TTT deel 42!!

Een goede morgen!
Gisteravond lekker in slaap getutterd na de voetbalwedstrijd. Balen dat ze verloren hadden maar de wereld vergaat niet, zei J.

@TRL
Verloren en dan ook nog een kapotte achterruit, dubbel balen dus.

@Toos
In diepe rust op het moment. Heb je een vooruitziende blik, helderziend? Geloof niet dat ik het gezegd had maar ga idd sporten vandaag :D! En dat strakke, moet er nog heel wat gebeuren in een paar weken tijd. Maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, hoop ik.

@Brenniej
Wat is ie lief zeg! Wat een leuk filmpje had ie weer.

@Bloem
Weer aan de slag, zal tegenvallen maar het telt iig flink af nu.

@Linda
Fijn dat het gesprek goed verlopen is, nu maar hopen dat de baan voor jou is.

Fransijn … volgens mij komt ze morgen terug. Is ook vrijdags vertrokken. Maandag beginnen daar de scholen iig weer.
Dacht dat Filiz ook dit weekend terug komt maar weet het niet zeker meer.
En nu de tas inpakken, vriendin oppikken en richting sportschool. Tot straks!

@ marion sport ze

zou wel weer leuk zijn, weer wat meer mensen terug voordat de rest (=me!!) weer weggaat…

wow ze hebben me hier echt gemist… kreeg een mailtje van een collega:
Heb besloten om de stoute schoenen is aan te trekken en jou een mail te sturen.
Stuur je dit mailtje om toch voor jou een hele grote bewondering uit te spreken omdat je de afgelopen tijd ZOVEEL overgewerkt hebt en er altijd hier geweest bent. En het ook altijd opgebracht hebt !! Hulde. Zag dat je maar liefst 4 Irischeque had verdiend en hoorde regelmatig dat je een dienst overnam. Ikzelf zou het niet aangekunt hebben maar ja ik ben zo tevreden omdat ik alles al heb en zo ook tevreden ben. Maar ja je hebt een wereldreis voor de boeg en dat kost geld. Veel geld. Ik vind het jammer dat je gaat maar uiteraard gun ik je het wel en ik wens je over 3 weken alvast een heel prettige vakantie en tot ziens !

begin ik bijna spontaan van te :tear: zo lieff :wub:

Marion,sport ze.En J heeft groot gelijk de wereld vergaat niet ook al hebben ze verloren,en ze kunnen het misschien nog goed maken in Praag.

Bloem,wat lief van die collega zeg.

@ TRL ja he? echt niet verwacht! niet van het management off course, maar goed, boeien!!

over praag gesproken…?! zag op het station een advertentie van de bus, enkele reis Praag voor € 19 :eek:
is echt geen geld! kom je niet eens voor in utrecht vanuit hier, wat een bedragen he??

ben benieuwd of cris al weg is!

:ITALY: Turkije-fan 17 augustus - Italië
:turkey: Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
:greece: Linda: 24 augustus - Kreta :greece:
:turkey: Jill: 29 augustus - Alanya :turkey:

:turkey: Jacqueline: 29 augustus - Alanya
:turkey: Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz

Goedemorgen!!!

@Toos,nee hoor niet geslapen maar was iets op tv en was er dus niet bij.

@Marion,lekker zweten he!!!

@Bloem,maak je maar weer onmisbaar vanaag

Ik ben zo even naar de markt,tot straks

@ jill, shop ze, ben je op zoek naar iets speciaals of gewoon de dagelijkse groente en fruit handel??

Bloem,das zeker geen geld.IK heb er over zitten denken om over 2 weken te gaan als me cluppie er moet spelen,had een retourtje gevonden voor €91,- wel vanaf dusseldorf,maar heb toch besloten om niet te gaan wil nog wat vrije dagen achter de hand houden :slywink:

ja die vrije dagen he? maar je bent toch vrijdagmiddag al vrij?? tot en met maandag ofzo? zijn vaak nachtbussen, heb je 3 nachtjes in praag ofzo… weet niet wanneer die wedstrijd is, maar als het in het weekend is, heb je een leuk uitje en hotels en eten in praag moet allemaal niet zo duur zijn… zegt men

Bloem,de wedstrijd is doordeweeks,maar ooit zal ik nog wel een keer naar Praag gaan maar nu ff niet :tongue:,wie weet rond de kerst ofzo heb gehoord dat het daar dan ook gezellig is.

ja dat lijkt me ook!! maar je zult maar pech hebben en dat het k-k-k-koud is!! hahahaa…

nee hoor goede verhalen over praag en boedapest… betaalbaar, leuk, gezellig en goed eten en shoppen enzo…
lijkt me wel wat! maar ja, ga toch liever naar turkije, net als de meeste… echt stom… zo komen we nergens :biggrin:

Goedemorgen ladies.

Zo, Bloem jij alweer op het werk. Wil het een bietje? Mooie mail van je collega zeg! :thumbsup: Doet je toch wel wat he?

Turkijelover ook weer druk op het werk, zie ik? :wink:

Jill naar de markt, Marion naar de sportschool en ik heb net ff hier beneden afgestoft. :unibrow: Allemaal druk dus, behalve Toos die nu lekker op een oor ligt.

Ik drink mijn bakkie leut op en maak me dan ook maar weer klaar om naar het werk te gaan. Wat een k*tweer trouwens he? Het heeft hier een paar keer vannacht gehoost, niet normaal meer en nu regent het gestaag. :finger:

Oke, tot laters en werkse allemaal :dag:

hiero weer droog en een zonnetje
heb het idee alsof ik er alweer 40 uur heb opzitten… tis nog niet eens middag!
misselijk, zucht, klant, zucht, zucht, klant, zucht, zucht… poeffff… puf het allemaal maar weg…

owh duh!! aso!!

@ roanna, werk ze!! :dag: tot vanmiddag maar weer!

Hier is het ook weer droog maar het zonnetje laat zich hier nog niet echt zien.
Hier ook lastige klanten, pfff zucht

Bloem,daarom ik ga ook liever naar Turkije,terwijl Brazilie,Zuid Afrika ook nog op me lijste staan :).

Roanna,heb wel aardig wat te doen,maar zo af en toe wat anders tussen door moet ook kunnen he :slywink:

oke oke ik zie dat ik heel wat gemist heb, deel 41 heb ik bijna niet meegemaakt.
Echt te erg!!
Maar goed er komt hopelijk gauw verandering in en dat de rust weer wederkeert. Hoop dat het met iedereen goed gaat.
Ik heb helemaal niet bijgelezen. Dus sorry.
Ben ook druk met dromen voor mijn vakantie!!! hahahah ik bijna niet meer wachten!
En bloem gaan de voorbereidingen nog goed?

Groetjes Jac

@TKL: Tuurlijk meid. Als je de gelegenheid hebt daar, moet je er gebruik van maken toch? Zo duurt de dag dan ook niet zo lang, lijkt mij.

Wij willen over… ja, ja… :biggrin: 2 jaar met de hele familie, dus ook nichtjes en neefjes, met de hele meute naar Bali. Mijn schoondochter kwam met het idee en iedereen was enthousiast. Maar dat wordt voor velen van ons wel even goed doorsparen dan. Ze had afgelopen weekend al boekjes meegenomen om naar hotels te kijken. Ja, alleen maar eerst ff kijken hoor, maar het lijkt me wel mooi daar. Dus wie weet?

Doeggggggggggg :dag:

steady as a rock!!

@ trl, afwisseling is het sluitelwoord, en je wilt niet te erg uit de toom vallen bij je andere collega’s :wink: :hihi:

@ roanna, owh met de hele familie naar bali! spannend! is dat dan ook deels familie bezoek enzo…?
zal eens kijken of het wat is ergens in feb/ mrt… :biggrin: