TTT deel 42!!

Hier nog 2 uurtjes, echt balen, heb compleet niks te doen meer, moet wachten op patienten…
Zonnetje heeft vanmiddag ook een uurtje hier geschenen, nu niks meer, word ik dus ook niet vrolijker van.

me neither… was da??
heb nog wel een brunettepruik met een rood tintje… allicht een ideetje…?!

En straks nog een pedicureklant, bah wat een baaldag

Breda kleurt rood op roodharigendag
Uitgegeven: 16 augustus 2007 13:07
Laatst gewijzigd: 16 augustus 2007 14:05

**BREDA - Liefhebbers van een roomblanke huid met sproeten en lange rode lokken kunnen binnenkort hun hart ophalen in de binnenstad van Breda. **

Op initiatief van kunstschilder Bart Rouwenhorst komen zondag 2 september zeker achthonderd roodharigen naar het stadspark in Breda voor een fotosessie op de landelijke Roodharige Kunstdag. Breda kleurt rood op roodharigendag

Wordt druk 2 september in Breda :slywink:

okey dus
gezelli
the more the better

ben jij toevallig…? val je niet zo op!!

Hahaha jep beetje van mezelf en beetje van de kapper,maar ga voor die tijd dan nog wel naar de kapper hoor en de chocolade kleur van de laatste keer beviel me wel :biggrin:

choco is altijd nice

ehj mensen!! werkdag overleefd! me goes home!!
lekker ff chillmodus, joggingbroek aan, drankje erbij en eens kijken of die misselijkheid kan zakken…
misschien ff een uurtje (of 2 of 3) op bed met de oogies dicht ofzo :wink:
dus tot straxxies weer
:dag:

Tot later Bloem en rustig aan he

altijd :smiley:

Zo, ff gauw bijgelezen, ga nu ook naar huis, nog 3 weken en 4 dagen werken, bleeeeeh
En…vakantie!!! Jippie
*Tot laters, **XXX *Mar

zo ga opruimen en afsluiten dan kan ik lekker om 17.00 uur gaan.
Morgen heb ik een klantendag (pedicure) en ben ik dus niet te vinden op internet, en zaterdag en zondag moet ik in mijn nieuwe huisje werken, dus zal maandag pas weer hier te vinden zijn. Maar dan ga ik echt niet alles terug lezen, vind het nu al vaak veel van 17.00 uur tot de andere ochtend 09.00 uur. Jullie kletsen zich wat gezellig af.
Nou tot maandag dan maar weer.

(k) (k) (k) :wub:

@ miere, jeetje dat gaat ook snel!!
hahaha :wink:

zo ikke weer thuis
had een sms gekregen van cris. die is om 2 uur vertrokken met haar vader richting berlin. ze zal daar waarschijnlijk 's nachts aankomen. ik hoop dat ze meteen een aansluitende vlucht kan vinden.
ze wilde iedereen bedanken voor de lieve vakantie wensen en iedereen die na haar gaat een hele fijne vakantie wensen
haar internet lag eruit, vandaar!
dusss… bij deze…

ikke lekker thuis. morgen komt een vriendinnetje en vriendje terug van 6 mnd india, moet echt ff tijd vinden om die nog te zien tussendoor
morgen ook weer vaccinatie halen EN werken… lekker…
ikke dus lekker nix doen… denk dat ik ff lekker weer weg ga mijmeren, dus tot straxxies weer

Olllaaaaa!!!

ikke ben ook weer van de partij!:wink:
Net ff lekker wezen winkelen,…3 truitjes gekocht in de uitverkoop!!! en een broek,…een iets kortere broek!..en 2 jurkjes…! en een jasje!..
Nou koste echt zowat niks…das nog is leuk winkelen!..
Nu moet ik alleen nog schoenen hebben, maar ik heb geen leuke gezien!..

Verder belde Askim net…Gelukkig was net 2 minuten thuis, dus heb hem niet misgelopen…whahaha…

Bloem lig je nog lekker je oogjes dicht op bed!:wink:

NOu jaaa…Bloem… Je was me voor!;):wink:

Ik keek in mn glazen bol vannacht en zag, en zag… :smiley:

Brenniej,dus je hebt jezelf lekker verwend heerlijk is dat he als het lekker goedkoop kan shoppen.En dan ook je askim nog gesproken jouw dag kan niet meer stuk…

Bloem,slaap lekker;)

Wel goed geslapen, paar keer wakker geweest maar uiteindelijk toch tot half 5 liggen knorren.
@Bloem: Dag volbracht vandaag, nog 1 dan heb je weekend
@Roanna: Plannen voor een verre vakantie met de hele familie, leuk idee toch. (Ben even de bestemming vergeten)
@Brenniej: Lekker geshopt

De rest: luf joe toe, maar ben het even kwijt

@ toos, BALI was het!
@ brenniej, kijk!! zo kun je nog eens gaan winkelen, is ook de moeite he? zag laatst een shirtje voor 40 euro, sneldrogend en alles, heb nu 8 shirtjes voor hetzelfde geld, dan droogt het maar ietsje minder snel hoor!!
@ TRL jij ook weer thuis? druk

ikke … tja, wilde ff slapen, maar toen kwam het dilemma van stemmen voor turkse artiest… was ik zo weer een uurtje verder… trage internet ook :wink:

Goedemiddag.

@Toos: Naar Texel… nee hoor, grapje, naar Bali. Dit idee wordt al een tijdje geopperd in de familie, dus wie weet mag het er ooit van komen.

@Bloem: Ik zal je nog niet wakker maken, maar nee niet op familiebezoek op Bali. Mijn manneke heeft alleen nog verre familie in Jakarta en in Medan op Sumatra wonen. Hij is nog nooit terug geweest en zegt, dat hij daar ook geen behoefte aan heeft. Hij heeft nog 3 zusjes en 1 broertje hier wonen en die zijn op een zusje na, allemaal al een paar keer naar Indonesie geweest.

Zo, heb net het eten op, maar gaan nog wel ff samen gezellig :hihi: afwassen.

Leuk naar Texel uhhhh Bali, wie weet komt het ervan. Zou een mooie reis zijn