ik ben net thuis!!
ik heb de uitslag!! IK BEN TOEGELATEN OP DE OPLEIDING!! :biggrin: IK BEN HEEL BLIJ!! 11 september begint het
IK HEB ER ZIN IN!! ![]()
morgen onderweg naar Italiƫ
en moet nu eten dus heb nog geen tijd gehad om alles te lezen.
ik ben net thuis!!
ik heb de uitslag!! IK BEN TOEGELATEN OP DE OPLEIDING!! :biggrin: IK BEN HEEL BLIJ!! 11 september begint het
IK HEB ER ZIN IN!! ![]()
morgen onderweg naar Italiƫ
en moet nu eten dus heb nog geen tijd gehad om alles te lezen.
@ TurkijeLover: het werd afgewezen omdat ze bang zijn voor vestigingsgevaarā¦
Ze vinden dat askim niet genoeg redenen had om terug te keren naar Turkijeā¦!
Al onze papieren klopteā¦zelfs hadden we een werknemersverklaring zeg maar van ze baas gekregen met nog paar andere papieren erbij!..
de rest klopte ook allemaalā¦
werd ook nergens anders door afgewezenā¦
maar we kregen het maar niet voor elkaar dat askim dus gewoon netjes weer terug zou gaan naar turkije na 90 dagenā¦
Brenniej,ok dan moeten wij daar goed opletten,moet eerlijk zeggen dat ik het zwaar inzie hoor,maar ja niet geschoten is altijd mis he.
Stel dat hij daar getrouwd zou zijn en kinderen hadā¦zou dat een rede zijn om terug te keren naar Turkijeā¦!!
Wij werden er soms zo gek vanā¦dat we ook ons zo gingen gedragen;) Jaa echt hoor⦠We hadden het er zelfs over dat hij dan daar zou trouwen met een turks meisje zodat we het nog een keer konden gaan proberenā¦
NO WAY⦠we werden ineens wakker geschud, door onszelfā¦dat we heeeeel fout bezig waren op die manier!..:(![]()
@ TurkijeLover: ik zal je zeggen⦠je weet het nooit⦠het kan ook gewoon dat je het visum in een paar dagen hebtā¦
MAAR wordt die de eerste keer afgewezen dat het pasporrt wordt terug gestuurd naar hem ZONDER het visum⦠dan gaat het heel moeilijk worden⦠dan beland je in een procesā¦wat verder wordt overgenomen door het IND hier⦠en dan wordt het vechten⦠en dan wordt het zwaar,Maar alsnog je kan echt geluk hebbenā¦want sommige hebben het visum gewoon in 1 keerā¦
ach overal leer je van
erg jammer op dat moment, maar allicht lukt het een volgende keer wel!
Kan het me voorstellen ja,vriendin van mij is getrouwd met een turkse jongen,maar zij kreeg eerst ook een afwijzing doordat ze 10 euro onder het bedrag zat wat je moet verdienen,uiteindelijk is dat opgelost en kon hij na 8 maanden toch hierheen komen.Collega in dezelfde periode getrouwd en haar man was hier al na 6 weken.
zeker weten,⦠het zal ons een keer lukkenā¦!
maar nu nog even niet!
is de tijd daarā¦komt het vanzelf!![]()
We gaan gewoon ons best doen meer kunnen we toch niet doen en er het allerbeste van hopen.
@Turkije-fan: Nou, van harte fefeliciteerd dat je mag beginnen aan die opleiding.
Eindelijk een beetje zekerheid nu he?
Verder wil ik je ook een hele goede reis en een hele fijne vakantie wensen in Italie.
zeker wetenā¦!!!
ik ben zeker benieuwdā¦!
Je moet me wel op de hoogte houden hoor!!!
voor hoelang wou je ook alweer visum aanvragen? ook voor de 90 dagen�
Stel dat het lukt, is het zo zonde om het maar voor 2 weken te doenā¦
maar is mijn kijk erop hoorā¦
ikke is ff koffie drinken met paps en mams!..
tot zooo!!! :kus:
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.Het worden zeker geen 3 maanden helaas,askim wil niet zo lang,2 of 3 weken,maar ik probeer hem nog over te halen tot een maand ![]()
@ TRL het wordt steeds langer :biggrin: ga ervoor zou ik zeggen!!
@ brenniej, ach en tot die tijd lekker filmpjes maken en hem op die manier nl laten zien ![]()
Boekingen voor oktober⦠maar ook voor de winter!
@ cyn beterzzzz lekker aan het werk dus!? zit er veel turkije tussen??
Veel carribean, griekenland⦠maar ook Turkije! :zon02:
Ikke ben er weer kreeg ff visite.Natuurlijk gaan we ervoor :nod:.Me mams heeft voor askim een sweater gekocht,vroeg hem of tie een M of L wilde hebben zegt tie doe maar een L,want straks in Nederland is het koud en moet ik er wel wat onder kunnen doen hahaha dus hij heeft er wek vertrouwen in.
@ TRL owh lieffff :wub: hahahaa
zucht⦠verlang de laatste tijd ook weer een beetje meer naar een klein stukkie mannenliefde⦠is al weer ff geleden dat ik kriebels kreeg van iemandā¦
Bloem,wie weet wat je tegenkomt op je reis :unibrow:.Maar kan je wel begrijpen hoor iedereen heeft dat nodig.