TTT deel 42!!

Nou ikke ook weer terug helaas verloren :frown:,maar over 2 weken kunnen we nog een kansje maken.Had weer eens pech met me auto,stapte in gooi de deur dicht,hoor ik iets dus kijk in de achteruitkijkspiegel ligt me achterruit eruit:angry:grrrr weer extra kosten 70 euro eigen risico :finger:

@bloem: ja idd of op kreta

@Bloem bedankt nu ben ik weer een beetje bij.

@Linda nee wist ik niet,wat leuk was het de eerste keer dat jullie elkaar zagen.
Heb je de kleine ook gezien?Wat een schatje he!

@ jill en kijk… zo ben ik ineens 100 berichtjes verder dan vanochtend!!

@ TRL je achterruit eruit!!! hoe krijg je dat voor mekaar dan??? hihi… solly… vind het wel grappig
maar ook nog verloren! owh owh!!

zo ga je de 10.000 misschien nog wel redden Bloem

@TKL hoef je niet te vragen wat een kracht jij hebt,jeetje zonde van het geld he,is zeker je eigen risico?

Geen idee Bloem,misschien zat er een zwak plekje in ofzo.Kon er zelf ook wel een beetje om lachen hoor.

Jill,ja 70 euro eigen risico,de rest doet de verzekering

KLETSKKOUS!!!
Haha Bloem dat doet niemand je na.

@jill: ja echt schatten die kinderen, lekker geoefend met de fles geven, was niet de eerste keer dat we elkaar zagen vorig jaar tijdens de vakantie in turkije zaten we in hetzelfde hotel samen met diamond, hebben we ook een meeting gehad met elkaar

@turkije-lover: jammer vd nederlaag

@turkije-lover: vorig jaar december ging mijn moeder samen met een tante naar het ziekenhuis mijn oma ophalen in de parkeergarage daar is toen achterruit ingegooid mijn moeder waren niet all risk verzekerd maar alles is vergoed hoefden zelf niets te betalen

@ TRL… misschien de 10.000 redden… misschien??? grrrrgrrr off course!! :smiley:

Gaat jou ook wel lukken hoor !!! hahahaha

ckers!! tot jullie gekkkkk van me worden!! :smiley:

Weltrusten allemaal,ik ga me bedje in :dag:

en blij zijn als ik eindelijk weg ben!! :smiley:

truste TRL slaap lekker, tot morgen!!
ikke doe morgen wel voor de verandering eens een keer het licht weer aan!

Slaap lekker Turkije lover!!

Neeje Bloem we gaan je enorm missen,misschien is het forum wel opgedoekt als jij terug bent wegens te weinig berichten!!!