TTT deel 42!!

@ marion, denk dat die foto van st petersburg is van de ‘kerk van de verlosser op het bloed’ -kathedraal van de opstanding- zeg maar…
ook mooi!!

Hi girls!!

Lekker hoor zo’n middag vrij, ben alleen zoooo moe. Pff zelfs na een nacht goed slapen zit ik soms nog bijna te :slapen:

**Zou vanavond een terrasje pakken, nou dat wordt binnenzitten. Rotweer ook! **

Ha meides, lekker gekletst!
@ Jill, fijn dat je er weer bent, we hebben je gemist, maar dat wist je al.
@ Dia, hier schijnt de zon!!!(Alleen wel veel wind)
@ Cyn, hij is onderweg, hoor.
@ Linda, loop ze! (er allemaal uit!)
@TKL, lekker, geboekt, gelukkig maar.
@Bloem, vizamientjes uit een pot???
**
Verder van mijn kant weinig nieuws, ga ff wat te drinken halen in een bar, vaste prik op woensdag, dus ik ben weer weg…
XXX Mar

@ miere enjoy!! enneuhm… niet te veel drinken he? :wink: of over op het water :wink:

enneuhm waren tropische vruchten in een pot ja!

lekker rustig hiero!
tis kei-donker buiten geworden, heb maar ff een :idea: erbij aangedaan…
ff een soeppie opwarmen met een lekker broodje erbij en weer verder lezen en mijmeren over mn reis
ben bezig met een laatste packlist te maken, van wat ik allemaal nog moet hebben…
vrees dat het stiekum allemaal best veel is! hahaha

owhhh dames ik kom niet meer bij van het lachen!!
er is een speciaal engels gumbet forum, wat vooral gaat over de bar’s in ‘mijn’ straat en barstreet in gumbet
vooral engelsen enzo…
is er net 1 topic gepost door een meisje, met de titel shg shoot or marry
met de vraag, als geintjes offcourse, wie je wel zou willen sh
ggen, shoot en marry
en echt, het antwoord dat ze zelf geeft is gewoon flatout hilarious!! ik kom echt niet meer bij mensen!! :biggrin: :biggrin:
owh boy ow boy!

@Roanna
Vaak ben je met eenvoudig gewoon het beste af, blijft het langste. Heb er ook gezien met heel veel tierelantijntjes. Wordt al moe bij de gedachte dat je al die randen en kiertjes toch een keer moet poetsen. Heb je haar weer, zou hub zeggen.

@Bloem
Nee hoor, ben nog niet bezig met foto’s voor je te verzamelen. Doe het gewoon a la minute.
Klopt dat is ie, de naam is om te huilen, vandaar die uien wss ;), maar de kathedraal is ECHT prachtig.

@TRL
Wisselen we elkaar mooi af dan. De 25e zit het er voor ons weer op en gaan we weer op huis aan.

@Miere
Veel plezier in de kroeg!

@ marion, owh wat heerlijk dat je je keuken uitgezocht hebt!! alleen nu nog tot april wachten… poehee dan ben ikke alweer terug… houd je het toch die tijd nog wel uit??

Bezoek meiden,tot straks!!!

tot straxxies jilly! geniet van je bezoek!!
ikke doe hier nog maar een :idea: aan, tis zoooo donker!

OWHH gosh straft onmiddelijk!!
wilde lekkere vruchtjes gaan eten, waarvan ik 1 pot dus gratis had, beetje mixen, van elke pot een beetje…
krijg ik die ene pot niet open!! hahahaa :biggrin: wat een grap!! heb vanalles al geprobeerd, laat em wel staan tot morgen en nog een keer proberen, mn armpjes zijn nu een beetje lam… wat een grap :biggrin: :smiley: :biggrin:

Tuurlijk ga het uit houden Bloem. Nog ff doorbijten, blik op oneindig, verstand op nul … :wink:
Weet je, wonen nu 11 jaar hier. Kijk al die tijd al tegen een keuken aan die ik afschuwelijk vind, nu komen de mankementen en erger me soms groen en geel. Maar wil ook iets waar ik echt happy mee ben, maken die paar maanden extra dan ook niet meer uit.

de vruggies uit die ene pot zijn anders ook erg jummie :smiley:
iemand een hapje? heb een grote bowl met fruit hier voor me
ananasjes, peertjes, schijfjes mandarijn, papaya, geloof ik… mmmmhhh

okey marion, klinkt alleen als een onmogelijk lange tijd weg! bijna een jaar ofzo!! jees… maar goed, als je dan je droomkeuken hebt, dan kan dat wel een maandje of 8 langer duren toch :wink: :smiley:

jammie jammie Bloem,jammer van die andere pot,maar ja dan heb je morgen nog wat :tongue:.

Ik ga ervandoor voetbal kijken,me cluppie mag vanavond weer.

toedeloe :dag:

Wilde het al niet zeggen :wink:
Kijk je wel uit dat je er niet ziek van wordt, je bent nu net aan het opknappen :smiley:

Eet smakelijk van je vruchies Bloem.
@Marion: Lekker gevoel he als je alles hebt uitgezocht zoals je het wilt. Heb je geen plaatje ervan? Heb ook een oudhollandse keuken zonder toeters en bellen

jjjaaaa plaatjes!!!
jippie

@ toos, nachtdienst?? klaar? late dienst?
@ TRL succes en veel plezier!!

hihi en denk niet dat ik ziek word hiervan, gewoon jammie!!

yoooohhhh!!!..

Pffff ikke is ook weer thuis…!
Zooo wat heb ik lang gewerkt vandaag…vanmorgen begonnen om half 8 tot half 8 net…!!! Poeeehh,…er was een meisje niet op komen dagen!..en nergens te bereiken…beetje eng toch wel,… geen zin…of…??? i dont no…

maar ja… ffies bijlezen… tot zooooo!!!

Nee geen late dienst dan zat ik hier niet. Zit nu moed te verzamelen voor de nacht. Ben vanmiddag poosje naar bed gegaan, toch 2.5 uur geslapen