TTT deel 42!!

oooo nu snap ik het van D reizen,moet ik op zoek naar iets anders dus

O jammer Toos ik heb je net gemist denk ik!

Bijna 03.00 uur Toos volgende keer beter hoop ik,nog een rustige nacht.
Ik zal de lamp uitdoen.
Slaap lekker iedereen!!!

:idea: :idea:

mogguh
howly crap zeg! om half 4 lag ik nog wakker, zelfs na een plasje nog niet in slaap gevallen, pas na 4-en… dus maar 1,5 uur slaap :retard:
doe mij de volgende keer zo’n pilleke… ben dus ook als een speer uit bed gegaan toen de wekker ging, denk als ik nu ga snoozen, dan kom ik nooit uit bed!!
eigen schuld overigens, begon te mijmeren van als dit, dan dat, en dan zus en zo… en dan dit en dat… en toen was ik ineens 50 en had ik mn hele leventje verder bedacht… incl wat ongeluk, anders is het zo’n sprookje… hellup!! niet goed voor de nachtrust maar wel goed om uit te pluizen wat je wil, qua ideaal leven zeg maar…

maar goed… wakker, koffie!! werk, blegh!!

@ jill, de dokter is idd erg duur, kwam laatst een afschrift tegen van de CC en ik denk… wat?? € 500 uitgegeven in Bodrum? waaraan dan toch? moest ik toen voorschieten in het ziekenhuis, voor mn teen. dat was onderzoekje, spuit en nagel eraf halen, owh ja en een foto… alles wel weer terug gehad hoor!
ander keertje, doktersbezoek in het ziekenhuis ook dik 120 € ofzo…dusseuhm… erg duur ja, en dat zijn particuliere prijzen, volgens mij betaald de zorgverzekeraar heus niet zo veel…

maar goed, in NL kunnen ze er ook wat van, op mn potten met pillen staat de prijs van alles… ff gerekend… ik slik elke dag voor dik € 25 aan medicijnen weg… ELKE DAG!!

nou ja, wil je dus allemaal niet weten…
ikke ga ff lunch klaar maken en dan ben ik onderweg
werk werk werk…
gelukkig maar 2 daagies en daarna alweer weekend!! wippie!

Bloem,zeker wel weer wennen om te gaan werken?Zal wel een lange dag worden nu je zo kort heb geslapen.

Roanna,een strafschop missen mag natuurlijk niet,maar als ik zag wat ze nog meer gemist hebben,die had ik er nog wel in kunnen schieten.

fijne dag allemaal

Goodmorning ladies,

Moet nog even wakker worden hoor, gisteravond was het uiteindelijk toch nog heerlijk terrasweer dus het werd laat en de rose was erg lekker. Doe het vandaag dus maar lekker rustig aan hihi. Zal zo eerst eens een stukkie terug gaan lezen. Kopje koffie erbij :redface:

Goeiemorgen,
Dacht zal wel op tijd zijn om het :idea: aan te doen. Het was een super rustig nachtje. Dacht Jill komt nog wel, maar nee hoor. Toch zitten dutten Jill??
Vannacht misschien, maar je hoeft niet te gaan rusten om speciaal met mij te beppen hoor. Mag wel natuurlijk, vind het wel gezellig.
@Bloem: vandaag weer aan de arbeid. Lekker kort nachtje.
@TKL en Dia: Er ook weer vroeg bij
@Linda: Duim voor je
Verder laat mn geheugen me in de steek, zijn vast de eerste kenmerken dat mn pilletje gaat werken

@Bloem: Je had ook nog wel even langs kunnen komen voor n bakkie

@Jill: misschien kunnen contact zoeken met reisorganisaties, er zijn er genoeg. OD, BX, Neckervrouw (je snapt um wel he), Pant*reizen, Weet ik veel, Misschien zijn er daar hostessen van die organisaties rondlopen die advies kunnen geven hoe dat met contracten afsluiten zit

3000 ste post !!!

@TKL: Dat is toch behoorlijk lullig als je je achterruit verliest, vind het wel komisch klinken
@Marion: Weer naar de sportschool? Wat zal jij strak in je vel zitten strax

Zit gezellie in mn uppie te kleppen, op zijn viva’s. Wordt al een beetje traag, dus zo tijd om bed te gaan opzoeken

Het heeft hier vannacht gehoost, bakken uit de lucht en :storm:.

Toos,dus slecht weer geweest bij jullie,hoop niet dat het deze kant op komt.

nee dat hoop ik ook niet voor je

Op buienradar ziet het er niet best uit

Maar ik ga mn bed opzoeken:slapen::slapen::slapen:
Werk ze vandaag of anders een fijne dag, tot ergens vandaag:dag::dag:

@ toos, gefelicidingest met je 3.000 post!!
en idd dacht er om half 4 wel aan, maar dacht, als ik daaraan ga beginnen…?

@ TRL ja valt niet mee, net op tijd binnen voor de buien,… heb geen jas bij, dus hopelijk is het droog als ik weer naar huis mag, hoor mij, ben net begonnen
poehee…
zwaar!!

Toos,zag het ook op buienradar ziet er inderdaad niet zo mooi uit.

Bloem,sterkte vandaag.Zijn ze blij dat je er weer bent :smiley:

ja best wel…
ze hebben me gemist!! :biggrin: