TTT deel 42!!

@Heyyy Marion,heerlijk he een nieuwe keuken,welke stijl wordt het?

pfffffff het is me toch weer een kl…weer hier,het komt er met bakken uit en zo nu en dan stormachtig.

@Jill
Nostalgische keuken, oud hollands zeg maar.
Bij jullie regen? Hier is het warm en zonnig, loop de hele dag al in een hemdje.

Begint hier harder te waaien gelukkig nog waaien

Nou ben er klaar voor op naar het gesprek hoop dat t dit keer wel gaat lukken, duimen jullie voor me

@Marion mooi hoor is heel romantisch he.
En de keuken is bij jullie waarschijnlijk ook de plaats waar de meeste tijd wordt doorgebracht dus is het wel belangrijk dat je het er naar je zin hebt.

@Linda,succes!!!

Ja als het goed is paar dagen eerder weg dat is wel lekker dan,maar zal na het werk is even bellen naar die andere.Had namelijk 2 enkeltjes heen geboekt 1 bij de Kmfl en de andere bij Snxpr*ss:redface:,maar dacht dat die bij S niet goed gegaan was dus toen bij K 1 geboekt.S geannuleerd en nu dus K ook omdat die ineens 2 dagen later gingen,dus straks thuis maar ff S bellen om te vragen of ze die al geannuleerd hebben,heb daar nog geen mail van ontvangen.:retard: Snappen jullie het nog hahahah,maar ja zal allemaal wel goedkomen

Linda,heel veel succes :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:.Laat je even weten hoe het ging?

Ja zeker laat ik het weten, weet niet of het lukt tussen gesprek en de hardlooptraining door anders na hardlopen doei doei

mornink!!

ikke ben net wakker man! morgen weer werken hoor, niet te snel weer aan de slag :wink:

@ linda, heeeel veel succes en plezier bij je training!
@ marion, yes yes yes, de favo keukenboer gelukt!! maar wachten tot april, howly cow, das nog ver weg!
@ jill, daar ben je weeerrrr hier zonnig en warm, poehee
@ TRL wat de… hoe kan die vlucht nu ineens later gaan?? en gewoon annuleren en eerder gaan! en zeker niet overstappen in ankara, wat een gedoe zeg!!
@ cris, ja ja, hier ben ikkkkkk
tell me, whats uP!! al gepakt? backpack is handig!! al kadootjes klaar?? ga je ook mee naar moskou? de trein kost maar iets van € 40 ofzo geloof ik
ben benieuwd of je toch een vlucht kunt krijgen, heb je anders voor de zekerheid een hostel in berlijn gevonden? of blijft je pa bij je totdat je weg gaat uit berlin??
@ toos, hij staat koud hoor!!

Goedemorgen Bloem!!!
even ter info het is al half 3 hoor,haha

@ jill, ja dat weet ik maar ikke ben net wakker, dussss…

@ marion, weet je dat mn hartje als een razende begon te kloppen toen ik die uienkathedraal zag die je voor cristina had geplakt??? whahaha… hebben jullie het gezien?? nog maar **19 **nachtjes slapen!! onder de 20!! whahahahaa
weet trouwens niet of dit niet in moskou is??

poehee het waait hier flink!! de bomen langs de singel buigen alsof het luciferhoutjes zijn!!

Bloem,Goedemorgen of eigenlijk middag ;),dus heerlijk geslapen.Ja als ik die vlucht zou nemen zou ik er ongeveer 7 uur over doen,das toch nie normaal.Nee ga thuis straks die andere boeken en dan 2 daagjes eerder :stuck_out_tongue:
Voor jouw komt het al lekker dichterbij hoest met de kriebels?

hier stralend weer

@ TRL, hahaa!! zo kom jij uiteindelijk nog aan een beter ticket ook!! moeten we wel weer ff het lijstje aanpassen he :wink:
en nee, zo lekker heb ik eigenlijk niet geslapen, daarom dus maar uiteindelijk opgestaan :wink:
en tja, met de kriebels ging het prima, want die waren er niet, maar door dat plaatje van marion, whhhaaaaaaaaaaa

hahahaaa

zo stom, kreeg gisteren mail van iemand, over die crosstrainer. € 210 als bod, zou vanaaf komen kijken… nou had ik maandag een beetje opgeruimd en kwam ik die aankoopbon tegen en er stond nergens op dat dat ook het garantiebewijs was, dus ik dacht, ja hallo, wil er niet telkens aan herinnert worden dat ik zoveel betaald heb voor het stomme ding, en nu ziet die vent ervanaf, omdat ik het aankoopbewijs niet meer heb!! ppfpfpffff

Jammer bloem,is er geen mogelijkheid om die bon terug te vinden?

@Bloem wat denk je ga je die 10.000 berichten nog halen voor je vertrek?

nee heb em maandag echt bewust weggedaan, in de vuilniszak, in de grote vuilniscontainer buiten en die is dinsdag opgehaald…
dussss

@ jill, ja zeker ga ik dat halen!! 50 berichtjes per dag, moet lukken toch?? meestal doe ik er een stuk of 70 a 80 dusseuhm… gaat goed komen!! hahaha
strax weer werken, dus dan ben ik er weer vollop aanwezig en niet halve daagjes :wink:

al zal ik na de 31e al niet meer zo vaak komen, maar goed, dat zie ik dan wel weer!! whahahaaa
heb er zo’n zin in om de reis te maken
en dan ergens in ulaanbaatar ofzo, te zeggen, hoi meiden!! kennen jullie me nog!! :dag: hahahaha!!

:RUSSIA: Cristina: 15/16 augustus- Estland en Rusland!! :RUSSIA:
:ITALY: Turkije-fan 17 augustus - Italië
:turkey: Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
:greece: Linda: 24 augustus - Kreta
:turkey: Jill: 29 augustus - Alanya

:turkey: Jacqueline: 29 augustus - Alanya
:turkey: Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi