@ toos en veel verhalen? veel fotos?? was ie verandert? wat vond ie het leukste? had het een en ander gelezen, niet alles, maar kreeg de indruk dat ie wel veel lol had gehad met de dames :unibrow:
Computer doet raar…hmmmzzz… verbinding doet niet wat wil zeg maar…
maar nu doet die het weer!!..
@ Toos: maar jij werkt natuurlijk in verpleeghuis… ikke in verzorgingstehuis…en daar hebben ze allemaal alarmbelletje… Grrrrr…ze gebruiken dat ding als speelgoed!!!..Soms wil ik me pieper wel is kapot gooien dat die het niet meer doet!!! Hele dag gaat dat ding… mjaaa…Nice Work!l;)
De aankomende weken zal ik minder op het forum verschijnen i.v.m het afronden van mijn studie en verslagen maken.
Afgelopen week ook te horen gekregen, dat na mijn vakantie de beugel eruit mag.Ohhh ik ben hier erg blij mee.
@ brennie bij mijn zus en bij mijn moeder( verzorgingstehuis )gebruiken ze het alarmbelletje ook vaak als speelgoed. En dan lachen ze je vaak weer leuk toe.
Meiden allemaal een fijne avond verder.
me oor is trouwens nog steeds rood!!!..NOUuuuuuu!!!![]()
Oh ik kan ook echt overdag niet slapen. Zelfs nog geen tukkie. Vroeger wel, maar na dat hartincident zeg maar, kan ik het niet meer. Moet s,avonds ook altijd een pillke innemen, anders val ik niet in slaap. Heb hier al een heel gesprek met de huisarts over gehad en die laat me lekker zo. Ik slaap dus eigenlijk kunstmatig. :slapen: Verder functioneer ik ook goed dus…
@ roanna, ach, kunstmatig of niet, als je maar lekker slaapt als het moet, nix aan de hand toch??
ikke slaap wel hoor! slaap soms lekkerder overdag. 's oachtends slaap ik het lekkerste, tukkie overdag, 2,5 uurtjes, ben ik zo weg hoor, als ik maar moe genoeg ben!
waren op excursie met school naar capri, italie, en ikke ging niet mee met de wandeling de bergen door, zat ik in het centrum op een stoeppie, mensen kijken, en ja hoor…zzzzz
@ brenniej,
hahaha, zie het al helemaal voor me, ![]()
Nog steeds Brenniej? :redface: He, wat vervelend!
Tuurlijk Toos mag jij er ook wel een drinken. Als je maar niet gaat waggelen tijdens je werk, anders denken ze nog dat je ook patient bent.
Ik ga even nog wat verder surfen hier en daar, dus kijk later nog wel even weer hier.
@TKL: Mijn manneke is zo blij dat het voetballen weer begonnen is he. Kan hij zo van genieten en zit nu ook naar jou Ajax te kijken en ik hoor het hier in mijn computerhoekje wel, hoe of wat. ![]()
heerlijk he? elk je eigen ding kunnen doen!! hahaha…
ga jij lekker tv kijken schat, ikke zit hier achter de pc…
kan me nix voorstellen bij mensen die het ding in een aparte kamer hebben staan… where’s the fun in that??
owh ja lijstje maken!!
ikke ben ff op meeleesstand!
hahaha dat rooie ooor! Ik nog me haar ervoor gedaan… Maar hielp niks iedereen zag het:(
hahahaah
Bloem: egt het lekkerste slapen doe ik ook smorgens…even rond een uur of 6 wakker worden…en je dan heerlijk omdraaien…dan lig je zooo lekker…wetend dat je er niet uit hoeft…nog even paar uurtjes de ogen dicht… HEERLIJK!!!..hahaha…
Hij had veel verhalen en meer dan 1000 foto’s. Vond hem wel verandered in de zin dat hij volwassener is geworden. Hij is eigenlijk een vriend van dochter, nog jong dus. Haha ja die dames, is wel grappig, hij is homo maar trekt meiden aan
Heb het idee dat hij het meest onder de indruk was van hong kong en rusland
Gebruik ook van die pillekes, slaap dus ook kunstmatig. Ben van nature een slechte slaper. Om geen burn-out te krijgen of over de rooie te gaan na alle ellende heb ik ook het advies gekregen om ze te blijven nemen. Dus als ik morgenochtend thuis kom, even wat eten, pilleke, oordoppen in en gaan met die banaan
@Besmile: dat is wel goed nieuws, nog even volhouden dus met je beugel.
Succes met je studie en zo
Oh ja heerlijk he Toos. :slapen: Kom je toch toe aan je rust. Ik heb ze al zo’n 8 jaar en heb er tot nu toe geen problemen mee.
Werkse voor zo he! ![]()
Dat is lief van je maar nu is mijn verjaardag eraf…
Ja precies. Heb het er wel even moeilijk mee gehad om die dingen te slikken, maar vind het goed zo. Ben tenminste niet een hele dag moe.
Dank je wel en jij :slapen: voor straks
Ik heb ze ook eventjes geslikt…toen met dat gebeuren allemaal…
om toch me rust te krijgen… maar die dingen helpen wel zeg… ineens ben je weg…hehe… maar nu slik ik ze niet meer…was maar een paar weekjes…
Zo he he! Ik ben weer bijgelezen!
Alles goed met iedereen?
Brenniej:
Hoe kom je nou weer aan een rood oor dan?
Ga nog even het hele gedoe rond GI bijlezen.
@Cris: Had het al gezegt, maar geniet van je vakantie:vak01:
Fijne avond nog, voor straks welterusten:slapen::slapen:
Zal morgen het :idea::idea: wel weer aandoen.
:dag::dag: