: Jammer dat we niet verder konden kletsen. Volgende keer beter

Goedemorgen,

Half dagje en dan weekend!!!

Brenniej,gefeliciteerd met je **1000 **ste post en je 5de *.:thumbsup:

Bloem,wel een beetje kunnen slapen ondanks het slechte nieuws?Denk dat ik weet waar het over gaat,das mooi balen dus,maar je had het al verwacht.

Linda,lekkere vluchtijden alleen balen van die tussenstop in Maastricht zit je net lekker ga je alweer landen,maar dat mag de pret niet drukken:)

Jill,ook de tickets binnen,lekker vooruitzicht,komt nu echt dichterbij.

Ik gister askim nog gesproken,hij was moe,maar had nog beloofd om naar de verjaardag van een vriend te gaan.Gingen ze naar barstreet :frown:,zal wel een latertje geworden…

@Bloem: sterkte met het slechte bericht. Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. Succes met je laatste prikkie vandaag
@Linda en Jill: Tickets binnen dus aftellen
@Brenniej: Gefeliciteerd met je 5de * en 1000 ste
@TKL: Lekker weekend, nog effies doorbijten

mornink

oefff ik lag zoooo lekker!!
zucht, stomme prikken, maar goed, ben er klaar voor, de laatste voor de reis!

@ jill, terrasje pakken is altijd goed!! hehe
@ toos, lekker gewerkt, nu weer uit de nacht en normaal
@ TRL owh lekker verjaardag vieren op barstreet, als ie het maar gezellig had, toch? gaat de tijd voor hem ook snel

slechte nieuws, werd in de loop van de avond/ nacht al ietsje beter hoor… ik zie het wel…

owh wat lag ik net lekker!! bah. baal dat ik eruit moest!

Mn collega nextdoor is een fanatiek borduurster, had ook nog wel liggen. Dus dacht misschien leuke bezigheidstherapie. Was maar 1 klein probleempje, kon het niet zien:unibrow:

Hopen maar dat het allemaal toch mee gaat vallen

@ toos, hahaha… lijkt me super lastig… borduren, zou allemaal gaten in mn vingers prikken~! hahha

zal maar niet vragen of het mooi geworden is dan zonder licht! :biggrin:

heeft/ gaat iedereen gestemd???

Kun je wel vragen hoor, kon geen steek zien, heb een poging gewaagd, maar werd niks. Lag natuurlijk aan het slechte licht. Had ongeveer 20 steken gedaan in 10 jaar:biggrin:. Maar mn collega nextdoor wil hem wel afmaken

yep op alles gestemd

@Marion: Ik keek vannacht weer in mn glazen bol, en ik zag, ik zag…
dat je naar de sportschool gaat:D

:smiley: wow en toos… wat zegt de glazenbol over jou vandaag??

tja, borduren… je moet er het geduld voor hebben vrees ik!

Ik hoor mn bed roepen, even douchen en dan op een oor.
Werk ze of anders een fijne dag vandaag. Kom ergens vanmiddag wel weer boven water:kus:

:dag::dag::dag:

Ik keek vannacht in mijn glazen bol en ik zag… een slapend vrouwtje tot een uurtje of 1, daarna kan ze doorgaan voor zombie

Ja zeker engelen geduld vooral als je geen steek ziet:thumbsup:

Maar ik ga jullie groeten, ben een beetje melig dus beter als ik ga slapen

:slapen::slapen:

:dag: