TTT deel 42!!

Ga ik zekerrr doen!!!.. Byyyeee zzzz

@Bloem ik had er ook annanas bij maar was van vers gemaakt en dat was minder,ik denk dat uit blik beter is.

@Roanna;alles op dus dat zegt genoeg nkel nog een beetje nassi over.

@Linda dat is al positief,dat je een goed gevoel hebt over het gesprek,wanneer weet je nu iets?

Ja was gezellig vanavond,ik kijk er altijd naar uit als er bezoek komt.
Helaas hebben we weinig vrienden omdat we voor ik ziek werd een eigen zaak hadden toen werkten we 16 tot 18 uur per dag dus geen tijd voor vrienden;
Jammer want dat mis ik nu wel,maar het zal wel komen we zijn volop bezig nu een beetje socialer leven op te bouwen.
Valt niet mee hoor als je er jaren uit bent geweest.

Ja Bloem klopt nu je het zegt herinner ik het me weer,is dat al een jaar geleden?

@ jill, gewoon stapje voor stapje!!

@ linda, das bemoedigend!!

@ jill, ja juni 2006 en oktober 2006

@jill: als goed is tweede helft volgende week nog voor ik op vakantie ga

Goed dat je dat nog weet Bloem!!!

@Linda we zullen duimen voor je,zou wel lekker zijn als het lukt dan ga je nog relaxter op vakantie.

@Roanna we hebben inmiddels meer vrienden in Turkije dan hier,gek he

@jill: idd ook al weet dan alleen nog maar dat ik een tweede gesprek wel heb dan zou het al fijner zijn

Ga nieuw bed kopen, 2-persoons, heb nu nog mijn oude 1-persoons heb al leuke gezien volgende week wss nog effe met mams bekijken en dan mss al wel bestellen, heb van oma al twee dekbedovertrekken gekregen

@ linda, lekker breed uit slapen!

@ jill, ach, ikke had eerst ook meer digitale vriendinnetjes en echte vrienden in turkije, nu al weer wat meer live vriendinnetjes, maar tis moeilijk als je weet dat je er niet altijd voor de volle 100% kunt zijn…

als je je ei maar kwijt kunt, toch?

Ja dat is waar,en ik heb jullie toch ook,dus niks te klagen!!!

en altijd gezellig en vaak is er wel iemand om tegenaan te lullen… misschien niet altijd om 3 uur snachts, maar ja… kan nie alles hebben he? :wink:

Haha,welke normale mens is dan ook nog wakker als je niet moet werken.

Is MK nog langs geweest vandaag?

O ja vergeet ik het bijna weer te vragen is Filiz nog bij haar Askim in Turkije?

ja, maar die kan volgens mij elk moment weer terug komen!

fransijn heeft nog een week of 2 te gaan met dr askim denk ik

viva komt het weekend van 23e weer terug, en beps de 22e

@jill: heb mk net nog wel effe online gezien, had je trouwens nog gelezen dat mk en ik afgelopen zondag een mini-meeting hebben gehad, ben bij haar op bezoek geweest, was een leuke gezellig dag, enkele treinreis was 3,5 uur maar dat had ik er wel voor over

@mk: wil je mij de foto’s van de kids en mij mailen? alvast bedankt

@ linda, is cker een eind treinen, in dezelfde tijd ben je in turkije :wink: hahah…