Een goede morgen in dit nieuwe deel!
Flink gekletst jullie, gewoon niet bij te houden als je er ff tussenuit bent, dus ga ook maar niet meer reageren.
Mijn nieuws dus maar. Gisteravond zijn we bij mijn favo keukenboer geweest. En die showroom alleen al … WOW! Voelde me net als een kind in een snoepwinkel. Die stijl keuken maar dat deurtje moet het worden, dit vind ik leuk en kan dat ook? Dit zijn de maten, wat is er mogelijk en hoppa … daar was mijn keuken. De opstelling in grote lijnen zoals bij die andere maar deze heeft net iets meer, het oogt allemaal veel knusser. Zelf hub was enthousiast, iets minder over de prijs maar goed, daar komt ie wel overheen. Heel verbazend trouwens, denk dat ie heel anders gaat worden qua kleuren als ik jaren in mijn hoofd had.
**@Marion: wat leuk dat jullie zo’ n mooie keuken hebben uitgezocht. Wat voor stijl wordt het? Leuk is dat he, dat rondlopen, kijken, keuren, afkraken etc. En dan uiteindelijk iets heel moois op papier te hebben! **
Zo hey, jullie kleppen wat af in de avond, was weer genoeg om bij te lezen hihi
Marion,dus eindelijk een keuken naar jouw smaak en hub er ook nog tevreden mee.Nu wachten tot die geleverd wordt…
@ Marion: jaaa, leuk van die keuken :D. Eindelijk je droomkeuken??
@ Bloem: wo bist du? Al gearriveerd op het werk?
Ik ga vandaag mijn kamer een beetje opruimen want het ziet er niet uit. Terwijl ik in Rusland zit komt mijn tante uit Rusland naar ons toe dus mijn kamers moeten wel een beetje mee voor de dag kunnen.
Cris,wanneer vertrek je ? Al helemaal klaar met pakken ?
@Dia
Gaan voor de oud-hollandse stijl.
@TRL
Hebben er nog 1 te gaan en dan beslissen. Gaat het deze worden moet ik nog wachten tot april. Duurt nog lang maar het is de moeite van het wachten waard.
@Cris
Zelfde vraag als TRL dus. Wanneer vertrekken jullie? Moet je wel een goede vakantie wensen he!
Ik vertrek morgenn!! Dan brengt mijn pa mij dus naar Berlijn Schoenefelt en dan hoop ik dat ik daar een vliegticket kan krijgen naar Tallinn… Dat zal op vrijdag zijn. Elke dag gaat er een vlucht, alleen kwam ik er gisteravond achter dat die vluchten niet meer te boeken zijn vanaf internet, drie dagen van te voren. Dus dan maar op de bonnefooi!
:RUSSIA: Cristina: 16 augustus- Estland en Rusland!! :RUSSIA:
:ITALY: Turkije-fan 17 augustus - Italië
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 27 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
Dus wordt nog spannend Cris,hoop dat je nog een vlucht kan krijgen.Ga je alleen?
Marion,dat duurt zeker nog lang,maar dan heb je wel iets wat echt naar je zin is das het wachten wel waard dan
@ TRL: Ik ga alleen en als k geen vlucht naar Tallinn kan krijgen neem ik een vlucht naar Riga. Als dat ook niet kan ga ik met de bus en als die vol zijn met de trein en als alles mislukt weet ik het niet.
Goeiemorgen,
Julie hebben lekker doorgekletst gisteren. Kwam thuis was er iemand die ook zo’n halve wereldreis heeft gemaakt. Leuk om al die belevenissen te horen.
@Marion: Toch geslaagd voor een keuken. Is leuk he om alles bij elkaar te zoeken.
@Cris: Ben je er al klaar voor. Spannend of je een vlucht zal hebben
Jeetje wat een avontuur ga je aan Critina, zal voor je duimen dat het gewoon gaat lukken!
@Chris: Mocht ik je niet meer spreken hier, wil ik je alvast een hele goede reis en een hele toffe vakantie toewensen. Ga ervan genieten. :vak01:
@Toos: Ik had je gisteravond nog wel verwacht. We hadden de wijn (samos) al klaar gezet, maar geen Toos. :unibrow:
Oke, ik moet nu weg om weer te werken en tot laterssssssss allemaal.
:dag:
@ Kimbo: haha, ja, het voelt helemaal niet groots aan omdat ik gewoon ‘bij mijn familie op bezoek ga.’ Enneeee, Bloem en ik gaan meeten in St. Petersburg! Dat is natuurlijk wel heel leuk ![]()
Ja ok, misschien voelt het niet groots aan, maar toch spannend of het wel gaat lukken met je vliegtuigen e.d.
Ja dat meeten is ook fun.
Cris,spannend allemaal,maar zal vast wel ergens een plekkie voor je zijn op een vlucht,in een bus of in de trein
.Dus je blijft wel een week of 3 weg?Gaat je vriend toch maar niet mee?
@Cris
Morgen dan richting Estland-Rusland. Hoe, wat of waar je aan gaat komen is nog onzeker dus. Maar er is vast nog wel ergens een plekje vrij voor je in het vliegtuig, de trein of de bus. Een hele fijne tijd bij je familie en …
Heel veel plezier
met Bloem in St-Petersburg
[quote=Roanna;187971
@Toos: Ik had je gisteravond nog wel verwacht. We hadden de wijn (samos) al klaar gezet, maar geen Toos.
[/quote]
Heb ik even pech gehad, zet de fles nog maar even koud dan
Mijn vriend gaat wel maar hij gaat later komen en eerder weg want zijn colleges beginnen 3 sept. Ik blijf tot 6 of 7 sept ofzoo, na Bloem ga ik ook gelijk weg.