TTT deel 39!!

Haha nee 4 personen naar Side… Haha die man zei tegen me… Jij bent toch dat meisje die een Turkse vriend heeft :unibrow: haha dat hij dat onthouden heeft!

Maar goed heb wat gevonden… Pegasos World… Zaterdag vertrek… Dus hij belt zo terug of hij het wil!

x

bij een bekende touroperator zeker…

de hoofdprijs…

3700.- 2 weken… 4 personen… Valt nog wel mee…

all incl??

jep… 5* Dus het lijkt mij wel een mooie aanbieding!:slight_smile:

cker!! minder dan € 500 per persoon per week…
in aug??? valt me cker niet tegen
maar ja, met 4 is altijd goedkoper dan met 1

€ 462 per persoon per week, in aug. 5***** side… nie verkeerd nie verkeerd!!

gaaaap begin in te kakken… geen zihiinnn meer

Wieeee ze hebben geboekt!!

x

@ cyn :thumbsup: weer bonnen?? :unibrow:

hahaha
ikke zit te zoeken in google ‘kanon turkije’ en wat vind ik op pagina 3??
beps avator!! hahahaaa

Haha nee Sunr*se geeft geen bonnen meer uit… haha jammer he!! We krijgen wel H&M Bonnen bij een andere aanbieder haha… :zon02:

@ cyn ppfpfpff en dan maar zeggen dat je in de reiswereld zo weinig verdiend!? met al die extra’s is het een leuke aanvulling :so:

Ja en daarom verdient het dus zo weinig… :so: Maar met alle extra’s kan je nog wel een aardig salaris krijgen!

@ cyn, mits je bij de H&M shopt, en via schiphol vliegt voor die andere bonnen etc etc… doe mij maar harde €€ dan kijk ik zelf wel waar ik het aan uit geef
toch??

ppfpfpff ben zenuwachtig!! bah! hou ik niet van

:wacko:Ja en ik shop dus nooit bij H&M… Maar vlieg wel vanaf Schiphollie… Maar goed er zijn ook nog de Douglas bonnen, Dixons Bonnen, Ikea Bonnen etc etc…

nou als het dan toch bonnen moeten zijn, doe mij dan maar vvv bonnen, kun je bijna overal kwijt, maar ja, ook niet op de bazaar in beverwijk… :unibrow:

Haha nee dat is waar… Heb trouwens ook bijna weer 20 euro verdiend met online enquetes… Dat maakt dus al €40.- totaal :dope:

Nou lieve mensen!! Ik ben weer weg!!

Werkdag zit er weer op, en morgen lekker vrij!!1

Fijne avond everybody!!

Güle Güle :wub:

X:zon02: