TTT deel 42!!

Nog geen vooruitzicht dat je gaat, niet af kunnen tellen.

baaaahhh…gelukkig zorg ik dat ik altijd wel wat heb af te tellen…anders red k het niet…dan wordt ik gekkkkkk…

ikke moet altijd een vooruitzicht hebben wanneer ik weer naar turkije ga…anders gaat het met Brenniej helemaaal fout!:wink:

Ik ga me in mijn elegante witte hobbezak heisen, mijn supersonische zuurstokroze crocks aan. Ben dr dan weer klaar voor.

hahaha…dat heb ik zaterdag ook weer Toos… Maar dan met me zwarte crocks!:wink:

Het heeft even geduurd, maar ik ben weer helemaal bij met lezen. Als je een dag niet bent geweest is het lezen echt een mega klus.

Gisteren mocht M. haar verjaardag vieren op het kinderdagverblijf. Het was allemaal heel goed gegaan. Gisteravond slingers en ballonnen opgehangen en vandaag was het grote feest. Vanmorgen zingen en kaarsjes uitblazen. Visite en uiteraard allemaal cadeautjes. Ze is de hele dag superblij geweest, echt zo leuk. Nu is de rust wedergekeerd en ga ik zo ook lekker naar bed.

@cris
Sorry, je vertrek heb ik gemist, ik hoop toch dat je geniet op je vakantie en geniet van je meeting met bloem.

@turkije-fan
Veel plezier in Italie en succes met je opleiding.

@linda
Ik hoop dat je snel iets hoort en dat het positief is uiteraard.
Foto’s zijn leuk, ik stuur ze deze week nog door. ThanX voor de kaart en de grotere zwembroek is binnen :nod:

Ik heb alles gelezen, maar er is niet zoveel blijven hangen.
Sorry!!! Vind jullie wel allemaal lief hoor :kus:

alleeen die broeken…whaaaaaaaaaa ik heb nou nooit de goede maat!! k wordt er gek van haha… en ze zitten niet lekker… Baaah…

Voor straks welterusten:slapen:. Laat nog een spaarlampje aan, wie weet komt Jill nog langs.
:dag::dag:

Is bij mij ook, zakt af. Loop altijd te heizen of met kruis op mn knieen

@ Toos:Hahaha jaaa zooo vervelend…maar goed, we doen het er maar mee!!! in ieder geval!.. Werkse,…hopen op weer een rustige nacht!

@toos
Werk ze, laatste nachtje toch?

@MK: Was ze vandaag jarig? Dacht morgen. In ieder geval gefeliciteerd

Ja gelukkig wel. Ben altijd weer blij als ik het gehad heb. Moet er niet aan denken 5 nachten zoal Brenniej

Ja ze was vandaag jarig.

@MK: Gefeliciteerd :kus:

@ toos: jaa tis wel veel, maar als je er eenmaal in zit lukt het wel hoor… Kom eigenlijk altijd wel tot rust… dan dat ge-ren en gehaast en gesjees door de gangen op de dag!:wink:

Gefeliciteerd!!!

Dikke :kus: voor jou en M

zou ik vanavond nog aan de 1000 berichtjes komen?? ff doorkletsen dan!:wink:

:dag::dag::dag: Tot morgen!!

Dank jullie wel.

@brenniej
Volgens mij ben je aardig op weg :wink: