TTT deel 42!!

Sorry: hier giga druk!! Heb dus even geen tijd!!! :puke:

@ cyn lekker aan het werk??

Oke, welke smaak? :biggrin:

cappu??

Komt eraan! :dag:

Je mannetje zal het misschien moeilijk vinden om naar zn geboorteland te gaan, maar wie weet als hij over die drempel is kan hij er toch van genieten.

Cyn,ik dacht dat je vrij was vandaag?

Ga een hapje eten, chappati, lekkerrrrrrrr

:dag::dag:Tot strakkies

@Toos: Ja, wie weet, maar hij zegt steeds dat hij er geen behoefte aan heeft.

Nou, eet smakelijk Toos en werks voor straks.

Voor iedereen die nog gaan eten, eet smakelijk ook.

Latersssssssss

everybody lovessss chappati!! haahaha
ikke heb vanavond weer een lekkere magnetron maaltijd van de coniM*x, al de kip kerrie of en de sate, heb geloof ik vanaaf weer een andere, erg voedzaam… maar heb nog geen trek, of geen zin om op te staan… i dunno

@ Bloem: jaa ik weet niet wat die dan wilt!, maar askim is ook wel beetje zo hoor…zucht ploft die neer… ik heb geen zin meer… ik wordt gek van dat gedans…en dan komt er indd leuk nummer of wat…en zoeffff weg issie weer een springt die weer op de bar om zich vervolgens helemaal uit te sloven haha… Maar hij klaagde nu wel meer dan normaal zeg maar… dus denk echt dat die daar weg wilt…en is een andere kant in wil slaan!..
Nou go 4 it!:wink:

Brenniej,misschien zit je volgend jaar wel gezellig met je askim in Gumbet,wie weet vindt tie daar wat leuks;)

@ TurkijLover: hmmm wie weet,… alles kan!.. als ik maar in turkije ben… en askim om me heen hebt… voor de rest vind ik alles goed…en leuk!:slight_smile:
We will see whats gonna happen!:wink:

en NL + askim… is dat ook een optie??

denk dat het weinig uitmaakt of je in marmaris werkt in een bar of in gumbet… gumbet veel engelsen/ ieren/ schotten enzo… maar dan houdt het wel op qua verschil… een bar is een bar, dansen is dansen

Misschien vindt hij in Gumbet wel ander werk in een restaurant of op een boot ofzo.Als hij in Marmaris niks kan vinden

@ Boem: je bedoeld askim hier naar NL halen… Zou ik ook wel willen, maar toch ook niet,… rede 1 is omdat ik echt heel graag zowieso voor een lange tijd in turkije wil wonen/werken…

en rede 2 is…dat Askim en ik Egt dik een jaar bezig zijn geweest voor een toeristenvisum…en het maar niet lukte…Op een gegeven moment als je zo tegen dat vecht en maar nee blijft horen…draai je helemaal door…en dat gebeurde ook…Askim en ik hadden alleen maar ruzie… ik zat elke dag te bellen naar het IND…en de ambassades en weet ik het waar nog meer… En het zuigt zo verschrikkelijk veel energie uit je…dat we eigenlijk hebben gezegt… Even stoppen nu… want we krijgen het nu toch niet voor elkaar… We konden het gewoon even niet meer aan…

We hadden ook gezegt…om deze vakantie naar ankara (de ambassade) samen te gaan… maar we laten het even over varen… en we gaan het volgend jaar of misschien nog later wel is proberen…!

Ik geef niet op… maar je moet wel beginnen aan je zoiets met de volle 100 % . en vol van energie zijn!..

want serieus het IND zuigt!!!.. om het maar even grof te zeggen…ze laten je gewoon zoo lang wachten!.. je bent gewoon hopeloos en een nummertje… het enige wat ze kunnen is… NEE roepen… en dat NIKS WETEN… ooohhh als ik er aan terug denk wordt ik weer zoo boos…!! dus ik moet er nu gewoon niet weer aan beginnen…even laten rusten!

Jaaa druk druk druk!! Megaveel boekingen!!!

ben weer out!!!

Trlover: ja was vandaag vrij tot 12.00 uur!

@ cyn, goed voor de business dan!!

@ brenniej, tja… heb een jaar lang salaris gehad via de IND dus kan ff nix zeggen maar snap wel dat het mega frusti is als je probeert en probeert en het niet lukt en alles… de papier handel, dan dit blaadje zus en dat formuliertje zo
allicht zijn jullie een 2e keer beter voorbereid en sterker enzo en lukt het wel, zonder ruzie, en ach in mrt ga je voor onbepaalde tijd, daar kan nix tegenop… als jij je happie voelt in turkije, dan no worrie’s toch?

Cyn,dus iedereen wil nog even weg of zijn dit al boekingen voor de winter?

Brenniej,mag ik vragen waarom het steeds afgewezen werd,of gaven ze geen rede op?