TTT deel 39!!

Bloem, nee geen helm!!! Hij gaat max 25/30 km… dus dan hoef je geen helm!

TRL: Kan ik me voorstellen hoor!!! Maar geld moet rollen :lol:

Daar ben ik het helemaal mee eens,maar soms kan het ook overdreven worden…Maar ja jij woont nog thuis geen kosten dus …maar zoals marion ook al zegt ik zou er mooi voor naar turkije gaan:king:.En als de scooter maar 30 rijdt hoe kan je dan sneller zijn dan met de auto of moet je met de auto zover om rijden :dope:

met de auto heb ik een stuk of 8 stoplichten… en sta ik altijd al een kwartier vast op de ringweg… En dan kan ik gewoon lekker binnendoor, en ben ik er zo!:wink:

Wat een rust hier nu Viva op vakantie is!!!

@Beps, ik sms je nog wel, maar in ieder geval: Iyi yolculuklar!! Fijne vakantie is kusa!!!

x

@Cyn
YES die is echt stoer!!!

@Bloem
Heb ‘weekend’ ja, als ik hier die toko opgeruimd heb en de boodschappen heb gehaald. Maar maakt allemaal niet zo heel veel uit. Hier zijn alle dagen zo ongeveer hetzelfde.

maar wel duur!:stuck_out_tongue:

Het liefst mijn kant op.

@ cyn, maar met een scooter moet je ook voor het stoplicht wachten hoor!! ikke zou het lekker bij de auto houden maar goed

@ trl, jij nog plannen dit weekend?

@ marion, hoe gaat het met J.?

@Cyn
Misschien een tweedehandse ;). En is die er niet dan wil dat geld ook niet alles zeggen als jij zoooooooo graag die scooter wil. Je kan het betalen, gaat niet zoveel uit, een ander brengt het naar de kroeg en jij koopt een scooter. Ieder zijn ding toch? Is maar net wat je ervoor over hebt.

anderen gaan elke 5 weken voor 2 weken naar turkije :wink: kun je nix over zeggen :biggrin:

Helllooo…
Zo ik ben er ook weer…
Druk aan het inpakken geweest…
En uhhmmm ja echt erg eigenlijk maar lig nu op me bedje in me ouwe kamertje, bij me ouders thuis hahah…
We hebben maar gelijk alles gedaan,… Heb ook geregeld gerkegen dat ik tot deze week de huur van deze maand hoef te betalen,…
alle dingen zijn opgezegt…
pfff…hebben we in nog niet eens een week allemaal geregelt…
Al me spulletjes staan in dozen!
En echt heb zelfs me koelkast en gasfornuis al verkocht op marktplaats…
Dus extraatje mee naar turkije!..
Wat snel allemaaal!!.. haha maar ja het kan maar gebeurt zijn zo zit je nog in je eigen huis en zo zit nu weer in me ouwe kamertje! haha
Nou wel fijn, paps en mams hebben echt lekker geholpen…wat een lieve mensen zijn het eigenlijk!
Heb net weer een filmpje van Askim gekeken voor datum 3.8.2007 hahaha…
echt zo schattig… Waar die de tijd vandaan heeft gehaald om het te maken ik weet het niet… maar goed…
ik vind het echt een super leuk idee…zo kan ik hem toch elke dag even zien…als ik me in bedwang kan houden om ze niet allemaal tegelijk te kijken! haha…
Hmmm vanavond weer de nachtdienst in…werd vanmorgen gebeld dat degene die eigenlijk zou werken zich heeft ziek gemeld…
Nou jaa ik doe het wel… allemaal extra uurtjes en centjes…:slight_smile:

Marion, ja daarom!! Als ik het niet zou kunnen betalen dan deed ik het niet!!

Bloem, met de brommer kan ik anders rijden en dan heb ik geen stoplichten :king:

Blegh. Werken. Blegh. Nog maar… 4 keer!

@ cris, snap je

@ brenniej, wowwie dat doe je echt razend snel zeg!! :eek: en super dat je niet nog heel de maand aug. daaro zit. spaar je toch wat centjes uit! wel veel regelen enzo,mmaar nu lekker aan de toekomst werken en mams en paps om je heen
zeg maar tegen ze dat die gekke bloem van het forum ze echte kanjers vindt :thumbsup:

@ Bloem: haha jaa ik vind het eigenlijk ook een beetje snel,… Mja als het allemaal meezit…waarom zou ik dan nog daar gaan zitten…beetje zonde geld denk ik maar zo!:slight_smile:
Enne ik zal het tegen me ouders zeggen hoor!:wink:

@ Bloem: wij zitten op dezelfde lijn! :tongue:

Zoo, mascaratje op, lipglossje op… Jaja, mijn managers vonden dat ik make-up op moest doen en ik moet zeggen: staat niet verkeerd! Draag het normaal NOOIT. Zelfs niet als ik uitga. Maar al mijn collega’s zijn volgeplamuurd.

Toedels & tot vanavond!

hahahahaa
ben benieuwd wat ze ervan zeggen!! hahaha

@ cris, hahaha, grappig!!
meestal zeggen ze dat je juist minder op moet, maar ja, barbie’s all the way!!

Durf het eigenlijk niet te zeggen want voor je het weet is het weer anders, maar het gaat de laatste 2 weken vrij goed. De 1e weken van de vakantie was er geen land mee te bezeilen, niets was goed, brutaal en driftig als het niet liep zoals hij wilde. Ik zag toen als een berg tegen die 6 weken op. Je weet dat hij er niets aan kan doen, hij mist dan gewoon de structuur van school, en probeer hem ook zo goed mogelijk te helpen maar het is zo vermoeiend. Gelukkig heeft ie genoeg vriendjes waar hij kan gaan spelen zodat ik dan ff bij kan tanken. Maar nu is ie weer gewend en gaat ie lekker zijn gangetje. Wordt ook mooi weer dus kunnen we de laatste week veel gaan zwemmen :smile:.