TTT deel 39!!

Nog 1 zaterdag doorbijten. Is wel een lange dag voor jou en geen :zon02:netje. Troost je het is het hele weekend zomer en daarna ook nog even

ja maar zover is het nog niet, eerst ff mn eigen uurtjes vandaag doorkomen
ikke ga, ff langs de ggd en dan richting het werk
dus tot straxxies allemaal!

ben dr klaar voor vandaag. Week vrij is leuk, maar wat ik dan niet werk moet in de week daarna gebeuren.

Jij ook vrij TKL??

Ik wil een scooter voor naar mijn werk te rijden met mooi weer… Doe er met de auto gemiddeld 35 minuten over, met rotweer zelfs 50 (als ik echt pech heb)!.. En op de scooter ongeveer 25… Scheelt tijd, en ergenis, scheelt benzine… Dus daarom wil ik een scooter…

En omdat Cyn weer eens niet weet wat ze met der geld wil!

Scheelt misschien wel benzine maar je verzekering en wegenbelasting gaan gewoon door.

Cyn,als je niet weet wat je met je geld wil,hier is het welkom hoor ;),ik weet er wel weg mee:nod:,zou gelijk een reisje boeken :smiley:

Toos,nee ben niet vrij moet tot 12 uur,maar tis rustig hier

:retard: als je maar niet op kort termijn weg wil… haha… Ik zoek me rot naar last-minutes… Net ook weer iemand moeten teleurstellen… Wilde naar Caribbean… morgen, zondag of maandag… VOL!

Schijnt een run op de zon te zijn he…Ik zou best binnen nu en 2 weken weg willen hoor,maar ja wil ook nog wat dagen over houden…

@ cyn, sorry hoor, maar een auto en een scooter alleen voor als het mooi weer is dat je sneller op je werk bent??
a) ga op jezelf wonen dichtbij je werk
b) neem een andere auto, eentje met schuifdak
c) de zomer is bijna weer voorbij

als je toch zoveel geld te besteden hebt, neem 3 mnd onbetaald verlof en ga gewoon lekker 3 mnd naar je askim toe!!
zet het weg, koop verlofuren, koop een huis!

anyway, TRL alweer lekker vrij en toos in de tuin, wetende dat ze volgende week weer volle bak moet… geniet er nu nog maar ff lekker van, dit lekkere weer moet je van genieten :wink:

hoe was het bij de ggd?

alles ok
alleen die dames zei dat ik met 2 mnd terug moest komen…
ikke…??? uhm sorry no can do dan zit ik ergens in de himalaya

de dokter had die aantekening gemaakt, snap dr nix van, maar ja, weet wel dat ik 2 mnd na terugkeer nog een keer langs moet komen om dat te kijken voor een mantoux… maar ja, ook dan kan ik niet, zoals nu gepland zit ik dan natuurlijk lekker in turkije

nou ja, zal allemaal wel, komt tijd komt raad…toch?

Zo is dat, dat zie je dan wel weer toch?

:turkey:Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta

Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Kimbo: 2 november- Marmaris

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
1/08 Linda

Speciaal voor Bep, komt ie nog een keer

Bloem,

Op mijzelf: Nee zit nog wel lekker… en de huizen in castricum zijn niet te betalen!!! :tssk:

Een cabrio: is vele malen duurder in verzekering, en aanschaf…

De zomer is wel bijna voorbij, maar ook als het droog is dan kan ik op die scooter…

Geld wegzetten kan… doe ik ook … maar je mag belasting-technisch maar een bepaald bedrag belastingvrij op je rekening hebben… Daarboven moet je gaan betalen… Snap je het nog haha…

Maar ben er nog niet uit hoor!!

x

@ cyn, ja ik snap het allemaal wel, maar tja, een scooter… tis wel duidelijk wat ikke ervan vind
maar neemt niet weg dat je wel ff goed moet rondkijken!!
en voor het bedrag dat je belastingvrij kunt sparen kun je best een app. kopen in turkije hoor… goede investering :wink:

@ toos, ja idd, ik weet allemaal echt niet waar ik volgend jaar ben of wat ik doe etc etc… maar goed… laa mij maar schuiven… ik zie wel waar ik uit kom!

Ik kan tot 19.000 op mijn rekening hebben zonder belasting… Dus ik ga maar eens bedenken wat ik ga doen… Wil wel echt graag een scooter ook… Dus ik ga gewoon ff kijken:o

Zo boodschapjes in huis voor de nachtdienst. En nu maarr eens genieten van de zon!!!
Heerlijk gewoon dit weer. Dit doet echt een mens goed.

Nou iedereen een zonnige dag toegewenst!!!
Groetjes Jac

@ cyn een zachtroze met van die ronde spiegeltjes… hoe noemen ze zo’n ding? een vespa?

je kunt het geld ook in groenbeleggingen steken he? als je zo door blijft gaan kun je gewoon over 3 jaar een leuk huisje in bodrum kopen man!! arcchhchchchch