TTT deel 39!!

:zon02::zon02:HIER:zon02::zon02:

Ben happy… want van dat weer wordt je nou eenmaal happy! :biggrin:

dat klopt ja
als het zo gaat zinderen… bedacht me idd op de fiets dat alle problemen er met dat super zonnige weer een stuk minder moeilijk uitzien… vin ik dan
maar ja, nu met die wolken… blegh!!

Ik zou het ook wel weten als ik 1800 euro over zou hebben,in ieder geval geen scooter das een luxe probleem…Cyn en wat je belasting vrij mag sparen is ook behoorlijk wat daar kan je idd een iets leuks voor kopen.Huren zou toch ook kunnen of is dat ook te duur???

Ja maar huren in Alkmaar is ook niet te betalen… en in castricum al helemaal niet… Nou ja we zien wel… En ik zit nog wel lekker thuis:hihi:

ja dat is het gewoon :wink:

Ja kan je in ieder geval lekker sparen.Maar onbetaald verlof nemen is ook wel lekker al is het maar een weekje

en tja… belastingvrij sparen
ikke zou het groenbeleggen, betaal je geen belasting en dan levert het ook nog wat op!
als je zoveel hebt moet je er echt wat nuttigs mee doen, een scooter verliest veel te snel zn waarde.
over een jaar is dat ding nog maar € 900 waard ofzo…

mm jullie hebben me overtuigd… Het is inderdaad wel een hoop geld… Ga vanavond naar mijn broer kijken of ik zijn brommer niet kan overnemen… Kost me dan alleen ff een verzekering, en een kentekene… maar dat wordt zeker geen 1800 euro!

x

nee idd
wil je niet afhouden van een scooter, maar ja, tis veel geld en je hebt een autootje
anyway, die roze is wel errug gaaf, als ik er 1 in turkije nodig zou hebben, zou ik er ook zo eentje willen :unibrow:

Ja maar het had toch niet die roze geworden… Die is namelijk gruwelijk diefstalgevoelig… Maar ja… als ik die van mijn broer ff kan testen, kan ik altijd nog beslissen om een scooter te kopen… Dus ik moet maar ff kijken wat hij ervoor moet hebben… en dan ga ik eens kijken of het echt sneller is!

x

vraag het me af?!
gewoon lekker gaan fietsen :wink:
strax is het toch weer winter en dan moet je in het donker heen en terug en in je autootje kun je je eigen muziekje opzetten,… toch lastig op een scooter

:ninja:Doodstil is het hier…:ninja:
Ben weer weg

Die roze? Serieus? Ik vind hem echt afschuwelijk!!!

Ja bloems fietsen kan wel… maar het is 45 minuten fietsen… en dan kom ik daar bezweet op mijn werk aan, lekker ranzig… kan dan niet eens ff lekker douchen!!!

Cris, ja maar ik ben nou eenmaal van het roze!! :wub:

@ beps verveel je je?

@ cris, nee gaaf man!! girly girl!!

@ cyn, tja… wat denk jij, helm op, haar door de war, als die vliegjes enzo… lekker in je autootje muziekje aan, beetje zoef zoef… ikke zou het wel weten hoor :wink:

neeeee geen helm… Zou dan een snorbrommer nemen (snorscooter) geen helm hoor!!!

En weer klaar voor deze week op kantoor. Volgende week nog lekker een weekje vakantie.

@Beps
Foei … stiekem op internet :slywink:

@Roanna
Vervelend die pijn natuurlijk maar gelukkig is met de longen alles ok.

@Toos
Ist lekker in de zon?

@Cyn
Leuke scooter maar ook leuk geld! En rose is ook niet echt mijn kleur. Zoals je zegt eerst ff de brommer van je broer proberen en als dat dan bevalt kan je nog altijd een scooter kopen.
Maar ik zou het wel weten hoor, ging er lekker voor naar Turkije. en al helemaal als ik daar een vriend had.

@Cris
Druk nachtje gehad vannacht. Maar het was iig gezellig en dast voornaamste.

@Bloem
Lekker he, een nachtje goed slapen? Wordt je direct een heel ander mens van. Nog iets van psycho gehoord trouwens?

Die van 1800 totaal (incl, verzekering en slot en verzekering enzo ) is deze:

http://www.velos-motos-keller.ch/bilder/roller/piaggio/piaggio_zip_100_4t_schwarz.jpg

@ cyn ook daar moet je helm mee op!!

@ marion, nop nix noppes nada, lekker rustig
jij lekker weekend…

sorry Cyn,maar ik zou daar geen 1800 euro voor over hebben,maar ja ieder zijn ding…