Goedemorgen,
Iedereen is alweer aardig actief deze dag! Werken, klaarmaken voor het werk enz. Ik was vanmorgen om half 8 al op Schiphol om een vriendin op te halen. Ze is ruim 7 weken in haar moederland Egypte geweest bij haar dochter en 1e kleinkind. En nu weer terug in ons koude en natte Nederland. Wordt wel ff wennen voor haar na 7 weken om en nabij de 40 graden!! Ze had een grote bak baklava voor me meegenomen(had ze nou niet moeten doen haha), buikdanskleppertjes voor aan je vingers en een mooi blauw oog voor aan de muur. Oh en ook nog een jurkje om mee te buikdansen. Ben dus gewoon ff superverwend.
Vanmiddag moet ik ook nog een paar uur werken, morgen vrij en dan gaan manlief en ik naar Arnhem om zoonlief te bezoeken. Het kind heeft morgen zijn 1e rijles en dat willen we niet missen. Dus mensen uit Arnhem en omstreken, morgenmiddag van 3-4 uur kun je je beter niet op de weg vertonen daar! Grapje hoor…
Bloem, succes nog met werken vandaag en alle dagen die nog komen. Nog ff volhouden hoor meis!
Jill, super dat je er weer bent. Hoop dat t goed met je gaat.
Iedereen een prettige voortzetting van deze wisselend bewolkte, natte en best wel koude dag!
@ crazy eyh heel veel plezier in arnhem en omstreken… beetje moral support bij de 1e rijles kan nooit kwaad… maareuhm? :paranoid: ik hoop niet dat jullie bij alle lessen die kant op gaan :biggrin: en als dat wel zo is, dan hoop ik dat ie na een paar lessen meteen slaagt ![]()
Oke Crazy,zal eraan denken morgen en niet richting Arnhem gaan,denk niet dat hij de eerste les al hier in de buurt komt,maar zal voor de zekerheid de andere richting opgaan je weet het maar nooit he;)
:biggrin: beetje meer vertrouwen!!
zo lunch achter de kiezen, nu nog een paar uurtjes… ben er al wel klaar mee, maar goed, ff die kiezen op mekaar en gaan met die banaan!!
Zo … we zijn er weer, ook meteen maar de boodschappen gedaan. Had verschrikkelijke honger (vooral lekkere honger). En daar zitten we dan, lekkere italiaanse bol met kaas-ham-tomaat erbij. Ondertussen bij lezen en dan hier de boel maar eens aan kant gaan maken.
@Praag
Echt ongelooflijk he die prijzen, OOK een mooie stad als je de foto’s bekijkt.
@BLoem
Leuk mailtje van je collega!
@Roanna
Leuk vooruitzicht met de familie naar Bali. Prachtig eiland lijkt me, mijn schoonouders zijn er ook 2x geweest.
@Crazy
Spannend de 1e rijles. Weet nog goed dat ik zenuwachtig voor het eerst achter het stuur zat. Mocht niemand kijken van mij maar zag moeder en zus stiekem door de gordijnen staan te gluren. Was meer bezig met hen in de gaten te houden dan met het autorijden. Gevolg … stotterde lekker de verkeerde weghelft op bij het wegrijden :D:redface:.
@ marion, owh dat zijn de lekkerste lunches: lekker en gezond! jammie!
@ brenniej, jij weer van de partij!! al een filmpje voor je askim gemaakt ![]()
Heelloooaaaa…
Zo ik ook al veel gedaan deze ochtend…!
Booschapjes gedaan met mams,…
toen naar oma geweest, om even het 1 en ander te doen… pfff nou daar was ik snel klaar mee hehe… ik weet niet ik werk met oudere mensen die me 1000 keer er dag hetzelfde vertellen, maar als me oma dat doet en ik zie dat ze achteruit ga , kan ik dat gewooon niet hebben…gek toch…Maar jaa!!!
@ Toos: Lekker rustig nachtje gehad!!!
@ TurKijeLover: Aaaah achterraampje eruit!!..Balen zeg!!.. sta je ff stom van te kijken!
@ Bloem: weer aan het werk… zal weer ff wennen zijn!,… maar komt allemaal wel goed! :kus:
@ marion: ik had ook heeellee tijd lekkere trek en als je dan boodschappen gaat doen, hmm is niet zo best!
alles komt in de kar terecht!!! haha
@ Bloem; Ikke ga morgen met een vriendin beginnen aan de film!!.. Ik maak niet allemaal kleine filmpjes ik maak er 1tje… ik noem het maar MY LIFE IN NL ofzoiets…!!Vriendin van mij die is goed in die filmpjes bewerken opde computer enzo…leuke teksten erbij…muziekjes…enzz… morgen beginnen!
@ brenniej
brilliant idee!
je werk, je familie, avondeten: stamppot, de snackbar, het oude schoolplein, je kamertje met foto;s van em… al die gekke wijven op WW die G-askim helemaal in hun hart hebben gesloten, strand, grachten, NL-trein en bus…
wou haast dat ikke een vriendje had om ook zoiets te maken :biggrin: hahaha… zou graag zo’n cursus doen om ook films te kunnen bewerken, sommige mensen kunnen echt leuke dingen ermee doen, maakt de standaard dingetjes toch een stuk leuker!
ja precies,…!! Hopen dat het weer dus morgen een beetje meezit… of juist niet!!;)…regen hoort bij nederland!![]()
maar indd met die dingen bewerken, dat is egt tof, ik zelf heb er de … verstand van!
maar zij kan echt leuke dingen ervan maken… NL muziekjes tussendoor… hahaha komt wel goed!!!
Nee Bloem, ik ga natuurlijk niet elke keer erheen als hij moet rijlessen! Stel je voor.
Schijnt t zonnetje bij jullie ook zo lekker? Hier wel, maar veel warmte geeft ie niet helaas. We doen t er maar mee.
Brenniej, succes met het maken van je film voor askim. Leuk idee hoor.
@ crazy just teasing!! zag je text op msn gisteren en wist dus al hoe en wat, vind het onwijs lief en moederlijk dat je er helemaal heen gaat voor zo’n 1e les… :biggrin:
@ brenniej, ja lachen man, beetje andre hazes eronder, kent ie vast wel… of juist turkse muziek in de NL-sfeer
owh en vergeet niet langs je favo kebab-shop te gaan,
hahahaa
Alle ideetjes zijn welkom!;)![]()
ikke ben ff weg,…
ff stadten, en wat dingetjes doen!!..
tot later! :kus:
enjoy!! hopelijk houd je het vandaag droog! :dag:
gaap heb geen zin meer…
hey MK :dag: hoe is ie??
is vandaag de grote dag van de kleine dame M?
alle snoepies gereed??
Brenniej,leuk idee,heb er ook wel eens over nagedacht,maar niks mee gedaan.Ga je het opsturen of neem je hem mee in september.Veel plezier met het maken.
@ TRL misschien ook een ideetje voor jou?? met de gemiddelde fotocamera kun je al hele leuke korte filmpjes maken, ff fikken, opsturen of idd meenemen…!!
hoe gaat de werkdag bij jou? hiero nog een uur… kijk de minuutjes weg…
Bloem,is zeker leuk idee,maar ben niet zo van de filmpjes enzo.
Pfff hier nog 1.5 uur en heb geen zin meer,wel genoeg te doen hoor,net half uurtje met collega’s staan kletsen altijd gezellig,maar kan die klok wel voorruit kijken
Bloem,op 2 september is de roodharige dag in Brd:paranoid:.Nog nooit van gehoord!!