TTT deel 42!!

@Cris: heeeeeeeeeeeel veel plezier!!! :dag::vak01:

@Cris: ook van mij alvast

Een hele fijne tijd en veel plezier!!!

Nog een uurtje en dan ben ik…VRIJ :chin:

Cris,had het gister al gezegd,maar wens je heel veel plezier!!!

Ik ben nog even wat muziek aan het downloade voor onderweg enzoo… Iemand nog suggesties? Qua albums? Of zoiezo, qua artiest?

@cris: veel plezier

Sht Sht Sh*t,krijg net een mailtje van de reisorganisatie dat mijn vlucht van 27-10 niet doorgaat,maar nu 30-10 vertrek en dan ook nog eens via Ankara,daar baal ik echt van:mad:.Maar eens even kijken of ik dat kan annuleren en een andere kan vinden.

@turkije-lover: das balen zeg. hoop voor je dat je m nog kan annuleren en een andere kunt vinden

@ TRL: oooo, balen zeg!!! Houd ons op de hoogte van wat je gaat doen.

Allemaal, heel erg bedankt voor alle lieve wensen :D. Ik heb net een vriendin gebeld waarvan ik dacht dat ze op de intro week zou zitten van haar Uni… Bleek ze net een minuut of 15 terug te zijn uit Amerika… Nou, iig, ik mag misschien haar rugzak lenen (backpack dinges) zodat ik nie tmet tassen hoef te sjouwen enzo… Duimen :D. Moet dus nog alles inpakken.

haha, opruimen schiet niet opt, wat zijn jullie allemaal aant doen? Ik heb maar mijn weblog bijgewerkt, beneden koffie geleut met moeps en een vriendin van dr, en ondertussen een KLEIN BEETJE opgeruimd.

Cris, hele fijne vakantie, ga er van genieten meid!
Turkije lover, das balen zeg! Hoop dat t lukt om een andere vlucht te vinden. Succes!

Crazy,eerst maar eens kijken of deze geannuleerd kan worden en dan op zoek naar een andere.Heb ze al een mail gestuurd dus ff wachten op antwoord en anders na het werk maar ff bellen.

Woooo ist Bluum gebleben?

Dat vraag ik me ook al af,Cris

Denk dat ze nog in dromenland is

Ze zou vandaag wel weer gaan werken.

Ik kan mijn vlucht gelukkig kosteloos annuleren,heb al een andere vlucht op het oog 2 dagen eerder vertrek,beter ;).Maar moet eerst nog ff een mailtje afwachten.

Goedemiddag allemaal!!!

@Chris alvast een fijne vakantie hopelijk lukt het allemaal met je vlucht maar het heeft ook wel iets avontuurlijks zo he.

@TLV,gelukkig zou ook maar gek zijn want zij kunnen je de beloofde vlucht niet geven dus is het jouw goed recht om te anuleren.

@jill: goedemiddag

@TRL
Das balen van je vlucht, hopelijk vind je snel een andere!

@Cris
Wat zijn we aan het doen? Ook proberen op te ruimen, en warempel, soms lukt het nog ook.
Zou mooi zijn als je die backpack mee mag nemen, makkelijker dragen dan tassen.

@Jill
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey mooi zo, daar is ze weer!

@TRL
Je kan in ieder geval kosteloos annuleren, zou ook te gek voor woorden zijn als dat niet zou kunnen. Gaat die andere vlucht vast ook wel goed komen. En … een paar dagen eerder naar Askim!!