Wij veel kletsen??? Nee hoor! Doe gezelllig mee dan. Hebben we nog meer te kletsen en te lezen.
Nou, dag hoor Kimbo80! :dag:
Wij veel kletsen??? Nee hoor! Doe gezelllig mee dan. Hebben we nog meer te kletsen en te lezen.
Nou, dag hoor Kimbo80! :dag:
@Kimbo,ik weet ook nooit veel te vertellen en toch gewoon meekletsen,is gezellig hoor!!!
@Roanna,ja lekker he nassi en dan vanalles erbij,is iets wat ze hier eigenlijk niet kennen dus je ziet sommige dingen verleer je niet he.
Ik ga zo ook even met mijn eten bezig. Het wordt vanavond roerbakgroente met extra veel broccoli erin en dat met witte rijst en weer kibbeling. Dussssssssss …dat wordt weer smullen. (als je ervan houd) :biggrin:
:dag: Tot laters. :dag:
Lekker Roanna,is toch een uitvinding dat roerbakken en eigenlijk kun je oneindig veel varieeren,lekker hoor!
Smakelijk alvast!!!tot straks.
@Jill
Klopt, zitten best veel in de keuken. Straks ben ik er denk ik niet meer uit te slaan. Totdat de nieuwigheid eraf is natuurlijk.
@Linda
Ben benieuwd hoe het gesprek gegaan is!
@Bloem
Goede morgen!!! Beetje uitgerust nu?
Mooi is ie he, die uienkathedraal! Dacht ik plak een mooi plaatje, ff Bloem een beetje lekker maken. Volgens de tekst bij de foto is het toch echt in St-Petersburg hoor. Dacht dat Moskou minder felle uien had ![]()
@Roanna
Was niet van plan om veel winkels af te sjokken. Als ik gevonden heb wat ik zoek ben ik het al heel snel moe. Natuurlijk moet je wel om de prijs te vergelijken maar that’s it.
Oh ook lekker Jill. Toen onze zoon nog in Parijs woonde, gingen we wel eens een weekend daar logeren en dan kookte mijn manneke ook nasi met van hier meegebrachte kruiden. Onze zoon woonde toen op zo’n appartement, die hij met anderen deelde en kwamen dan op de geur af. Wij lieten het hun (fransen) dan ook proeven en vonden het heerlijk.
Zo zie je maar!
Bloem,ja ben ook weer thuis en weer een dag overleefd nog 1.5 dag te gaan voor het weekend,maar er ligt weer werk dus dat gaat goed komen.
Ik had een enkeltje geboekt en ga nu dus weer op zoek naar een enkeltje,omdat ik nog niet weet waarvandaan ik terug vertrek.
@Marion,de keuken is het hart van het huis dus lekker doen wat je mooi vindt als de prijs tenminste aanvaardbaar is.
Ik heb een open keuken,niet groot maar wel gezellig alleen een nadeel dat ik de hele dag loop te vegen en op te ruimen,want voor mij moet het altijd opgeruimd zijn omdat je van de woonkamer zo op de keuken kijkt.
Roanna ik ga speciaal naar nederland om mijn kruiden daar te halen,ook pindasaus kennen ze hier niet of bijna niet en dat is sooooo lekker.
Haha die is goed jullie leren die franse nassi eten,wie zegt nu dat de franse keuken de lekkerste is?
@Marion: Precies en dat is ook een sport om toch een mooie keuken naar je zin te kopen en dan toch niet het absurde ervoor te moeten betalen. Wij hebben ook heel goed gekeken en vergeleken hoor en uiteindelijk is het een heel eenvoudige, maar mooie keuken geworden. Ben er nog steeds heel blij mee. :biggrin:
Nou lieve mensen iedereen voor zo, eet smakelijk en tot laters weer. :dag:
@ marion, ja typisch russisch is dat, dus zal allicht ook wel in st petersburg te vinden zijn… ben je al bezig met een hele reeks voor mij?? ![]()
@ TRL nee heel verstandig hoor! zou ook enkeltje nemen en ter plekke kijken, ook omdat je niet weet of je vriend mee terug kan of dat je blijft ofzo
@ keukens, ik heb dus een studio, keuken is ook open, maar wel met een soort barretje afgescheiden van de rest van de kamer, ideaal, zou niet in mn keuken willen kijken.
mn ouders hebben zo’n mooie!!! wowwiee… alleen dus ook super duur!
ikke weer terug van de boodschappies en méééén wat is het vies, plakkerig benauwd warm buiten zeg!! JUK!
door die ananassen en bananananen had ik er ook zin in, maar zag een pot met tropisch fruit op sap, ik denk owh lekker, 2e pot voor de halve prijs, nou vooruit, 2 potten, waren best aan de prijs.
bij de kassa toch de volle mep betaald, ikke naar de balie toe, ik zeg, 2e pot is HALVE prijs, owh zegt dat meisje, geef maar soms pakt ie dat niet, scant een pot en geeft me zo het hele aankoopbedrag terug!! hahahaaa
ja… gewoon aannemen en weglopen natuurlijk!! nu gratis fruit dus!! owh wat slecht!!
en drinken in huis, dus ik pak mezelf ff een lekker fris glas lekkers, dorst!!
Zo ik heb weer geboekt,vertrek nu de 25ste oktober :D:D
Owww Bloem,wat slecht,nee hoor zou ik ook gedaan hebben.Wat zal jij genieten van dat fruit ![]()
Ben weer terug maar gelijk weer naar lopen toe, laat jullie vanavond effe weten hoe het gegaan is
ja daarom!! en was ook best wel aan de prijs, dus nu tenminste betaalbaar ![]()
ff in de koelkast en vanavond lekker tropisch fruit !! voor de broodnodige viezemientjes!!
en wowie geboekt!! 25e oktober! beter!! handig als je weet wat je wilt, dan heb je het ook zo voor mekaar! is de lijst al up to date??
@ linda, owh spannend!! succes met lopen!!
:RUSSIA: Cristina: 15/16 augustus- Estland en Rusland!! :RUSSIA:
:ITALY: Turkije-fan 17 augustus - Italië
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
Ja die had ik vanmiddag al aangepast ;).Nu hopen dat er niks meer verandert.
hahaha, ik hoop dat ie constant verandert!! met name bij de top er een paar weg en dan ikke op nummer 1!! hahahaha
nee snap wat je bedoelt! wordt wel intens voor jou in okt. weekendje weg, terug en dan bijna meteen weer weg!
ja poee,maar heb het er graag voor over hoor ![]()
off course!!