@ TRL is het al rond dan?? of denk je dat het wel gaat lukken?!
Jeetje zoveel berichten,ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt!!!
Tja dan zul je die 10000 wel halen,no problem.
Bloem,denk dat t wel gaat lukken en anders via Dusseldorf
@ TRl je verzint wel wat :biggrin: je moet en zal naar turkije gaan!!
@ jill, vroeg me ook altijd af hoe anderen dat deden, maar gaat echt vanzelf! weet het ook niet… heb altijd overal wel een reactie op ![]()
Zeker weten Bloem,en anders vlieg ik naar Istanbul en moet me vriend daar maar heen komen :biggrin:
@ TRl das ook nog een hele goede optie hoor!!
aangezien je daar toch heen wilde voor het visum, toch??
is het trouwens een enkele reis, of retour naar en van kusadasi??
@ jill, trouwens jij kan er ook wat van, voor iemand die zo vaak afwezig is, heb je ook behoorlijk mee-ge-bept!
Goedenmiddag.
Zo, weer thuis en ff hier lezen. Wat een rust momenteel!:paranoid:
@TKL: Jee, da’s ook wat dan. Nou, hopenlijk kom je op welke manier dan toch wel weg. Wat een geregel weer he?
@Bloem: Ook weer zover opgeknapt om het morgen weer aan te kunnen?
@Jill: Fijn te lezen dat jij er vandaag ook weer bij was. ![]()
@Marion: Nou ik hoop dat je nu eindelijke je droomkeueken hebt gevonden. Mooi hoor zo’n oud hollandse stijl. Maar hoe langer je kijkt, hoe moeilijker het wordt. Tenminste zo hebben wij dat een jaar of 5 geleden ervaren.
Uiteindelijk ook wel geslaagd, maar ook de ene zaak in de andere uit enz.enz… Pffffffff.
Heyyy Roanna alles goed?
Inderdaad Bloem ik denk dat ik en heel stuk hoger zou zitten als ik er ook met regelmaat zou zijn.
Ja hoor. Dank je wel. ![]()
En hoe is het nu met jou dan? Inderdaad proberen weer zoveel mogelijk te komen, zit je ook zo weer aan je limiet om een ster erbij te krijgen… ha,ha.
@ roanna, hey jij bent ook weer terug van het werken??
hiero alles wel okey, alleen die misselijkheid gaat niet echt weg, maar goed, moeten het morgen maar gewoon weer proberen… moet toch WAT doen voor de kost!
Mwa gaat wel Roanna,ik kijk er naar uit om te vertrekken ik ben er zeker van dat de pijn veel minder gaat zijn.
Voor mij en slechte zomer hier he veel te vochtig,maar goed we hebben iets om naar uit te kijken.
@Bloem toch niet zwanger zeker?
Haha stel je voor moet je ook nog een mini back pack kopen!!!
Ik stink gewoon,ik heb net gebakken banaan en annanas gemaakt,lekker natuurlijk maar oo alles stinkt en dat terwijl ik vanavond bezoek krijg.
@Bloem: Wat je zegt, er moet wel brood op de plank komen,
maar toch vervelend van dat misselijk gevoel. Dus eigenlijk nog niet helemaal de oude?
Hier trouwens de hele dag lekker warm weer, geen regen gehad , maar wel harde wind nu.
ikke heb net fris gedouched dus ikke kan het niet zijn
en nee jill, ik kan niet zwanger zijn, dan zou ik nu al dik 3 mnd zwanger zijn en dat lijkt me meer dan sterk… nee tis gewoon die darmen die lopen te fukkuh en daar word ik misselijk van, denk ik… weet niet goed wat ik zelf voel eigenlijk, tis alleen stik vervelend!!
maar ikke ga nog ff boodschappies doen, want ik ben weer door mn drinken heen! en dat mag niet, dus gauw wat frissies halen
tot zo!!
@ TRL jij ook weer thuis, weer een werkdag overleefd?
Maar wel lekker…hmmmm. Wij maken dat ook regelmatig en inderdaad je hele huis stinkt naar olie. Maarja …lekker gebakken banaan.
Zo lady’s ik ga jullie weer verlaten, echt leuk om mee te lezen. Weer niet te veel kletsen vanavond, moet ik altijd veel te veel bijlezen ![]()