Meiden ik ga even een beetje rusten,anders ben ik er straks niet als Toos langskomt.
@jill: goed rusten
@turkije-lover: weltrusten
Morgen weer werken van 09.30-21.00 blij als die dag weer voorbij is, maar ja gelukkig nog maar drie dagen werken en dan “vakantie”
Meiden ik ga ook slapen tot morgen allemaal
Nou, ik werd ook weer eens opgehouden op MSN.
Ja Jill, je hebt ons toch. ![]()
@TKL: Zonde he? Maarja een strafschop missen… Hoe is dat mogelijk?
@Linda: We gaan natuurlijk ook weer voor je duimen he, dat het wat wordt met die solli. ![]()
@Bloem: Morgen weer werken he? :o Heb je vroege of late dienst? In ieder geval succes er weer mee.
Ik ga er ook maar weer eens van tussen.
Slaap lekker allemaal en werkse morgen weer. :dag:
Ik laat het :idea: nog wel even aan voor de nachtbrakers. ![]()
Truste allen :kus:
@ roanna, vroeg, morgen er weer voor 6-en uit
@ linda, truste en succes morgen
@ jill, hahaha, forum opgedoekt?? je hebt cker nog niet kennis gemaakt met viva ![]()
en beppie is er ook nog en na 8 mnd ben ik gewoon weer terug en dan gaan we weer lekker verder, als ik dan niet in turkije woon…
owh, @ roanna, jij ook truste!
tot morgen!!
zooo heb net ff 2 uur op msn gezeten met mn reisgenoot! heerlijk dat we over zoveel dingen hetzelfde denken!! zucht… echt een hele geruststelling! alleen niet echt goed voor je gemoedstoestand als je met 2 zit te filosoferen: over 2,5 week dit, en dat, en we gaan zus zien en dat, en daar, en niet vergeten dat, en dit, en dan daaro… :biggrin: zin an!! ![]()
nou ikke ga ook slapen…
ikke doe ff voor nu de :idea: uit
als marion, toos of jill of andere nachtbrakers nog langskomen, knoppie zit rechts naast de deur…
tot morgen (vroeg) weer :kus:
Voor iedereen die gaat slapen,SWEET DREAMS en tot morgen.
Er was hier net op het nieuws dat er zoveel klachten zijn over de kosten die men in Turkije aanrekent voor een doktersvisite.
Prijzen tussen de 300 en de 600 euro voor een consultatie.
Ik kan er niets op zeggen heb gelukkig nog nooit een dokter nodig gehad maar ik kan het moeilijk geloven dat die prijzen zo hoog liggen.
Iemand van jullie een ervaring?
Toos ben je met je collega aan het borduren?hahaha
Meiden ik heb een vraagje,ik heb al even zitten googlen maar kan het niet vinden.
Weet iemand of D reizen ook een kantoor in Turkije heeft?
Het zit namelijk zo de receptiemanager van ons hotel/appartementen waar wij heen gaan zoekt contacten met nederlandse reisorganisaties.
Ik wil graag helpen maar weet niet goed waar ik dat kan vinden.
Het telefoonnnummer dat ik had gevonden is een 0800 nummer en dat kun je niet bellen vanuit het buitenland.
Iemand suggesties?
Jill :alles goed?
D-reizen is geen reisorganisatie, maar een reisbureau
collega next door is nog met andere dingen bezig, heb haar nog niet gezien. Het is hier super rustig, kan een kanon afschieten en raak niemand
nee ben niet samen aan het borduren, zou erbij in slaap vallen
JOEHOE Jill, …nog wakker???
Heyyyyyyyyyyyy toos!!!
Sorry ik dacht dat je niet meer zou komen