ja absoluut en tja, heb wel een kandidaat in gedachten natuurlijk, dus dat maakt het allemaal ietsje lastiger, maar goed…
ik kan wachten!! ![]()
Wachten wordt beloond zeggen ze he,dus…
zoo ikke is er ook weer!!!
@ Wachten: ik heb soms zo een hekel aan dat woord…![]()
Wij allemaal wel denk ik,Brenniej :slywink:
I think sooo…
@ TurkijeLover: stel… hoor goed wat ik zeg hoor want ik hoop het niet…STEL dat visumaanvraag niet lukt… hebben we over een paar maandjes altijd All u need is Love nog!;)![]()
hahahaha dat is zo,maar ik wil echt niet op de tv hoor.
Heb paar jaar geleden geschreven voor een vriendin,zij mocht toen met 9 andere meiden naar Antalya toe en daar stonden de boys te wachten,zaterdags vlogen ze heen en zondags weer terug.
ja dat heb ik ook gezien indd!!!..
Ikkke hou ook niet zo van de tv enzo… maar als ik weet dat ik askim daardoor kan zien!!!
OFF COURSEEEE!!!.. dan moet het maar ff!![]()
Meiden ik ben klaar met werken… Vind het jammer dat ik bijna geen tijd had om langs te komen, maar echt te druk!!! lekker ego!! ![]()
Misschien tot morgen!!!
:kus:
Zou dan proberen om zo weinig mogelijk in beeld te komen
Cyn,geef toch niet.Fijne avond nog en lekker relaxen
@Brenniej: Ik heb net even in jou fotoalbum gekeken hier. Ik had nog niet alles gezien, maar wat een leuke foto’s. ![]()
@ Roanna: ooohhww haha…bedankt!!!![]()
@Cynthia: Fijne avond nog. :dag:
Ik ga ook even weg, dus zie jullie of later of anders morgen weer.
Doegggggggg :kus: allemaal.
Doegg doeegggg :dag:
@ TurkijeLover: jaa precies… elke als de camera komt…even je hoofd omdraaien hehe…! Hmmm op zich heb ik niet zo een camera vrees!.. maar in emotionele toestand…hehehe… daar doen ze het dan alleen om denk ik… als je gaat huilen…krijg je de camera in je gezicht;)
owww ik ben aan de m&m’s begonnen das nie goe:redface:
Fijne avond nog Roanna
ja echt niks voor mij hoor.Zou een petje opdoen ofzo.Maar als je met meerdere bent dan kan je je nog verbergen he,die vriendin van mij was toen ook niet veel in beeld.
als je er 1 eet,…gaat zeker het hele zakje leeg!!!..whahaha…