TTT deel 42!!

allebie…
doe maar ff heel je rooster :wink:

Begin maandag weer met een late dienst en moet 7 september de nacht weer in. Wil de rest ook nog weten:D

owh dus je hebt een lekker weekend!! allemaal avonddiensten dus… enneuhm…alles na 4 september sla ik niet eens op op mn harde schijf… :smiley:

krijg mailtjes over vergaderingen en ruilverzoeken ergens in sept… :smiley: pler ik allemaal meteen weg!! hahaha… i just don’t give a F***, i just don’t give a F****

Zo, ik ben ook weer bijgelezen, was een hele klus zeg … pfffff … zowat een half deel :unibrow:.

@Toos
Had je storing in je glazen bol vandaag :wink: ? Niet naar de sportschool, deze keer was the office aan de beurt.

@MK
Nog gefeliciteerd met M. haar verjaardag!! Een fijne dag gehad, met veel kadootjes, en zo hoort het ook.
Wat een mooi manneke zeg, jullie G :wub:!

@Bloem
Het laatste prikkie gehad! Nu alleen nog leuke dingen voordat de :wereld:reis gaat beginnen, of niet ?
Zet het straks op een rijtje en dan hoor je het wel!

@Brenniej
Hoe bevalt het leven als moviestar? Veel bekijks gehad in Delft vandaag :paranoid: ? Leuk idee, je askim zal er vast erg blij mee zijn. Heeft ie tenminste een beeld van jou wereldje hier, lijkt me echt niets als je je geen voorstelling kan maken hoe je vriendin leeft.

@Jill
Muizen en spinnen, moet er ook niets van hebben. Het dochtertje van buuf had een paar weken geleden 2 ratjes gekregen. Griezel al van ze als ze in de kooi zitten, alleen die vieze lange staarten al. Ze vroeg toen al of ik ze ook even vast wilde houden. Nee hoor, doe maar als ze tam zijn. Dacht daar ben ik lekker vanaf gekomen. Tot van de week dus, zaten ze op haar schouder toen ik binnen kwam, ieks … ik bleef mooi op veilige afstand. Zijn al lekker tam he, even vasthouden? Heel de familie thuis en dan wil je je natuurlijk niet laten kennen. Dus daar kwam ze aan met dat
spul . Krassende pootjes op je arm, die staart die langs je nek schuurt …:eek:. Ze hebben zich ziek gelachen om die kop van mij. En ik maar denken, het is geen rat… het is geen rat, maar heb het overleeft en moet zeggen, het went op den duur.

En verders … weet ik het ff niet meer.

@ marion :smiley: hilarisch!!
over tam maken gesproken… hoe is het met het poesje dat J aan het tam maken was??

@Bloem
Een poos geleden had ie zijn Tarzan al aardig tam. Heb hem er de laatste weken eigenlijk helemaal niet meer over gehoord. Het nieuwtje is eraf denk ik. Het beestje loopt op en neer tussen de buren en onze stal. Is het bij de buren op dan gaat ie de stal in, kan ie altijd melk drinken he.

@MK: Wat een lekker ventje!!
@Marion: Zie het helemaal voor me, zou precies hetzelfde hebben. Hou helemaal niet van muizen en ratten, ook niet als ze tam zijn. 'Geef trouwens niks om spinnen.

Hoooiiii zo raampje zit er weer dus kan er weer tegenaan.

Bloem,ik dacht dat Beps 3 weken weg bleef,of zijn die al weer voorbij?

Marion,J is natuurlijk druk met school dus geen tijd meer voor het katje:slywink:

@ TRl beps bleef 18 dagen weg, dacht dat ze op donderdag terug kwam, maar ze sms-te dinsdag… weet niet hoe het ziet, maar merk het vanzelf wel weer (vrees ik) :smiley:

@ marion, nou handig toch, je was er toch niet zo blij mee, dat beessie in de stal?

@TRL
School is idd weer begonnen. Ook veel met de vriendjes gespeeld. Het voetbal is ook weer begonnen dus moet ie weer trainen op zijn schot he :slywink:

Beps stuurde net een smsje… vind het geweldig nog steeds!! maar ja ze hebben nog maar 4 dagen:drugged:

Wat gaat de tijd toch snel hè, zomaar weer 18 dagen om.

Marion,laat hem maar lekker trainen op zijn schot,bij ons cluppie zoeken we nog een goeie goaltjes dief :wink:

@Bloem
Was idd niet zo blij met dat beestje. Niet om het poesje zelf hoor, maar om de gevolgen voor onze dieren. Het gaat meestal zo hoor, ze komen aanlopen, gooien de jongen er ff uit, en moeders vertrekt. Op een gegeven moment zijn dan ook die jongen weer verdwenen.

@TRL
Raampje er weer in! Een veilig gevoel denk ik, of niet? Als je tenminste uit de buurt van Arnhem blijft vandaag.

@TRL
Daarom traint ie ook zo veel. Hij is er heilig van overtuigd dat ie dan bij A**x komt als ie groot is :D.

@oooo Marion ik had er wat voor over gehad om je gezicht te zien,ik moet er niet aan denken brrrrrrrrrr.
Wel moedig van jou hoor voor geen geld van de wereld had ik dat gedaan.

@Bloem je zult mijn vraag wel weggooien maar als je terug bent,kun je dan daar weer aan het werk?

@Marion,wie weet!!!

@ mk, ja gaat snel he?
viva heeft nog een week

@ jill, no way!! ikke neem ontslag per eind okt. en daarna ga ik in turkije werken (is nu de bedoeling)

Goedemiddag dames.

Heb ik dus die foto gemist van dat lieve kleine ventje. :crybaby: Nouja, volgende keer beter.

Fijn weekend allemaal :dag:

@ roanna…veel plezier vanaaf!!