Brenniej:
Dat wist ik niet! Dan is het goed. Geniet er maar van.
Nu ga ik echt.
Brenniej:
Dat wist ik niet! Dan is het goed. Geniet er maar van.
Nu ga ik echt.
Okidokiiii…:dag:
@ brenniej!! owwwhhh das te lief!! en knap dat ie dat ook op film durft te tonen!! heeft je zus alles gefilmd? of heeft hij het zelf gefilmd en aan je zus gegeven?? ik vind het een SCHATTT!!
deed ik trouwens ook altijd… 's nachts naar het strand… ff weg van het lawaai en het gegons, nadenken, kan dat niet met muziek op… denk het liefste in stilte… alle verhalen enzo…
anyway
@ babsch, byebye
@ roanna, nix mis met serhan, blij toe dat je niet GI geboekt hebt!
O sorry bloem. Gelukkig heb jij het alweer verbeterd. :chin:
@Toos: Nou, dat kun je wel zeggen en verder wil ik er hier maar niks mee over zeggen. Het veel te veel om het hier neer te zetten en als men er belangstelling voor heeft, kijken ze zelf maar even op die sites.
Ik ben in ieder geval blij dat ik er inderdaad niet hoef te zitten op dit moment.
@ toos :dag: werk ze en misschien tot laterzz vannacht!!
@ roanna, graag gedaan, als de volgende dan ook die lijst copieert…? pagina…32 was het volgens mij
@ Bloem: Hij heeft dat zelf in elkaar gezet allemaal… Hij had een camera van paar engelse daar geleent en is aan de gang gegaan!!!
Begint ook elke dag met…nog … dagen!!.. haha aaahhh
en elke keer ander filmpje… ik weet niet hoe die er op komt…maar vind het echt geweldig…dat die dat gedaan heeft…super!..maar soms moet ik zoooo huilen, dan zegt die zo lieve dingetjes…!
@ brenniej, jeetje wat een werk moet dat geweest zijn!!
misschien een leuk ideetje voor jou? om hem ook een beetje van jouw leven in NL te laten zien?> ontbijt, werk, weg naar werk, vriendinnetjes, oude school, stappen, gekke NL bussen…
@ Bloem: jaa daar zat ik ook al aan te denken… Vind het alleen altijd moeilijk om een begin te maken… maar eenmaal bezig lukt het altijd wel, ga maar is proberen te beginnen…
Ben ik weer,bezoek weg dus kom ik nog even binnenwippen.
Ik moet vannacht ook komen he want ik heb begrepen dat Toos dat wel leuk zou vinden.
Ik ook hoor heb al wat nachtjes met Toos zitten kletsen hier,gezellig!!!
@Hai Jill. En was het weer gezellig vanavond? Enneh…hoe vonden ze je gebakken bananen met ananas?
Ja Toos heeft nachtdienst, dus als ze zich verveelt zou ze vannacht nog komen om te zien of jij er ook nog was. Nou, lekker weer even weer ouderwets beppen met elkaar.![]()
ja en vorig jaar ook met mij!! tot 3 uur snachts, dat mn pa opstond en zei: ehj,… ga eens achter die pc vandaan!! hahahaha
had op mn huwelijk ook gebakken banaan, hadden een heel chinees buffet met allemaal van dat soort hapjes… erg lekker!! mmmmmhhh en de gebakken / gefrituurde ananas was ook erg jammie!
lijstje is trouwens af en het valt me absoluut mee! allemaal van die: handig om mee te hebben dingetjes! dus die ga ik de komende weken eens bijmekaar rapen en dan maar kijken of het er allemaal inpast!
He gelukkig Bloem. Weer een zorg minder.
Nu inderdaad zien dat je alles bij elkaar krijgt.
Tot 3 uur s,nachts Bloem? Moest je dan niet werken ofzo? Nou, onze zoon kon er ook wat van hoor toen hij nog hier bij ons in woonde. Werd ik s,nachts om een uur of 2 wakker en zat meneer nog hier beneden achter de pc. Ik heb ook regelmatig naar beneden moeten roepen, of dat hij niet eens van plan was te gaan slapen.
Weetje wat ik ga doen!..
Lekker in me bedje liggen…ben kapot na 12 uur werken…
lekker nog ff de tv aan… op de timer…want ik denk dat ik snel ik dromeland ben!..
fijne avond iedereen!!
en Toos werkse!..rustige nacht!..
Kussjjj!!X
@ roanna, dat was vorig jaar, toen ik terug was uit turkije en 3 weken later pas naar gran can ging, en die 2 weken voordat ik weer bij de bank moest beginnen… zat ik nachtenlang online… zoeken, kijken, dromen, schrijven…
en af en toe dus ff met jill kletsen hihiih
@ brenniej, truste en klinkt als een goed plan… slaap zacht zzzzzz
Gesprek ging goed, hebben deze week nog meer kandidaten hoor tweede helft voor vakanite wss meer
Slaap lekker Brenniej!!!Geniet van je verdiende nachtrust.