TTT deel 42!!

Daar begint het wel op te lijken

ik ben een beetje onrustig vanavond… hehe…

Ikke moet iets doen, maar ik weet niet wat… ken je dat gevoel…?

Een retourtje Dalaman!!!..dat is het!!!

ja dat ken ik wel,ff rondje lopen misschien hahaha

Nog beter :wink:

Eggt he…soms denk ik dat egt hoor…
’ zal ik gewoon ff gaan…"

maar achh ik heb nog me verplichtingen he…beetje lullig als ik dat zou doen…maar soms ben ik nog maar net te remmen…
dan denk…wat zit ik me zelf hier nu pijnigen… Ikke wil gewoon naar Turkije…waar wacht ik nou op???

Njaaaaaa geduld… Ikkke ga volgend jaar…

Nu eerst nog ff lekker sparen Brenniej,en dan volgend jaar lekker naar Turkije,maar eerst in september.Ik heb dat ook wel eens hoor,maar ja de verplichtingen hier he.

Ja precies…!

Hoe zit het eigenlijk bij jou??
Hij hier…??? of jij daar?? misschien jij ook daar voor langere tijd…?

We hebben afgesproken dat hij eerst hierheen komt (als dat mogelijk is) om te kijken hoe hij het hier vindt,misschien vindt hij het hier maar niks.En dan kijken we verder.

maar jij zou niet daarheen willen?

Ja hoor dat zou ik best willen is altijd te proberen toch

@ cynnie geeft toch nix, werk=werk!!

ikke zit 4 weddings and a funeral te kijken
hahaha mr bean als dominee of hoe zo’n vent ook heet, zegt ie alles verkeerd, weer lachen
wel flauw, heb al 100 gezien

@ brenniej hou op schei uit! ikke ga over 18 dagen op wereldreis en weet niet waarom maar zat net naar lastminute bodrum te kijken?? achterlijk domme idioot die ik ben!! blegh! heb niet eens vrij of geld en al had ik geld en vrije dagen zou ik ze wel beter moeten besteden dan naar turkije te gaan, maar zou het zoooo doen… jaiks

Bloem,nog even geduld hebben na je fantastische reis ga jij ook lekker naar Turkije!!!

@ Bloem: jaa,… hahah zit egt elke dag te kijken!..ikke ook ff geen geld,…en zeker geen vrije dagen maar toch… denk ik zoooo vaaak… f*ck it… IK GA GEWOOON…! maar jaa kan nou eenmaal niet heee!!!

@ TurkijeLover: Okidokiiiee… Genoeg tijd!!..We moeten toch altijd maar wachten!;):wink: genoeg om over zulke dingen na te denken toch!;):wink:

Enne Bloem; als je eenmaal op wereldreis bent…zie je zoveeeeeel dingen…en heb je zoveeeeeel indrukken… dat je misschien zelfs turkije even uit je hoofdje kan zetten!:slight_smile:

Dat zeker.En als het kon ging ik liever ook weer hoor,maar ja geld he.De vaste lasten moeten hier ook betaald worden .

De vaste lasten heb ik nu net meer…Alleen me verzekering… wel raar hoor…zit nog helemaal in me hoofd te rekenen enzo… maar wat ik allemaal uitgaf aan vaste lasten kan ik nu sparen…dat scheelt egt zoveel…

Dat zal zeker een hoop schelen en nu lekker sparen hihih je wet inieder geval waarvoor

@roanna bedankt

zo te zien zijn er vele die naar Turkije willen. ik zit vaak ook te kijken naar tickets

iedereen die visum gaat proberen voor vriendje, succes!!

that right!!.. daarvoor heb ik ook me eigen plekje verlaten!:slight_smile:
maar het voelt tot nu toe nog steeeds heel goed,…en dat ik echt de goede keuze ga maken voor mezelf…