Geweldig toch dat je de juiste keuze heb gemaakt,en je hebt iets om naar uit te kijken.
Zeker weten!,… Maar ergens vind ik het toch ook een beetje eng ofzo… nee niet eng… maar meer spannend denk ik… maar dat zal wel normaal zijn!..
Als ik erover praat of nadenk…voel ik me helemaal… ik weet niet…alsof me bloed ineens heeeel snel gaat stromen en heeeeeel warm wordt…hahaha
Het is ook spannend,je komt in een ander land met een ander cultuur en nog zoveel meer,maar gaat helemaal goed komen moet je maar denken
@ BRENNIEJ ja logisch toch!! tis niet nix, maar als het goed voelt, dan komt het wel goed
vraag me af of dat ooit echt mogelijk is: turkije vergeten. dat ik gewoon NIET 24 uur per dag aan gumbet en de mensen daar denk, dat je kijkt voor een vakantie en gewoon NIET automatisch gumbet aanklikt enzo…
zucht… ooit… op een mooie dag!!
living the dream!!
Jaa dat komt het ook wel…!!
@ Bloem: I know… I know… weetje wat ik ook is een keer zou willen…gewoon Turkije, Askim, Marmaris, Alles wat maar met Turkije te maken heeft… even 1 dag vergeten gewoon…even niet…even rust…nee dat is niet het goede woord… Maar gewoon even niet!!! hehehe
Elke dag zit het in je gedachten dat heb ik ook,de ene keer wat minder dan de andere maar elke dag denk ik er wel aan.
Bij mij is het niet ene dag wat minder als andere:(:(![]()
het zit gewoon allemaal standaard in mijn hoofd geprogrammeerd… en ik kan het niet meer deleten!!! het is opgeslagen…en vastgezet vrees ik;)![]()
en als ik smorgens opstart, herhaalt het zich weer…;);)![]()
Als ik een dagje met vrienden weg ben,dan is het wel wat minder maar denk er wel aan;)
Ik ga ff voor de buis hangen,ff naar ik vertrek kijken ![]()
@ TurkijeLover: Have fun…
:dag:
Thanks ![]()
@ TurkijeFan; gefeliciteerd, wat voor opleiding is het eigenlijk??
ppfff bij mij is het altijd aanwezig, soms heftiger dan anders, maar altijd even heftig…
zucht, waar zit die uitknop!! was het maar zo makkelijk! hihihi…
collega’s net naar turkije, bodrum geweest, weet gewoon precies welk straatje, welke bakker, welk restaurant, welk internetcafe etc etc… ikke ben daar gewoon , jaiks!
@Turkije-fan: Gefeliciteerd en een fijne vakantie
@ Bloem: ikkke weet ook niet waar de uitknop zit… off misschien de pauze stand…de oplaadstand??? ikke weet het ook niet!!!
@Bloem: Ik heb dat als we in het najaar terugkomen en het idee dat je een maand of 8 niet gaat.
of ja, vooruit niet uit, maar dan igg wel op pauze ja!! ga het proberen voor 7 mnd!
@ toos, werk ze voor strax!
ja das helemaal erg die wintermaanden als alles op zn gat ligt en je denkt: hoe overleef ik dit…
zucht…
Dank je, komt vast goed. Moet je morgen weer vroeg beginnen?
Ikke ben in de winter zowieso beetje anders…beetje last van winterdepressie… maar als de winter begint indd dat vooruitzicht…ieeewww ff niet aan denken… baaah baaaah