TTT deel 42!!

@ TurkijeLover: jaaa feestje voor mezelf!;);)…

Moet alleen wel hele tijd plassen!!!..grrrr zit je net lekker… moet ik weer opstaan…damnnnn

ieeee in renkum hebben ze een man die 2 maanden geleden was begraven opgegraven en beroofd,z’n vrouw kwam het graf bezoeken en zag hem voor een deel uit de kist hangen.Is toch niet normaal…

Bloem,was weer leuk.

@ TurkijeLover: Waaaatt…?? nou waar gaat dat nou weer over…schandalig!!!

Hoe kan dat nou in je opkomen om dat te doen??

Ja moet echt niet gekker worden,zeg hoe halen ze het in hun hoofd om zoiets te doen.

mensen worden steeds gekker…alhoewel ik die dat doen…geen mensen kan en wil noemen…

zulke sporen niet.

Ik ga er vandoor,Brenniej,veel plezier nog op je feestje;) en op naar de 1000!!!

Slaap lekker allemaal

Zo weer klaar met werken nog twee dagen te gaan. vandaag heeft reisbureau gebeld tickets zijn binnen. juppie. mams gaat ze morgen ophalen.

@mk: graag gedaan en alvast bedankt

@mk: gefeliciteerd met M.

hahaha jaa bedankt hoor!:slight_smile:

Ik moet vanavond op de 1000 komen hoor… dus feestje gaat helemal goed komen!!

Slaaap lekker!! :kus:

@ brenniej je bent goed onderweg!! hahaha

@ trl fijne avond verder!!

@ linda, owh lekker van de tickets! gunstige tijden qua vliegen??

Ik moet het deze avond toch wel redden:)

wow ikke alweer 9.200
gaat weer echt nergens over hoe snel dat gaat!!

@bloem: vertrek de 24e om 15.20, de 7e sept terug om 14.35, was al heel lang bekend, staan eigenlijk voor hele seizoen vast, tussenlanding heenreis in maastricht

jaa jij gaat als een gek!!!:wink:

@bloem: maar jij bent ook niet bij te houden

ikke vertrek om 9 uur savonds:(:frowning:
maar ja die dag vier ik me verjaardag nog…me vader is de 22-ste jarig… dus jaa waarom zou ik het dan niet gelijk vieren!..

altijd handig toch!!..whahahaah u no why!;):wink:

ze hebben het er trouwens maar druk mee… met die awards!..elke keer komt er weer 1-tje bij waar je kan nomineren!:):slight_smile: