HIHI ff stiekum langs komen haha
Tot straks
:dag:
Cyn,das zeker veel geld,kan je niet een 2de handse nemen of is dit een 2de handse…
Goedemorgen dames.
@Bep: Wanneer gaan jullie ook alweer? :zon02: :unibrow: Algauw he?
Roanna,hoe laat mag je naar de dokter?
@TKL: Oh, daar ben ik al geweest Ik kon om half negen terecht.
Gelukkig niets met mijn longen, die waren schoon zo te horen zei ze. En die pijn in de ribben komt inderdaad door het vele hoesten en had meer met de ribspieren en de zenuwbaan te maken. Die zijn inderdaad bij mij dus geirriteerd, vandaar die pijn. Heb paracetamol met codeienefosfaat (4x per dag) gekregen en dan moet het met een week over zijn. Anders moet ik even terug komen.
Ik zit nu aan mijn 2e bakkie en dan ga ik ook weer werken.
Jullie ook werkse allemaal. :dag:
Niks ernstigs dus gelukkig,nu maar hopen dat de paracetamol helpen en het inderdaad met een weekje over is.
Werk ze voor straks
Ikke zit stiekum op het werk online!!
Goedenmorgen allen hihi
@Roanna ik ga volgens mij … over …
ZONDAG!!!
Ohhh Beps,pas maar op dat ze je niet snappen :slywink:
TRL: Nee het is een hele nieuwe… Maar mijn broer heeft ook een brommer, en die staat op marktplaats… dus die zou ik ook over kunnen nemen… Maar ik vind die scooter gewoon veel vetter!!! Maar ja beetje duur… :retard:
Ach we zien wel!!
Beps, lovely bijna vakantie!!!
Scooter is met mooi weer leuk,maar als het regent …Zou je niet liever een autootje willen dan???
Die heb ik al :lol:
mornink allemaal
owhhh wat een slaap slaapen geslaapt en geslapen!! whihieee
heerlijk!!
@ beps, eindelijk op 1, pas je op?
@ cyn… je hebt toch een auto??
@ marion, 300 euries. howly smokessss
@ roanna, kijk, het betere spul nu maar hopen dat het gauw over is
@ brenniej, groot gelijk, zeker als je strax 6 weken weg bent, zonde om dan huur te betalen en daarna weg te gaan, gewoon meteen!
@ toos, werk ze weer
ikke zal de komende 3 weken vaak licht aan moeten doen vrees ik… en zo niet, dan turkijelover denk ik?
gaappp had nog wel ff door kunnen maffen maar ja, werk he? owh over 4 weken heb ik gewoon mn laatste vrijdag!
waarom dan een scooter erbij… ik snap het echt niet??
Jaa dat vroeg ik mij ook al af Bloem???
Goedemorgen trouwens,lekker uitgeslapen?
owh TRL heeeerlijk!!
lag er dus echt om half 9 al in
ben ff wakker geworden om 7 uur voor een plasje en daarna verder wezen pitten!!
heb het nu alleen wel errug warm. moet heel de dag werken, dus voor mij geen zomerse kleren, op t werk is het zo koud, maar nu thuis dus wel errug warm hahaha
Dan heb je een beste nachtrust gehad Bloem,thuis warm kan je op het werk afkoelen :).En weer 2 dagen weekend voor je ??
Goeiemorgen,
@Bloem: Hoef niet te werken, ben een HELE week vrij. Ben van plan om van de :zon02: te gaan genieten. Stoel staat al geparkeerd.
@Roanna: Gelukkig dat er niks ernstig is.
@Bep: Illigaal op WW, kijk maar uit:paranoid:. Wanneer ging je ook weer??:unibrow:
Viva zit als het goed is in de plain.
@Cyn: € 1800 euri’s is veel geld voor een scooter.
nee helaas
morgen ochtend nog ff dat gezeik aanhoren
tis maar 3 uurtjes, maar moet er wel mn bed vooruit, collega kon geen vrij krijgen, nou neem ikke het wel over!! morgen mn laatste zaterdag!!
@ toos, maaazzzzelbips!! hheerlijk! het zonnetje heeft maar ff naar buiten te komen en het is meteen zomer!! geniet er maar lekker van! ikke tot 8 werken, dus no fun 4 me!
Bloem,zal die collega wel blij mee zijn dat jij z’n dienst overneemt:),maar lekker je laatste zaterdag,dan maken die 3 uurtjes ook niet meer uit…
Toos,dus je bent helemaal klaar voor de zon :biggrin: