Hoop dat Jill nog langs komt vannacht, mn collega van de buurafdeling zit een hele nacht te borduren:frown:
Marion: Kun je een foto vinden?? Ben heeeeeeeeeelllllllllll benieuwd
@ toos, owh vandaar
kun je 's nachts online?? igg succes voor strax!
@ brenniej, mistte je al rond etenstijd!! wow dat zijn nog eens uren! en morgen cker weer? hoe gaat het vandaag? kuurtje aangeslagen? buikpijn voorbij!?
ikke had ook weer zoiets… dokter heeft me 3 antibiotica kuren voorgeschreven om mee te nemen. zit ik dan in de rimbo, dan kan ik zo’n kuur nemen op eigen initiatief en naar eigen goed dunken…
kwam ik bij de apotheek… bleek het niet goed samen te gaan met mn schildkliermedicijn!! arch!! hallo!! zeul ik al die zooi mee, kan ik het allicht strax niet eens gebruiken… nou ja kan wel, moet ik heel mn medicijn schema omgooien! ik word er soms echt gek van! hopelijk heb ik het helemaal niet nodig, maar goed…
@ Toos: ooohhh jij zit weer in de nacht, ik ga er zaterdag weer in!.. weer 5 nachten…pfff… mjaaa…centjes!!!
maar kan jij gewoon lekker achter de computer tijdens je dienst?
Ja kan 's nachts online. Is wel een comp uit de prehistorie zit nog windows 98 op. Maar goed maakt niet uit
Is wel vervelend al die medicijnen. Maar goed dat je weet hoe je ermee om moet gaan
@ Bloem: nee morgen ben ik gelukkig vrij!..want ik ga zaterdag de nachtdienst weer in…was weer een ziekmelding… njaa goed!..
Buikpijn is wel oke… kuur slaat goed aan…
En maandelijks probleem is begonnen!
whahaha…zal de pijn dus ook wat verlichten!..denk ik…
Ja is geen probleem, tenminste als het rustig is
Nee meiden, heb geen plaatje, wordt helemaal op maat en naar wens gemaakt. Op de site staan wel keukens maar niet eentje die een beetje ‘op de onze’ lijkt. Hebben van alles een beetje zeg maar.
@ Toos; das wel lekker zeg, nou jaaa… bij ons is de laatste tijd niet eens tijd om achter een computer te zitten!:S:S… ben eigenlijk de hele nacht bezig met van alles en nog wat…Medicijnen verwerken…aftekenlijsten (van medicijnen) bijhouden enzoo… enzz…enzzz… genoeg te doen…en dan de mensen die altijd gek genoeg zooooo vaak moeten plassen… ik begrijp het niet hoor…waarom moet je nou 4 keer per nacht naar het toilet…:S:S maar goed… en zo gaat de nacht voorbij!.. hehe
Doe geen nachtdienst voor de €€€, is wel meegenomen, maar heb er gewoon een hekel aan. Moet nu maar 2 nachten is op zich wel lekker, maar heb veel last met omschakelen
@Toos
Borduren? Beter gezellig kletsen dan dat toch?
Dat is nou jammer Marion, hoe ziet hij eruit, wat voor kleur?
@Brenniej: Tijd genoeg om op de comp te gaan. Bij ons komt er af en toe eens iemand uit om naar toilet te gaan en is de weg terug kwijt. Hebben geen bellen. Moeten de medicijnen uitzetten en wat K klusjes en verder af en toe een rondje lopen
@ brenniej, tja, sommige mensen zijn een zeef snachts, maar beter dat ze naar de wc gaan dan in bed, toch?
@ toos, owh das dus een flink nadeel, als je het niet leuk vindt, duurt het dubbel zo lang
@ marion, owh das jammer… moeten we maar tot april wachten op de echte foto’s ![]()
ikke zou best een goed persoon zijn voor de nachtdienst… als er maar ritme inzit, lijkt me
zou idd ook moeite hebben met omschakelen van dag naar avond en nacht enzo… gewoon 5 nachtdiensten, 2 dagen vrij, 5 nachten etc etc… best te doen denk ik… voor mij dan! maar ja, ikke ben een nachtmensje, ben op mn best okm 3 uur s’nachts, hahaha, creatief gezien dan!
Goedenavond dames.
Zo, mijn koffiebezoek is ook net weer weg. Ze vroeg me of ik haar wou helpen met een bestelling bij BonPr**. Hun hebben namelijk geen computer ( ja, die mensen zijn er echt nog) en ze durfde ook niet te bellen, omdat ze het zo ingewikkeld vind met die bestelnummers.
Dus heb me vanavond weer ff van mijn goeie kant laten zien.
Heb je ook nog wat lekkers te drinken voor hier meegenomen Bloem? Ik heb nu wel dorst hoor. ![]()
Voor wie kan ik anders ff een lekker wijntje in doen? Zeg het maar! :biggrin:
Ja precies, beter kletsen om elkaar wakker te houden
Ben altijd blij als het licht wordt en de vogels gaan fluiten. Ben ook wel een avondmens en opzich heb ik weinig slaap 's nachts. Maar overdag slapen is toch anders en dan dat omschakelen. Ben normaal al warrig en als de nacht heb is het helemaal erg
@Roanna: Gezellie, doe mij maar een samos hoor, neem straks wel een pepermuntje dan ruiken ze niks:biggrin:
snap nu wat jullie met voorzichtig met de vrucggies bedoelen
laxeert een beetje vrees ik…
heb nog wel wat tropisch vruchtensap over??
of een colaatje met vers geperst citroensap??
offeuhm… toch maar zo’n koele witte???
oh en neem zelf ook wat
moet eigenlijk nog 101 dingen doen!! lijstje maken enzo
dat forummen, djees, is echt een dagtaak
ben ik daar bijgelezen en gereageerd, kan ik weer opnieuw beginnen
komt nix van mijn lijstje… nog meer vrije tijd nodig ![]()
Die vriend die ook zo’n halve wereldreis heeft gemaakt is gister langs geweest. Hij heeft dan nog een paar maanden in australie rondgetrokken, thailand hongkong en rusland aangedaan.