Zooooo… Ikke ben ff helemaal blij, gelukkig, helemaaaaal in de wolken!!!
Askim belde me net terug,… Hij zegt Brennnn… ik moet je wat vertellen wilde het eigenlijk pas zeggen als je hier was maar ik kan het niet!! whahah…
Als in September ga… Hoeft askim gewoon nog maar een klein weekje te werken!!!.. Dat betekent dus dat ik 5 weken helemaal samen met hem heb!!!.. Samen vakantie vieren, niet hoeven wachten tot die klaar is met werken…! nou echt ik ben zooo blij!..zo een heerlijk vooruitzicht… om 5 hele weken helemaal samen te zijn!!.. oohhhh nu kan ik helemaal echt neee helemaaaaal niet meer wachten!!!..
@Toos: Moest jij nu vannacht ook nog werken of ben je nu klaar? Heb ik dus even gemist hier. Komt misschien wel door die pillekes, dat we zoveel vergeten. :lol:
@Brenniej: Nou, wat een verrassing weer. Leuk vooruitzicht. :wub:
@ TRL je moet het wel een beetje verdelen he?
@ roanna, dat wordt dan de 1e keer terug naar indonesie voor je hubbie, maar goed, bali is dan net zo goed buitenland, flink verschil tussen de eilanden onderling, net als texel en vlieland enzo… eilanders, rare vogels
@ brenniej, wowwwiiieee das cker goed nieuws!! hoe kan dat dan? hij werkt toch in een bar?? in marmaris blijft alles toch ook open tot eind okt? maar giga nieuws! heerlijk! lekker alle tijd van de wereld samen, allicht dat je dan ook misschien niet de volle 5 weken in marmaris blijft??
maareuhm… wil je vreugde niet ontnemen, maar tis en blijft turkije he? kan zo ook weer veranderen, toch??
@ Bloem: Ja Hij werkt in een bar!.. Maar hij kan gaan wanneer die het zelf tijd vind… Hij gaat daar volgend jaar ook niet terug…! Hij wilt ergens anders werken… Vorige keer dat ik daar was, heeft die ook 2 weken de job verlaten,…tot grote verbazing mocht die daar na die 2 weken wel weer beginnen…
maar nu wilt die er echt weg,… Hij wordt gek van dat dansen hele tijd…zegt die…
dus ik geloof hem echt wel op de woorden,…
En jaa het blijft turkije… en mocht het toch veranderen dan is het heel jammer… maar met dit mooie vooruitzicht hou ik het nog wel 37 dagen vol!..
@ brenniej, ja daarom! okey, geniet, en tis gewoon geweldig dat ie lekker kan stoppen, gaat ook vervelen, elke avond hetzelfde dansje enzo…
hoe oud is jouw askim?? heeft ie het leger al gedaan enzo? denk het wel he?
jaa Hij vind het gewoon niet leuk meer… elke keer dat dansen,… Hij zegt ook dat die is een keer wat anders wilt… beetje serieuzer… huh??? Askim??? hahaha… nou jaaa… ik vind het best hoooor!!!
jaa tuurlijk!,… maar stond er een beetje van te kijken,… hoe die dat zei… moest eigenlijk beetje lachen… maar ja ook weer zo lullig,… maar toen die dat zei zag ik hem helemaal voor me… in pak,…brilletje…koffertje… NOu jaaaaaaa… beetje raar hoor maar ik heb dat heel vaak…als iemand wat verteld dat ik ergens in me hoofd ga denken hoe dat eruit ziet! whahaha rare eigenschap…
@Bloem: Inderdaad zit er een wereld van verschil tussen die eilanden van Indonesie. Daarom als wij ook gaan, gaan we echt voor een lekkere lui/strandvakantie met af en toe een dagexcursie is de bedoeling. Hij wil beslist niet op familie bezoek. Volgens mij heeft hij niet zulke fijne herinneringen aan zijn tijd daar. Dat merk ik nu ook pas, nu hij ouder wordt. Hij praat er niet zo graag over. Gek he? Maarja, ik dwing hem ook tot niets, maar zo’n strandvakantie naar Bali ziet hij wel zitten.
Oja, kan ik nog even wat over vertellen. Jaren geleden werkte onze zoon bij een reisburo en mocht net als Cynthia nu ook, op studiereis naar Java, Sumatra, Lombok en Bali en wij brachten hem toen weg naar Schiphol. Wij hebben toen echt gewacht tot dat het vliegtuig (Singapo** Airlin**) de lucht in ging en toen moest hij erg huilen… Dus ik zo van, ja pa, onze zoon gaat naar jou geboorteland. Wil je dat soms ook niet eens? Maar toen hij een beetje bekomen was, wou hij toch niet. Best wel zielig vond ik dat moment. Maargoed, nu gaan we overal heen.
@ roanna, lijkt me erg moeilijk, je weet allemaal niet wat er in zn jeugd gebeurd is en hoe hij dat ziet enzo
gelukkig ziet ie strandvakantie bali wel zitten dan, maar maak je allicht maar toch maar klaar voor een paar traantjes dan!
@ brenniej, hahaha, zo typisch, veel ‘vrienden’/kennissen dansen dus ook in gumbet en die zeggen ook elke avond, ik wil niet meer dansen, ben moe, altijd hetzelfde, en dan zitten ze ff, horen een leuk liedje en dan gaaaan ze weer!! willen ze dansen en niet alleen drinken brengen ofzo… sommige zijn echt net van die hyperactieve piassen!! hahaha
beetje gek doen enzo
misschien wil je vriend meer iets serieus als verkoop, of receptie ofzo…?