TTT deel 42!!

jaaa het gaat opschieten!:slight_smile:

Zo, ben er ook weer even

@ MK116: Gefeliciteerd met je dochtertje :king:

@Toos: Werkse :dag: :kus:

Ikke heb vooor mezelf een amaretto met ijs ingeschonken… drink ik eigenlijk niet zo vaak…maar zag het staaan…en dacht…hmmm daar heb ik nou is trek in!.. heb gelijk rode wangen…heheh

Lekker toch BrennieJ! :biggrin: Ik heb mijn zoete rode wijn ook al achterover geslagen hoor! Mmmmmmmm…lekker.

jaaa ik dacht nou dat kan wel…ben morgen toch lekker vrij!..
maar je krijgt het er zo warm van!!!..:wink:

Ja he! :biggrin: En dan zo lekker slapen…:slapen:

Indd!!!.. enne als ik raar ga praten, weten jullie waar het aan ligt!;););):wink:

Slaap lekker, ik ga naar boven, heb het helemaal gehad.

MK: dat kan ik me voorstellen na zo een drukke dag!..Slaap lekker :dag:

@ mk, jippie had ikke het goed!! dacht al de 16e van de 8e! Gefeliciteerd

@ brenniej zie je al dubbel
heb dat ook, moet iets leuks in het verschiet hebben, reisje dit, concertje zus, aftellen!! alles om die winter dip tegen te gaan

@ toos, werk ze, morgen vroeg eruit voor vaccinatie, de laatste en dan late dienst
@ roanna serefe!!

MK,Gefeliciteerd met je dochtertje.

Brenniej,amaretto met chocomelk of appelsap is ook heerlijk

Weltrusten MK116 :wink:

Je slist al wel een beetje BrennieJ :stuck_out_tongue: Ha, ha.

Word je zo rozig van he?

of was het nou safari met chocomelk hmmm ben t ff kwijt en zit niet eens aan de drank hahaha

haha… Nou ik drink het lekker met ijs!!..
Zie nog niet dubbel… ben gewoon heerlijk ontspannen!!

zit lekkeri n me joggingbroek, muziekje aan, drankje naast me…met wat pinda’s!..

Nou meisjes, ik ga nog even bankieren. Ik wil nog even een creditcard aanvragen voor het geval dat. Ik had er altijd wel een, maar ik ben niet meer bij DE Ban*, dus wil 'm ff bij Ra*o aan gaan vragen.

Tot morgen weer en voor zo weltrusten alvast. :dag:

maar heb dat indd wel is gehoord over die chocomelk…maar is dat niet malibu ofzo??

@ Roanna: Byyyee Byyyeee…:dag:

ik dacht amaretto of safari,mailbi schijnt niet met alles te mixen te zijn

Dus je hebt het jezelf lekker gemaakt Brenniej

@ roanna, bel me morgen maar ff ;)!!

@ brenniej, lekker van genieten!!

@ trl,. hoe was het programma?? altijd leuk dat ’ ik vertek’

@ Bloem: jaaa er moet altijd iets zijn om naar uit te kijken… anders raak ik ook helemaal in de war ofzo… eignelijk is dat helemaal niet goed volgens mij dat je altijd iets moet hebben om naar uit te kijken… hmmm hoe kan je dan ooit genieten… maar jaaa goed daar hebben we het al is eerder over gehad…!